Klusbabes 3!!

Hey happy

dat zijn zoals ze bij ons zouden zeggen strakke tijden om op bed te gaan haah

Dat zou mooi zijn zeg oktober, bij mij kwam er maart uit Duurt nog wel erg lang he.... maar als ik die zekerheid zou hebben zou het prima zijn hoor!!!!!

Strakke tijden whahahaha daar heb ik nog nooit van gehoord ..... grappig zeg !!!!

Wel nee happy, wat is daar erg aan! Nu kan het nog!
Het is wel jammer dat je je daarna altijd zo brak voelt he? Dat je niet gewoon kan stappen zonder kater en dat brakke gevoel is jammer.
Ik deed na het stappen altijd een halve liter water, een bruine boterham met kaas en een ibuprofennetje en vitamine c pil............dat hielp vrij aardig.......en meteen na het opstaan eten, hoe misselijk ik dan soms ook was...........
Moet er eerlijk gezegd niet meer aan denken, nou ja, ben tenslotte ook al dertig...........oud wijf!

Nou dat heb ik nou ook, als iemand tegen me zou zeggen jij bent volgend jaar mei zwanger, prrima! Dan weet ik dat in ieder geval en hoef je niet elke maand in onzekerheid te zitten of te denken of het ooit wel zal lukken.............maar helaas!

Whahaha   oud wijf ..... ik ben al 32 !!!!!!!!! hihi. Het ergste is dat ik niet eens heb gedronken en ben toch helemaal gebroken. Maar ja, was wel erg leuk hoor ..... heb 1 bailey s op en die smaakte wel naar meer maar toch maar niet gedaan. Drink alleen nog wel eens tijdens mn ongie, netjes he whahaha

Misschien ben ik wel aan mn tweede jeugd begonnen .... whahaha

Hey happy

al 32 welnee dat is toch nog niet oud, ik ben 29 je bent zo oud als je je voelt haha en na zo'n weekend dus oud whahahah
maar waar laten jullie dat pendelgedoe doen dan

Terug
Bovenaan