Klusbabes 3!!

Geen zorgen, geen zorgen.
Heb heel lang geslapen en net pas de gyn aan de telefoon, had drie bevallingen gedaan dus was wat verlaat.
We kijken in overleg de komende cyclus nog aan met acupunctuur, als ik over 4,5 week geen ongi heb krijg ik provera en dan van dag 5 tot 9 clomid.................en dan op dag 12 een echo.
Prima, ben het er helemaal mee eens! Dus dat scheelt. Zat me net wel te realiseren dat als mijn ongi nu weer uitblijft dat we pas eind oktober onze eerste echte kans hebben en daar baal ik van! En dan moet ook de clomid wel in een keer aanslaan anders hebben we pas in november of december een kansje...........
Anyway, kom zo op mijn werk nog even terug..........
Kus Rimke

Hoi Happy,
Als hij 2 jaar voorwaardelijk heeft en ze heeft dadelijk genoeg bewijsmateriaal dan staat ze al helemaal sterk.

Hoi sterretje,

Ik heb ff gekeken en gelijk mn vreindin gebeld. Moest je bedanken voor de tip en ze ging in ieder geval dat vragen formulier invullen ........ Er stond ook dat je eventueel een gesprek met hem moet opnemen en dat ging ze ook doen pfffffff wat een ellende allemaal .....

x happy

Ze staat dan idd sterk maar hij dreigt nu al dat als ze de politie erbij haalt en hij moet zitten dat hij haar dan wel pakt als hij weer vrij is .......

xxxx

Hoi Rimke,
Nou, dan heb je ook een drukke dag gehad.
Ik ben blij dat je tevreden bent met het voorstel. Maar zoals je zegt, dat wachten.
liefs,
          sterretje

Hoi rimke,

Gelukkig zeg dat je er ff bent. Begon me echt zorgen te maken !!!!! Kan me voorstellen dat je het er helemaal mee eens bent, super zeg dat er zo direct gehandeld wordt !!!!! Vind het echt heel fijn voor je ....... Snap dat het moeilijk is dat je dan misschien wat langer moet wachten maar, er zit in ieder geval schot in de zaak. Er zijn genoeg stelletjes die maanden van het kastje naar de muur worden gestuurd ..... denk daar maar aan he lieverd, ook jullie tijd komt, misschien iets later als gehoopt, maar die tijd komt !!!!

Kus happy

Hoi Happy,
Het dreigen symboliseert zijn zwakheid. Hij weet heel goed hoe de zaken ervoor staan. Zo'n mensen kun je toch  
Maar laten we ons op het positieve richten. Ik hoop dat dit snel een goede afloop krijgt voor jullie beiden.
liefs,
        sterretje

Ja, ik dacht ook al: "waar is rimke". Je leeft toch met elkaar mee. Wat zei je mannetje er nog van?

Terug
Bovenaan