Klusbabes 3!!

Nou mijn hobby is het ook niet hoor !!!!! Denk er maar aan dat het voor een goed doel is ........

xxx

Hey lieve meiden,

Ten eerste: Welkom Footje en Renee(sorry, maar weet niet hoe ik dat streepje op de e moet zetten)!
@Linda: Kei goed dat de gyn nu al een oorzaak gevonden heeft, nu nog kijken hoe hij het op kan lossen!
@Sterretje: Ik zal je op de lijst zetten als medebedenker voor de gedachtenlezer .
@Essy: Spannend hoor of je nu positief test, zal voor je . En ik had de testen ook al binnen twee dagen in huis dus het valt mee....

Wat fijn dat de gyn je serieus nam en alles echt heeft onderzocht en aktie onderneemt. Je hoort het idd zo vaak dat je zomaar weer naar huis wordt gestuurd. Bloedprikken is niet grappig, gewoon heel had denken dat het voor het goede doel is!!

tja Rimk....pffffffff, laten we er met z'n allen vooral niet op reageren hihi

Ooooh, dus de snelle zaadjes zijn binnen een paar seconden al veilig.....JOEPIE!!

Ik ben er vanavond niet, ga naar naailes!! JOEHOE!

Tot morgen allemaal (of vanavond laat misschien)

X Pip

Ik vind bloedprikken echt verschrikkelijk. Terwijl het maar een heel klein prikje is...

ik ben opzich wel rustig onder het nieuws van vanmiddag, maar het is toch wel weer een klap in je gezicht, ergens was ik al bang dat er iets niet helemaal goed was, maar ja ik kan in iedergeval zwanger raken want dat is al bewezen en ik kan uitmezelf ongi worden dat is dus ook gebeurd, maar helaas deze keren niet altijd, 3 jaar geleden was ik op een gegeven moment wel elke maand ongi en precies op tijd ook en dat zit er nu dus niet in
Maar we blijven lachen, want er is natuurlijk ook niemand die weet dat ik nu bij de gyn ben geweest, behalve me pa dan, en als ik nu natuurlijk ga zitten sippen dan wordt er gevraagd wat er is en dan kan ik dat niet vertellen dus ik blijf positief

xxxx linda

jeetje he wat een verhaal wat ik aan het typen ben, hoop niet dat jullie er deprie van worden haha

hey meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes dat doet een mens goed

dikke  linda

He Linda.

Toch goed dat je gegaan bent, nu wordt er tenminste wat mee gedaan. Hoop voor je dat je toch snel zwanger bent.

Nou dames, jullie hebben alweer genoeg gekletst vandaag. Vandaag weer aan t werk na vakantie, gelijk weer druk. had geeneens tijd om te kletsen op t forum.

Had gisteravond bij t naar bed gaan beetje een inzinking. Ook omdat ik nog bloedde en ben gewoon bang dat ik uiteindelijk 'schoongemaakt' moet worden. En je snapt, daar zie ik tegenop. Komt natuurlijk vaker voor, maar gewoon dat er in mijn baarmoeder gerommeld wordt. Zie t niet echt zitten. Ook kreeg ik opeens de kriebels dat ik bang ben dat t misschien wel heel lang kan duren voor ik weer ong wordt (Als ik nou zwanger ben is dat natuurlijk dan niet erg), of dat t heel lang duurt voor ik weer zwanger raak. Even lekker bij mannetje uitgehuild. Ging niet eens om de mk, maar om de naweeen daarvan. Vandaag gaat t beter. Niet zo veel bloed vandaag, meer bruinig, dus hoop dat t nu echt bijna afgelopen is. Voor de zekerheid donderdag maar wel naar de vk.

Nog even over zaadjes gesproken. Bij mij loopt t ook altijd eruit, soms ga ik gelijk naar wc of ik haal er een nat washandje doorheen (slaapt anders zo nattig haha). maar toen we aan t klussen waren, liet ik t gewoon zitten. (soms stiekem met billen omhoog hihi). Dat heeft wel gewerkt.

Terug
Bovenaan