Klusbabes 3!!

Hey rimke

ik verklaar je niet voor gek hoor, dat is toch leuk om dat te kopen en al helemaal als je er weeer lekker vrolijk van wordt, lekker in de kast leggen en dan af en toe er naar kijken, geeft je weer moed, en je weet waar je het voor doet haha

xxx linda

Hallo allemaal

Wat zijn jullie een stel gezellige meiden!!
Dit is met grote voorsprong eht leukste topic van het heel forum, en ik heb nog niet gereageerd. De andere topics zijn erg stil...
Als jullie het goed vinden kom ik ook eens af en toe een kijkje nemen (als ik jullie bij kan houden).

Veel succes allemaal!

Groetjes Renée

Hoi hoi

Rimke, ik verklaar je echt niet voor gek hoor want ik heb een tijdje terug hetzelfde gedaan hihi. Af en toe kijk ik er weer ff naar en dan word ik ook weer helemaal vrolijk. Kijk er alleen niet te vaak naar.....
Renee, welkom hier .... gezellig dat je mee komt kletsen. Zoals je wel gezien hebt is het hier een mooi zooitje...... maar zoals je al zei ..... heeeeeel gezellig. Sta je al op de roze wolk?
Lin, hoe is het, zit al heel de middag aan je te denken pffffff zie je geduld is niet echt mn sterkste kant .....

liefs happy

Ik verklaar je ook niet voor aap hoor Rimke, heb het laatst zelf ook gedaan. Het ligt in de kast en ik het er nog niet weer naar gekeken maar het voelt fijn dat ik het gekocht heb!

Ben benieuwd naar Linda, dacht vanmiddag op mijn werk nog aan je hoor Linda!! Hoe was het bij de gyn?

En bieb, is je bloeding al gestopt?

oooooh dus ik ben niet de enige die leegloopt. Maar als ik een half uurtje blijf liggen   en dan opsta dan zelf loop ik nog leeg (na dat half uur) zolang ik blijf liggen is er niks aan de hand. Voor mijn gevoel stroomt ook  ALLES er dan uit. Klopt dat? Of zijn de snelle zaadjes in die tijd al naar boven gezwommen?? Weet iemand dat? Het lijkt namelijk alsnof alles eruit zwemt!!

Ik had nog steeds rekbaar slijm, wel minder dan gister maar toch nog wel wat. Was het rekbare slijm nou een teken dat mijn eisprong eraan komt of is ie al geweest (ikke niet meer begrijp?)

X Pip

Jaahh,
schattig al die babydingetjes! Toen mijn zussen kinderen kregen heb ik me suf gekocht in schattige kleertjes, sokjes, rompertjes e.d.
Maar ja, 't is natuurlijk leuker om voor je zelf te kopen.

Had gister mijn NOD > vandaag ook nog geen RD's.
Heb toch maar even via sensitest een paar testen besteld. Altijd handig om in huis te hebben!!

Essy

O ja @Pip: volgens mij zijn de snelle zaadjes veilig na een half uur!

Ik heb ook vaak dat er de volgende dag nog wat uitstroomt. Lekker is dat als je aan het werk bent.....

Oooooh Essy, wat spannend!! Duurt nog wel een paar dagen voordat je de testen in huis hebt...ga je dat volhouden om tot dan te wachten met testen?

hihi, de volgende dag nog last van leegloop?? Ach dan denk je ook nog eens terug aan de vrijpartij van gister tijdens je werk hihihihi

Dus ondanks de leegloop heeft het nut...ik lees overal dat de snelle zaadjes jongetjes zijn....

Hoi Pip,

Ja, ik hou dat wel vol. Zitten pas in de eerste ronde en ben er heel nuchter onder.  Tegen de tijd dat  ik in ronde 6 zit zal die houding vast veranderd zijn.
Heb nu zoiets: als het zo is zou het leuk zijn en anders klussen we gewoon nog een tijdje verder.
Die paar daagjes wachten op de tests kunnen er dus wel bij.....

Ga even eten. Kom straks nog wel even terug, dan is mijn vriendje sporten en kan ik lekker beppen. (Hij vindt dit allemaal wat overdreven en daarom typ ik nooit als hij naast me op de computer zit).

Terug
Bovenaan