Klusbabes 3!!

Hoi bambi,

Goed gewerkt met je roze wolk !!!!!! Jammer dat als ze hier hun naam invullen, ze dan niet mee kletsen he. Zo is het beter geregeld  ....... Fijn dat er goed nieuws is van de ene opa en vervelend voor de andere. Vind wel dat je gelijk hebt hoor ..... gewoon lekker op vakantie gaan en laten we hopen dat er niks gebeurd voordat je terug bent. Gezellige avond, ik ga er ook vandoor

Doei meiden

liefs happy

Klusbabes 3 alweer!

Jullie kletsen wat af! Ik kan helaas niet zo heel vaak kijken op mijn werk al helemaal niet maar ik lees wel altijd alles terug. Moest nu een hoop lezen in één dag tijd ha ha!

Bieb wat ontzettend rot voor je zeg ik schrok er echt van. Je had het gevoel al maar toch op het moment dat je hoort, verschrikkelijk. Hoop dat je het een plaatsje kan geven en fijn dat je het je moeder hebt verteld kun je het toch delen he? En kunnen ze je helpen wanneer je dat nodig hebt! Gelukkig kan je hier ook je verhaal kwijt.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag raken.

Bambi alvast een prettige vakantie, geniet er lekker van!

Roos wat een   mooi verhaal, super!!

Onze klusperiode zit er weer op (denk ik), nu afwachten tot NOD (11 sept) mooie datum want dan is mijn vadertje jarig!!

liefs miekje

hey bambi

gelukkig gaat het met je man zijn opa weer wat beterder, kunnen jullie in ieder geval met een gerust hart op vakantie
En wat je zei over je eigen opa tja wat voor band kan je met iemand opbouwen die je maar 3 x in je leven hebt gezien, het is erg zielig voor die man, maar ik snap jouw standpunt ook erg goed
Alvast een hele fijne vakantie en geniet ervan en hopen dat jullie met z'n drieen terugkomen

xxx linda

Het is hier echt rustig! Ga dalijk ook maar eens wat tv kijken.
Heb net maar drie zwangerschapstesten online besteld. Heb de manier gekozen die het langste duurt om de testen te versturen, dus moet zoiezo nog een dag of 5 wachten denk ik voordat ik ze in huis heb. Maar heb nu een behoorlijk opgeblazen gevoel in mijn buik, dus het zou heel goed kunnen dat ik  morgen of overmorgen ongesteld ga worden.
Een hele fijne avond allemaal en tot morgen.

Liefs, Linda

hey linda

ik hoop voor je dat de rd's wegblijven, want het wordt nou onderhand tijd dat er nog eens iemand zwanger wordt, en de hoop is op jouw gevestigd  wel spannend hoor

xxx linda

Ik doe mijn best om zwanger te worden, maar ik denk dat ik er op het moment weinig over te zeggen heb. De meiden die nu moeten klussen moeten meer hun best doen. Ik kan niet veel anders dan afwachten.

Hé Linda, ben zo'n beetje uitgeklust hoor! Ga nu lekker tv kijken met mijn mannetje, deze week nog niet gedaan samen!

Terug
Bovenaan