Klusbabes 3!!

Hé Bambi,

Ik had zelf dit uitgerekend:

14/8 eerste dag laatste menstruatie

27/8 vruchtbaarste dag

28/8 eisprong (op mijn verjaardag ha ha)

11/9 NOD

Ik had afgelopen keer cyclus van 29 dagen en die keren ervoor van 28 dagen
Heb de laatste 4 cyclussen ingevuld op babybrabbel en toen kwam dit eruit???

Ben je al klaar voor je vakantie waar ga je ook alweer heen?

O ja ik merk dus helemaal niets van mijn eisprong dat is wel jammer,
ja soms heb ik rechtsonderin wel eens wat steekjes maar het lijkt of ik dit de hele week al heb??

Hey happy

wat leuk dat char opnames maakt bij jullie, wel spannend, zeg effe dat ze me moeder de groeten moet doen van mij hahaha
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan, en ik hoop dat je tante een antwoord krijgt

xxx linda

het is weer rustig hier, ik ga ook weer stoppen ga aan mijn eten beginnen. ik ben er vanavond wel weer eventjes

xxx linda

hoi meiden,

Ben druk in de weer met alle spullen voor de vakantie, lijkt wel een volksverhuizing hahaha. FF pauze hoor.

Zijn nu druk met het schoonmaken, tja moet ook nog ff. en dan ga ik mezelf ook ff onderhanden nemen, de heleboel ontharen, scheren, epileren, knippen. hahaha
Hondje nog wegbrengen naar me ouders. vanaaf nog proberen te slapen.

Miss kom ik nog ff buurten, maar weet nietzekers.

Miekje als dat jouw berekening is zal die heus wel kloppen, maar voor de zekerheid kan je gewoon doorklussen hahaha.

Happy leuk dat char komt, vind het zelf ook wel interessant. hoop dat je een gezellige dag heb.

meiden miss. tot straks.

xxx Bambi

He Bambi, nog een fijne vakantie...volgens mij had ik dat al gezegd, maar kan nooit kwaad een keer extra.

Hier alles goed. En mamaroos, het kan best zijn dat als ik mijn moeder zaterdag zie (jaja, dan ben ik jarig, maar vier t verder niet...) dat ik in huilen uitbarst....zo af en toe heb ik wel een verdrietig gevoel van waarom ik...en je ziet plotsteling overal zwangere vrouwen...en ik had zo graag goed nieuws willen vertellen aan familie...maar dat is een vluchtig gevoel. Het heeft zo moeten zijn, de natuur is gewoon zijn gang gegaan. Ipv dat ik toeleef naar maandag dat ik mijn 1e echo zou hebben, leef ik nu toe naar t moment dat mijn bloeding ophoudt, en dat ik weer mijn eisprong zal hebben....sjaaa van de ene op de andere dag   worden je prioriteiten verlegd...
En ik hoop natuurlijk dat weer net zo snel als vorige keer gaat, dus dat ik snel zwanger raak.

In ieder geval heb ik vanmorgen heerlijk huisje gepoetst (nouja heerlijk haha), onverwachts kwamen 2 neefjes van vriend eten. Wonen hier aan de overkant, maar waren sleutel kwijt, en schoonzus kon niet meer op tijd zijn, hebben maar een uur pauze van school. Was ook weer ef leuk. En heb net 15 min. geleden pas gedoucht. Misschien dat ik nog even stad in ga.

Dinsdag weer werken!! bah geen zin in

Ik hoop trouwens dat ik snel weer mijn naam op de roze wolk kan zetten, heb natuurlijk geen flauw idee wanneer volgende NOD en eisprong is....

Hey bieb

ik ben blij dat het weer een beetje met je gaat, je bent in ieder geval wel realistisch. lekker vanmiddag de stad in gaan meid effe lekker shoppen ofzo proberen je gedachten te verzetten, en als je moeder zaterdag komt lekker gaan huilen want dat lucht op

xxx linda

Terug
Bovenaan