Klusbabes 3!!

hey linda

ja ik hoop het ook, maar ja we kunnen niks ander doen dan afwachten, ik moet over 2 weken weer bloedprikken, en de 25ste moet ik weer naar de gyn, dus dat zal mij benieuwen, maar mogen gaan we lekker kermis vieren en alle problems even opzij zetten,

xxx linda

ik ben wel bezig met een klus, maar niet de klus . Ik heb een paar dagen rust. Maar het is inderdaad wel erg rustig vanavond. Misschien nog allemaal aan het napuffen van de rest van het klussen.

hey lin

wat ben je aan het klussen dan? of ben ik nou te nieuwsgierig haha
xxx linda

nou dames

ik ga stoppen, ik ga house kijken en dan vroeg naar mijn bedje toe, want om half 6 staat mijn wekkertje weer,
Morgenmiddag kom ik wel weer even snel bijlezen

iedereen een fijne avond

xxx linda

Ik ben een sarah pop in elkaar aan het knutselen. Tenminste... het moet een sarah pop voorstellen. Het heeft grijs haar en heeft wel iets weg van een pop. Best lastig. Ik ga morgen naar mijn schoonouders en dan viert ze zaterdag haar verjaardag en dan moet er natuurlijk wel 's ochtends vroeg zo'n pop klaar staan...

Hey Linda,

Een hele fijne avond en succes morgen met werken. Ik ben heel misschien zondag weer online en anders maandag pas.

Liefs, Linda

Hey linda

dat is nog wel effe een klus z'on pop maken, kunnen jullie niet huren dan voor een dag,?
Veel plezier dit weekend, en succes met het in elkaar knutselen van de pop

xx linda

Terug
Bovenaan