He Linda.
Toch goed dat je gegaan bent, nu wordt er tenminste wat mee gedaan. Hoop voor je dat je toch snel zwanger bent.
Nou dames, jullie hebben alweer genoeg gekletst vandaag. Vandaag weer aan t werk na vakantie, gelijk weer druk. had geeneens tijd om te kletsen op t forum.
Had gisteravond bij t naar bed gaan beetje een inzinking. Ook omdat ik nog bloedde en ben gewoon bang dat ik uiteindelijk 'schoongemaakt' moet worden. En je snapt, daar zie ik tegenop. Komt natuurlijk vaker voor, maar gewoon dat er in mijn baarmoeder gerommeld wordt. Zie t niet echt zitten. Ook kreeg ik opeens de kriebels dat ik bang ben dat t misschien wel heel lang kan duren voor ik weer ong wordt (Als ik nou zwanger ben is dat natuurlijk dan niet erg), of dat t heel lang duurt voor ik weer zwanger raak. Even lekker bij mannetje uitgehuild. Ging niet eens om de mk, maar om de naweeen daarvan. Vandaag gaat t beter. Niet zo veel bloed vandaag, meer bruinig, dus hoop dat t nu echt bijna afgelopen is. Voor de zekerheid donderdag maar wel naar de vk.
Nog even over zaadjes gesproken. Bij mij loopt t ook altijd eruit, soms ga ik gelijk naar wc of ik haal er een nat washandje doorheen (slaapt anders zo nattig haha). maar toen we aan t klussen waren, liet ik t gewoon zitten. (soms stiekem met billen omhoog hihi). Dat heeft wel gewerkt.