Klusbabes 3!!

Hoi essy

Spannend hoor, ben benieuwd ..... heb ook de testen van sensitest ( die met het hartje ). Zou wel erg leuk zijn als er nu eens een klusbabe zwanger is he ........ Zal voor je duimen meid ...

xxx happy

Ohohohohoh! Mag ik effe zeiken toch maar?
Hebben jullie het topic: een hele grote tip om zwanger te worden gelezen.................?
Zucht. Zucht, Zucht. Zucht. Zucht.

zo dames daar ben ik dan

ten eerste Essy spannend hoor wanneer ga je testen?
Renee, wij zijn gewoon gezellig hier, en welkom

Ik ben bij de gyn vandaan niet meteen naar huis gegaan dus vandaar mijn iets verlate verslag, (sorry happy dat ik je geduld op de proef heb gesteld haah)
Ik vind het ontzettend lief dat jullie aan me hebben gedacht,

Ik was dus vanmiddag bij de gyn en die ging me dus inwendig onderzoeken, mijn baarmoeder was goed, alleen had ik een erge dunne slijmlaag inmijn baarmoeder waardoor ik kennelijk niet ongesteld en zwanger kan worden, mijn eierstok was goed en dei andere eierstok kon ie niet vinden, maar hij zei al die zal ook wel goed zijn, vooral omdat dat 3 jaar geleden ook allemaal al is onderzocht, Ik moet een donderdagochtend bloedprikken en over 2 weken weer en de 25ste september moet ik weer op controle komen en dan gaat de gyn kijken hoe en wat, maar het komt wel goed zei hij je zal nog wel een kindje krijgen dus daar ga ik dan wel vanuit, Er wordt onderzocht of ik misschien een bepaald stofje niet in mijn hormoonhuishouding heb waardoor ik dus niet menstrueer enzo. 3 jaar geleden werd ik meteen weggestuurd met het antwoord van het zal allemaal wel loslopen, maar deze man heeft mijn dossier goed doorgenomen en maakt er dus gelijk werk van, We wachten af
xxxxx LInda

Hey pip,

Mn ha zei toen ik er 2 weken geleden was dat de snelle zaadjes binnen een paar seconde veilig zijn. Hij vond al die verhalen over kussens onder je kont ed dan ook onzin. Ik heb zelf ook last van blaasontstekeing en daarom had ik het ook over het plassen na het klussen. Dat moest ik gewoon doen zei hij ..........na een minuut of tien kon dat echt geen kwaad  weet het zelf ook niet zo goed, durf na het klussen toch niet te plassen, liggen straks alle zaadjes in de pot denk ik dan hihi.Wat dat slijm beteft dat weet ik eigenlijk niet, volgens mij is het rond je eisprong dik en rekbaar en wat meer vlak na je eisprong, maar weet het ook niet zeker hoor !!!

liefs happy

Hoi lin,

Pffff begon me al zorgen te maken whahaha erg he ..... Ben blij dat je gyn je niet zomaar naar huis stuurd en werkelijk wat aan doet. Toch maar goed dat je geweest bent he .....Wat hebben we toch een bijzonder lijf he, als er ook maar iets te weinig wordt aangemaakt, loopt alles in de soep ....

liefs happy

hey happy

inderdaad ons lijf is maar een raar iets, en ik ben ook blij dat ik vandaag heen mocht, nu dat bloedprikken nog daar zie ik wel tegenop want als ik ergens niet van hou is dat het wel, en ik heb al zo vaak moeten bloedprikken, maar het went niet haa

xx linda

Terug
Bovenaan