Hoi meiden,
Zo pfffff ben net thuis, eerst werken en toen nog de weekend boodschappen gedaan !!!! Bieb, het is idd waar dat het meer een geestelijke belasting is, hoop dat het verder zo in orde komt voor je zonder curretage ...... Lin, daar ben je gelukkig ook weer vanaf he, zo gepiept maar ik zie er ook altijd tegenop, wanneer krijg je de uitslag? Linda 2; jammer meid dat de rd s gekomen zijn , had het je zo gegund !!!! Neem idd maar een lekkere neut. Weet niet meer of jij of linda 1 het vroeg, maar dat met die ex van mn vriendin is nog steeds niet opgelost. Ik werk natuurlijk in de horeca en maak daar best wel eens wat mee, maar zo gek als deze heb ik ze weinig gezien !!! Ze is bij de politie geweest en die kunnen niks doen omdat het voorlopig nog bij woorden blijft. Is toch van de zotte ...... er moeten eerst ongelukken gebeuren willen ze in aktie komen. Ik snap best dat ze niet voor ieder dreigement langs kunnen komen, maar nu blijkt dat hij een aantal jaar geleden vast heeft gezeten en een voorwaardelijke straf heeft van 2 jaar ......daaraan zien ze dan toch wel dat het geen lieverdje is !!!! Mijn vreindin heeft een jaar een relatie gehad met hem en dat is nu sinds een maand of vier over, mar ze komt gewoon niet van hem af. Staat iedere keer op haar werk, heeft de beneden deur van de flat van de week open getrapt !!!!!!! Is toch niet normaal meer. Haar dochter is niet van hem, dus het is niet zo dat hij daar voor komt ofzo. Maar je bent er mooi klaar mee, zie er maar eens van af te komen. Zo, wat een verhaal he ..... sorry hoor, maar lucht me wel even op, het zit me allemaal toch niet lekker
liefs happy