zo dames daar ben ik dan
ten eerste Essy spannend hoor wanneer ga je testen?
Renee, wij zijn gewoon gezellig hier, en welkom
Ik ben bij de gyn vandaan niet meteen naar huis gegaan dus vandaar mijn iets verlate verslag, (sorry happy dat ik je geduld op de proef heb gesteld haah)
Ik vind het ontzettend lief dat jullie aan me hebben gedacht,
Ik was dus vanmiddag bij de gyn en die ging me dus inwendig onderzoeken, mijn baarmoeder was goed, alleen had ik een erge dunne slijmlaag inmijn baarmoeder waardoor ik kennelijk niet ongesteld en zwanger kan worden, mijn eierstok was goed en dei andere eierstok kon ie niet vinden, maar hij zei al die zal ook wel goed zijn, vooral omdat dat 3 jaar geleden ook allemaal al is onderzocht, Ik moet een donderdagochtend bloedprikken en over 2 weken weer en de 25ste september moet ik weer op controle komen en dan gaat de gyn kijken hoe en wat, maar het komt wel goed zei hij je zal nog wel een kindje krijgen dus daar ga ik dan wel vanuit, Er wordt onderzocht of ik misschien een bepaald stofje niet in mijn hormoonhuishouding heb waardoor ik dus niet menstrueer enzo. 3 jaar geleden werd ik meteen weggestuurd met het antwoord van het zal allemaal wel loslopen, maar deze man heeft mijn dossier goed doorgenomen en maakt er dus gelijk werk van, We wachten af
xxxxx LInda