Klusbabes 3!!

Dan wens ik je veel succes morgen Rimke en bedankt voor de goede uitleg!
Nou ben ik ook een beetje op de hoogte van hoe en wat.

Bieb je verzint wel een goed excuus voor morgen, je meot gewon eens goed op je duim zuigen!

Hallo allemaal,
Vanavond lekker met mijn mannetje op de bank tv gekeken. Het blok had een 2 uur durende aflevering. Ik heb in een deuk gelegen om de droge humor van de 2 vrienden. Hier is het nog redelijk rustig geweest.
@rimke: slapen de patiënten al?
liefs,
          sterretje

Zo, patienten liggen heerlijk te maffen! Is makkelijk op een Intensive Care, veel mensen krijgen slaapmedicatie voor de nacht............toch hebben we redelijk wat te doen, maar dat is wel lekker want dan gaat de tijd wat sneller.........

Ik ga morgen de gyn natuurlijk niet meteen vertellen dat ik ongesteld ben geworden.........laat haar eerst de beslissing vertellen...hahaha! Als we nog niet met hormonen gaan beginnen wil ik de komende anderhalve week wel een echo of 2 hebben om te kijken of mijn eitjes groeien, anders zijn we nog geen steek verder. Ik wil gewoon actie!!!

Maar goed, ik ga nog eventjes verder internetten en ik hou jullie morgen op de hoogte!
Dikke kus Rimke

Ha dames,

even snel een berichtje van mij.

Vanmorgen bij vk geweest. Volgens echo zou er nog wel wat bloed/weefsels in baarmoeder zitten. Afgesproken dat ik nog paar dagen afwacht en dan naar gynaecoloog ga. Heb hiervoor alvast afspraak gemaakt voor dinsdag 11-9. Dan is dat alvast maar gedaan. Nu ga ik twijfelen. Misschien toch beter om alvast een afspraak voor curretage te maken, dan ben ik er maar vanaf. Maarja dan zal ik toch ook op afspraak bij gyn moeten, dus dat maakt denk niet uit. Misschien dinsdag bloeding echt afgelopen. Volgens vk kon t geen kwaad dat ik nog bloedde, het was meer een geestelijke belasting. En dat is eigenlijk ook wel zo

Ga nu snel verder werken. druk druk druk

doeiii

He Bieb, wel vervelend dat je nu nog nniet veel verder bent. Is maar weer afwachten dan. Ik hooop voor je dat het bloeden nu snel ver is dat je weer met je gedachten naar je volgende  eisprong en klus-sessie kunt!

Succes!

Dank je Renee. Jsa, kan de natuur natuurlijk niet beiinvloeden maar sta te popelen om weer te klussen!!!

Waar is iedereen trouwens?

zo dames,

wat is het rustig vandaag zeg en gisteravond, hoefde niet veel bij te lezen haah
Nou Bieb gelukkig dat het dan maar geen kwaad kan dat je nog bloed, en inderdaad het is een geestelijke belasting en daar kan ik erg goed inkomen, nu mag het wel weer eens stoppen met bloeden want dan kan je weer verder

Rimke : hoe was het bij de gyn?? ik hoop dat het goed is gegaan,

Ik heb bloedgeprikt vanmorgen, zo klaar natuurlijk maar het went nooit haha

Morgen vroeg beginnen met werken, en daarna zuipen!! want morgen begint de kermis bij ons, wel gezellie

xxx linda

Terug
Bovenaan