Klusbabes 3!!

he babes....

hahah we moeten eigenlijk geld vragen voor een plaatsje op de wolk!

Kan me wel beetje vorostellen hoe je je voelt hoor Bambi...Mijn oma leeft ook nog, en haar zie ik ook niet meer! (eigen keuze). het klinkt hard, maar ik zou ook niet heel verdrietig zijn als etc!
Toch sterkte, want stiekum houdt het je toch bezig!

Weet je trouwens dat het best therapeutisch werkt om weer eens zo;n bevallingsverhaal op te schrijven!   ik zou intussen wel een boek kunnen schrijven over dat eerste jaar! We hebben zo;n medisch circuit doorlopen en zijn na 2 dagen zo keihard van onze roze wolk afgedonderd. En er steeds weer even op geklommen om weer terug te glijden! Maar goed, dat is dus weer een heel ander verhaal!
hmmmm...wie weet schrijf ik nog wel eens een boek!

Linda, het wordt voor jou nu toch ook wel tijd om wat meer te weten te komen he!

En Bieb hoe gaat het nu met je? verwacht niet te veel van jezelf op dit moment he!
Ook al was het nog maar heel klein en broos...je hebt het wel verloren!

Alle klussers veel succes!

ik heb vanncht hele erg buikpijn gehad....auw! Dat was dan wel weer het voordeel van de pil...Toen had ik echt veeel minder last van mijn ongi!
Maar nu gaat het wel weer....Zal blij zijn als we weer aan de klus kunnen! Er is een keer voor mij gependeld dat ik in september zwanger raak! Zou leuk zijn!

Truste!

Roos

Hey roos

wat jij zegt dat het schrijven over je bevalling therapeutisch werkt dat klopt wel vind ik, hoe meer ik er over praat dan denk ik weer tja het was een vlugge bevalling enzo, maar na mijn bevalling kreeg ik mijn zoontje niet te zien die werd gelijk weggehaald, en dat is toch een gedeelte wat ik lang heb weggestopt, hij is dan nu wel 2 en gezond, maar die momenten zijn en blijven toch wel moeilijk vind ik

xxx linda

Goeiemorgen Bambi

Alles al ingepakt?? klaar voor de reis?? heel veel plezier en geniet ervan ene terugkomen met zijn drieen he

xxxx linda

Bambi,

Als ik vanavond laat hier ben en je dus niet meer "spreek": Ik wens je heel veel plezier op vakantie. Alles even achterlaten en genieten! Gewoon doorklussen natuurlijk en spannend als je terug bent! Je wilt toch de 8ste gaan testen? ik ook denk ik, heb zo ontzettend het gevoel dat ik m'n ei al heb gehad. Gaan we samen testen!!!

Geniet van je vakantie en tot snel!

X Pip

hey ladies

ik ga er weer vandoor, gezellig boodschappen halen en kom vanmiddag weer even buurten

xxxx linda

Hoi meiden,    

Zo daar ben ik ook weer ff ....... druk druk druk zeg. Ben vandaag vrij want vandaag komt char hier op de begraafplaats. Mn tante en nicht wilden daar heel graag heen ivm mn oom. Het zijn opnames voor rtl 4, dus ben benieuwd, ze gaat 6 readings opnemen voor de tv en geeft er nog een stuk of 20 die niet worden uitgezonden. Hoop voor hun dat ze uitgekozen worden !!!! Er is wel 1 nadeel, het duurt van half 11 tot 3 uur ....... gezellig hoor al die tijd zitten we dus op de begraafplaats ....... Ik laat het jullie wel weten.

liefs happy

Hoi bambi,

Weet niet of ik hier vanvond nog ben, want ben weer heel de dag onder de pannen pfff. Ik wens je een hele fijne vakantie meid ( ook voor je mannetje ) ga er lekker van genieten en heeeeeel goed je best doen he ......... Zal je hier zeker missen ......... veel plezier

happy

he dames hoe is alles met jullie, hierzo gaat alles z'n gangetje..Ik heb al lang niets meer van mij laten hoor, ik lees wel dagelijks alle verhalen, maar heb niet altijd zin om wat te schrijven.. hahaha
bieb wat erg voor jullie, maar zoals ik het lees was dat al je gevoel, maar toch komt het hard aan als het dan bevestigd wordt,, veel sterkte ermee meid, en praat er maar over wanneer je wil, fdat is denk ik toch het beste medicijn..voor jou dan ook een dikke

bambi, jouw wilde ik nog even een heerlijke vakantie wensen,MMMMMMMMMM   en gelukkig dat alles goed gaat met de opa van je man.. dan kun je lekker zonder zorgen gaan,,
en wat betreft je andere opa, kan ik je standpunt wel begrijpen..

linda ik hoop voor jou dta de rode duivels uitblijven ik voor je!!!

happy het is wel gaaf om een zulke readings bij te wonen, ik hoop voor je tante en je nichtje dat ze worden uitgekozen, en zo misschien iets meer rust kunnen vinden..

rimke, wat was dat trouwens een afschuwelijk verhaal van die vriend van jullie,, heel veel sterkte hiermee, en ook voor je mannetje,, dit wens je toch echt niemand toe.. voor jou dan ook een dikke

tot ziens dikke kus van kleintje!!!

Terug
Bovenaan