Klusbabes 3!!

Hey lin, ik voelde me vrijdag 18 en maandag 45 whahahaha   gaat snel he. Voor mij is hier nog gependeld voordat al dat gezeur begon ....

liefs happy

hallo dames,
Ik kan me voorstellen dat de baileys je lekker gesmaakt heeft. (ik krijg er spontaan zin in )
Als iemand je inderdaad een datum kon geven waarop je zwanger zou zijn, dat zou wat zijn. Echter is het wel leuk (denk ik) om later op deze periode terug te kijken.
misschien zouden we dan wel niet zoveel kletsen? Hmmm

Ja, voor mij is hier ook gependeld en op een ander forum ook, en dat las ik toevallig vanmiddag, want op dat andere forum, van babybox, ben ik helemaal niet meer actief, al twee maanden ofzo niet meer maar dacht vanmiddag, zal 'ns effe lezen..............
ik ga het meteen nog even opzoeken op dit forum, volgens mij wa sdat december...........ik ga effe zoeken,
bis gleich!

ik had al bij een ander forum een stukje gelezen en had dat toen gevraagd, maar ze zei dat ze dat niet meer deed omdat er zoveel gezeur was geweest, en dat kan ik ook begrijpen, jammer voor mij haha moet ik nog maar even in de zenuwen zitten haha

Ik was bij een soort medium geweest, en die zij dat ik nog een keer zwanger zou worden en sneller dan ik zou verwachten, dus dat zal mij benieuwen

xxx linda

Hoi sterretje,

Daar heb je idd gelijk in ........ dit gezellige geklets had ik niet willen missen hoor !!!!!
Alles goed met je ?

liefs happy

hai sterretje

en dat kletsen hier vind ik ook meer dan gezellig, mijn man vraagt om de 10 minuten en wat schrijven ze haha vind ik erg leuk

xx x linda

hoi happy,
Alles goed hier. Ik keek naar de roze wolk en zag dat het nog 2 weken wachten is tot NOD. En dat terwijl ik probeerde er niet teveel mee bezig te zijn
Toch knap, 2 avonden achter elkaar. Ik ben na 2 avonden thuis al helemaal op. (Heb je trouwens al eens een BBC gehad?)

Terug
Bovenaan