Klusbabes 3!!

Hey happy

wat ontzettend lief van jouiw dat je je vriendin hebt geholpen en dat je bij haar bent gebleven, jij bent dus een echte vriendin in voor en tegenspoed, super

xxx linda

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) Marientje81, 2e ronde
5)
6)
7)
8) Mootje, 5e ronde  ( onregelmatige cyclus )
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
         Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) Bambi, 3e ronde lizzy, 2e ronde  
13)

14) happy, 3e ronde
          Jacqy84, 2e ronde
15) kleintje 3e ronde.  
          sterretje, 4e ronde
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Zo, ik ben even zo brutaal geweest om de roze wolk aan te passen. En ja... ik sta er bij oktober bij . Maar kan nu tenminste aan de volgende ronde beginnen en hoef gelukkig niet zo heel lang op mijn ongi te wachten.

Het was eigenlijk ook de bedoeling om alles dezelfde kleur te maken, maar ja... volgende keer beter.

Happy: Kei goed dat je zo voor je vriendin op komt. Is het nu allemaal weer een beetje rustig tussen haar en haar ex? En is dat kind ook van haar ex?
Rimke: Hoe was het bij de gyn? Gaan ze nu met hormonen beginnen?
Bieb: Gelukkig is het niet ernstig dat je nog aan het bloeden bent, maar kan me voorstellen dat het echt niet fijn is en dat je er vanaf wilt zijn.

Groetjes, Linda

ja, vanochtend . Maar goed, kan ik zaterdag aan de drank . Komt veel familie, dus die gaan dan ook geen dingen denken...

he wat jammer linda, maar inderdaad je kan een borrel nemen haha, op naar de volgende ronde, ik kan niet wachten dat dat voor mij weer geldt,

xxx linda

Hey Linda,

Het is inderdaad jammer dat ik niet zwanger ben, maar vond het vanochtend echt niet erg. Ik had zelf al zoiets van ik ben niet zwanger en zal ik nog wel testen, want het is toch negatief.
Dacht vanochtend ook even aan jou en Rimke en hoe vervelend het moet zijn om zo lang niet ongesteld te worden en gewoon niet te weten waar je aan toe bent. Hoop echt dat je binnenkort ongesteld mag worden en dat dat bloedonderzoek iets nuttigs naar voren brengt.

Liefs, Linda

Terug
Bovenaan