Klusbabes 3!!

hey bieb

nou huil jij maar lekker bij je mannetje hoor, want een mk is niet niks,
meestal als het bruinig bloed is lijkt mij dat het bijna over is ik hoop het voor je meid,
Ik heb ook geen idee of het lang duurt voordat je weer ongi wordt na een mk, dat zou je anders aan de ha moeten vragen ofzo
Ik hoop voor je dat het echt snel stopt met bloeden zodat je evengoed weer verder kan
Sterkte meid

dikke  linda

Hoi bieb

Snap wel dat het ff teveel was hoor ..... Dat het nu meer bruin als rood is, is toch wel een goed teken? Gooi alles er maar lekker bij je mannetje uit hoor ..... is ook wel eens lekker. Zal voor je duimen dat je bij de vk te horen krijgt dat het zo goed is he ......

liefs happy

Af en toe eens uithuilen is wel lekker hoor. Ben eigenlijk niet zo een huilerd....

ga nu stoppen, misschien tot later. Mannetje wil nog even internetten

doeiii xxx

Hey meiden

iedereen een fijne avond, ik ga stoppen ik ga mijn zoontje bedje klaar maken en daarna ga ik bij een vriendin op visite dus vanavond ben ik niet van de partij, Niet al teveel kletsen hoor vanavond, want anders red ik het bijlezen niet voordat ik morgenochtend naar mijn werk ga hahaha

dikke kus linda

Lieve meiden,

Ik ga er ook vandoor, tot morgen

xxxxxxxxxxxxxx happy

Hey Happy,
Heb ook die met het hartje besteld.

Vraag (algemeen): hoeveel testen hebben jullie inmiddels gedaan vanaf het moment dat jullie zwanger willen worden?

@Linda: Hoop ook voor je dat het bloeden voor donderdag gestopt is. Ik vind je ondanks alles ontzettend sterk!  Voor jou.......

Moet morgen een presentatie houden op mijn werk. Mooie powerpoint in elkaar geflanst, dus die moet ik zo nog even goed uit mijn hoofd leren. Heb altijd een hekel aan presentaties. Terwijl ik normaal gesproken luid en duidelijk aanwezig ben, word ik op zo'n moment zenuwachtig...........

Oh....en nog wat. Heb samen met mijn liefie een reisje naar New York geboekt rond oud en nieuw!!! Iemand wel eens geweest? Lijkt me geweldig!
Straks loop ik daar met een dikke buik, maar je mag tot 7 maanden vliegen, dussssss.........

Ach, eerst maar eens een paar dagen wachten. Heb echt geen idee of mijn menstruatie regelmatig is. Dacht altijd van wel, maar misschien heeft de pil dat veranderd.

Is iedereen er vandoor vanavond???

Terug
Bovenaan