Klusbabes 3!!

ik hoop ook op een goede afloop, ga zaterdag avond lekker met haar stappen ..... ff lekker aan iets anders denken en lol maken !!!!! Bedankt voor je hulp en je steun. Zat er ff doorheen, vond het zo bizar dat er niets aan werd gedaan !!!!!!

liefs happy

Meiden, slaap lekker
Tot morgen  xxxxxxxx

Nou, zo te horen wordt het rustig van het weekend. Er zijn toch veel mensen die al iets gepland hebben. Wij gaan morgenavond ook nog lekker op stap. Ik heb nu ook al 2 nachten te kort geslapen, dus ik ga mijn bedje eens opzoeken.
goodnight and sweet dreams
liefs,
          sterretje

Goeiemorgen meiden,

Ik ga nu lekker naar mn werk  ........ Zal er dit weekend niet veel zijn, maar probeer tussendoor nog ff wat te laten horen........... doei lieve meiden

xxx happy

Hey meiden,

even over mijn drank verhaal, 1x per jaar neem ik een paar borrels, en danwel met de kermis, maar dan neem ik er 4 ofzo want anders moet ik zo weer kotsen   hahah en daar heb ik natuurlijk geen zin in, En als ik er 4 neem is dat voor mij zuipen haha, als ik een verjaardag of een avondje heb heb ik nooit geen drank, (wel zo handig voor als je zwanger bent, hoef ik ook niks te vertellen haha)

Rimke: er wordt in ieder geval werk van gemaakt gelukkig maar meid

Happy : wat een verhaal zeg, dat is niet niks van je vriendin en haar ex, ik hoop dat het allemaal snel goedkomt,

Ik ga stoppen meiden en ik ben er morgenmiddag weer, Ik ga mijn kaboutertje even naar de oppas brengen, haha

dikke kus linda

Wat een rust hier zeg!!! Is iedereen lekker de hort op, de plannen van afgelopen week aan het uitvoeren ?
Ik ben weer lekker de nachtdienst uit, nog eventjes heerlijk geslapen en nu nog een hele avond voor me, moet morgen alweer een avonddienst draaien, weet nog niet hoe ik dat ga doen maar goed............foutje in de planning.
Ik weet niet wat er met me aan de hand is, ik zit werkelijk waar helemaal onder de pukkels (moet dat niet voor je ongi wordt?), heb overal jeuk (word er helemaal gek van!!!) en heb enorme zere liezen en een zere rechterbil......................maak daar maar eens wat van! Gooi het maar weer op de hormonen. Vind deze klachten zelf erg vreemd en weinig te maken hebben met naderende eisprong (volgende week).............(als het goed is).
Maar goed, genoeg gemopperd, fijn weekend allemaal!!!
Dikke kus Rimke

Ik ben er ook hoor! Al klaar met werken, heerlijk. Vrijdags tot 15.45 uur. Ben er niet lang want rond een uur of 6 ga ik werk naar t werk. Niet echt, maar werk op adminstratie keukenzaak, en vandaag wordt er weer officieel een nieuwe zaak geopend. Geen drankje voor mij, moet met de auto. Jammer, had wel wat gelust hihi

Rimke, misschien dat je toch binnenkort ong wordt? Trouwens wel balen dat je pas weer ergens in oktober er voor kan gaan.
Ik weet ook niet wanneer ik weer kan beginnen, is ook wel klote hoor.

Zo dames, klets ze nog. Moet nog even snel naar bibliotheek, even omkleden en dan gaan met die banaan

doeiii

He Bieb, gezellig dat je er ook bent! Heb je leuke boeken in de 'bieb' gehaald........sorry, moest eventjes, heel flauw!

Ben net ongi geweest!!! Als het nu alweer komt is het wel heel vlug..........raar he?
Ook heb ik al een paar dagen een trekkend spiertje in mijn bovenbeen, ken je vast wel, in je oog kan het bijvoorbeeld ook, dan trekt dat spiertje de hele tijd samen, zeer irritant.

Anyway, mijn mannetje staat op het punt een weekendje naar belgie te vertrekken (alsof hij nog niet genoeg weg is....) dus we gaan even een afscheidsklusje doen...........

Terug
Bovenaan