Klusbabes 3!!

Hoi Happy,
Wat vervelend allemaal zeg. Maar ik dacht dat een paar jaar geleden de regelgeving rond stalking is veranderd. Deze man heeft notabene niet alleen gestalkt, maar zelfs een deur ingetrapt.

Hoi sterretje,

Ik weet niet precies hoe het met de regelgeving zit. Er werd daar gezegd dat zolang het bij dreigen naar haar toe blijft en hij niets doet, ze niks kunnen doen .

liefs happy

Hoi Happy,
Volgens mij klopt dat niet helemaal.
Je hebt dus een drukke dag gehad. En dan toch nog tijd om te buurten
Je hebt weekend als ik me niet vergis?

@happy,
Ik heb even gegoogled en sind 2000 is de wet inderdaad veranderd. Op
www.centraalmeldpunt.nl

staat wat informatie. Ik hoop dat je vriendin er iets aan heeft.
Sterkte

Ik weet niet of dat klopt, als ze dat op het politiebureau zeggen, nemen wij aan dat dat klopt. Ik heb  nog geen weekend hoor, moet morgen en zaterdag nog werken en dan lekker drie dagen vrij !!!!!

x happy

Badankt meid, ga straks gelijk even kijken. Dit is zeker voor haar ook geen leven !!!!!!!

Zit zo te denken, is toch eigenlijk bizar. Moet je zelf uit gaan zoeken of hier iets aan gedaan kan worden !!!!!! Vond het ook raar hoor, dat ze dat zeiden ..... zeker als iemand ook nog 2 jaar voorwaardelijk heeft !!!!!!!!

Hoi Happy,
Ik heb het bij een collega meegemaakt en haar adviseerde de politie toen om alles te noteren. Ik begrijp dat de politie niks kan doen, maar ik vind het onbegrijpelijk dat hij geen tips geven, waardoor ze er wel iets aan kunnen doen. Dit is inderdaad een zware periode voor haar, maar ze boft maar met zo'n vriendin.
Wens haar sterkte en helaas zijn er nog steeds te veel mensen die hetzelfde meemaken.
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan