Klusbabes 3!!

hoi meiden,

Bieb ben het voledig met linda eens. ga jezelf maar lekker verwennen in de stad.
Hoop dat je gedachte er vanaf kan zetten, maar snap heel goed dat dat niet 123 gaat.
Ook hoop ik voor je dat het bloeden vanzelf stopt, want een curettage lijkt me ook verschrikkelijk.
Miss een stomme vraag  ,maar heb je het vruchtje al verloren, of een stolsel wat daar op lijkt. hoop voor je dat uit zichzelf naar buiten komt.

succes ermee inieder geval.
Ik ga proberen op vakantie ergens te internetten, maar als dat te veel gedoe is dan maar niet, ga voornamelijk genieten en ff niet proberen met baby's en zwanger worden bezig te zijn. Miss ben ik het al hahaha. We zullen het zien als ik terug kom, zou een heel leuke verassing zijn.

Ga nu maar ff doucen enzo, nog zat te doen.

dikke x Bambi

Ja bambi voor de zekerheid nog maar even doorklussen, is ook niet echt een straf ha ha!

hoi ben ik weer ff,

Voel me helemaal gepimpd hihihihih. lekker hoor verlost van al dat haar whahahaha.
Sorry word er melig van en ja het schiet nu echt op.
Het is de bedoeling dat we proberen vanaaf nog wat te slapen, maar ben nu momenteel een duracel konijntje hhahaha. Dus weet niet of het gaat lukken, en anders kom ik hier gewoon buurten.

xx Bambi

Hey bambi

Dat heb ikook altijd voordat ik op vakantie ga , dat ik een energie heb van zeg heb ik jouw daar, hoop voor je dat je effe slaapt vanavond

xxx linda

He Happy,

heb t nu pas gelezen dat er een reading van Char is. Lijkt me wel heel interessant. Laat je weten  hoe t gegaan is.

Ben vanmiddag niet wezen shoppen in stad, maar ben met mannetje naar dorp verderop gegaan (min of meer een kleine stad). Hij wilde er ook even uit. Daarna even thee gedronken bij schoonma, hebben we dat ook weer eens gedaan.

Volgens mij is de bloeding al bijna over!! Hoop t maar. Ben mannetje al aan t voorbereiden op t vele klusen haha. Hij zegt dat t hem nog niet gaat lukken (ivm oogoperatie) , maar hij zal wel moeten hihi. Hij noemt t al 'aanranding'...... Ach, ik zal m nog een week rust gunnen

Zo, ik ga maar eens koken. Tot later!!!

Bieb,

Ben blij dat je je redelijk oke voelt. Gelukig is het bloeden bijna gestopt en volgens mij ben je je al aan het verheugen op de volgende klusronde. Rand em maar aan  hoor, na een week is z'n oog vast wel genezen...en bovendien klussen doe je niet met je ogen toch

Bambi, je gaat bijnaaaaaaaa op vakantie, nogmaals veel plezier!!

X Pip

Een reading happy, wat spannend. Ik geloof wel in dat soort dingen en ben dan ook erg benieuwd hoe het is gegaan. Laat je het weten als je weer online bent?

X Pip

Heb eigenlijk even al jullie kennis nodig....

Sinds gister   "rommelt" het in m'n buik. Echt helemaal onderin, een soort hele lichte ongipijn maar echt pijn doet het niet. Ik heb "dik" wittig slijm. Vorige week had ik helder slijm.

Ik zit  op dag 20/21 van m'n cyclus en zoals jullie misschien nog weten was die tot nu toe onregelmatig.

Heb vanmiddag even gerekend en mijn eisprongperiode schommelt  ruim genomen  tussen 23 aug. en 4 sept. en mijn NODperiode tussen 6 september en 17 september. Dit ivm onregelmatige cyclus tot nu toe. Ik ga uit van de normale 28 dagen tot en met mijn langste cyclus van 36 dagen.

Hebben jullie enig idee wat mijn klachten kunnen zijn??

X Pip

Terug
Bovenaan