Klusbabes 3!!

Hey linda

het is wel weer een lindapagina geworden vanavond hahaha

ik ga nu echt stoppen hoor ga lekker tv kijken

xxxx linda

We kunnen wel een pop huren, maar vinden dat niet zo leuk. Zijn er ook al enkele weken mee bezig geweest, moest alleen nog even de puntjes op de i zetten (hetgeen wat we al het langste hebben uitgesteld). Fijne avond en welteruste voor straks.

Liefs, Linda

@Linda: krijg je een uitslag van het bloedprikken van vandaag? Gelukkig zit het er voor vandaag op.
@linda en linda? aan het  en aan het ? Wie was dat dan die niks dronk?
@bieb: Ik hoop dat er toch een last van je af is gevallen, nu je nog wat uitstel krijgt. En weer ga ik voor je duimen dat de bloeding verdwijnt.
@rimke: Ik maak me zorgen om je. Er is toch niks vervelends gebeurd? Of lig je nog te slapen na de nachtdienst en het bezoekje aan gyn?
liefs,
            sterretje

@linda84: wat vervelend dat de rd's toch zijn gekomen.
liefs,
              sterretje

Hey sterretje,
Ik drink bijna nooit, maar voor a.s. zaterdag maak ik een uitzondering, zeker nu ik ongesteld ben geworden. Maar ik heb even terug gezocht en andere Linda werd er ziek van en daarom drinkt ze niet meer. Maar had ze gezegd dan dat ze wat ging drinken? Dacht dat ze alleen naar de kermis ging.
Maar ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed. Welteruste .
Liefs, Linda

Hoi meiden,

Zo pfffff ben net thuis, eerst werken en toen nog de weekend boodschappen gedaan !!!! Bieb, het is idd waar dat het meer een geestelijke belasting is, hoop dat het verder zo in orde komt voor je zonder curretage ...... Lin, daar ben je gelukkig ook weer vanaf he, zo gepiept maar ik zie er ook altijd tegenop, wanneer krijg je de uitslag? Linda 2; jammer meid dat de rd s gekomen zijn , had het je zo gegund !!!! Neem idd maar een lekkere neut. Weet niet meer of jij of linda 1 het vroeg, maar dat met die ex van mn vriendin is nog steeds niet opgelost. Ik werk natuurlijk in de horeca en maak daar best wel eens wat mee, maar zo gek als deze heb ik ze weinig gezien !!! Ze is bij de politie geweest en die kunnen niks doen omdat het voorlopig nog bij woorden blijft. Is toch van de zotte ...... er moeten eerst ongelukken gebeuren willen ze in aktie komen. Ik snap best dat ze niet voor ieder dreigement langs kunnen komen, maar nu blijkt dat hij een aantal jaar geleden vast heeft gezeten en een voorwaardelijke straf heeft van 2 jaar ......daaraan zien ze dan toch wel dat het geen lieverdje is !!!! Mijn vreindin heeft een jaar een relatie gehad met hem en dat is nu sinds een maand of vier over, mar ze komt gewoon niet van hem af. Staat iedere keer op haar werk, heeft de beneden deur van de flat van de week open getrapt !!!!!!! Is toch niet normaal meer. Haar dochter is niet van hem, dus het is niet zo dat hij daar voor komt ofzo. Maar je bent er mooi klaar mee, zie er maar eens van af te komen. Zo, wat een verhaal he ..... sorry hoor, maar lucht me wel even op, het zit me allemaal toch niet lekker

liefs happy

zo dames,

wat is het rustig vandaag zeg en gisteravond, hoefde niet veel bij te lezen haah
Nou Bieb gelukkig dat het dan maar geen kwaad kan dat je nog bloed, en inderdaad het is een geestelijke belasting en daar kan ik erg goed inkomen, nu mag het wel weer eens stoppen met bloeden want dan kan je weer verder

Rimke : hoe was het bij de gyn?? ik hoop dat het goed is gegaan,

Ik heb bloedgeprikt vanmorgen, zo klaar natuurlijk maar het went nooit haha

Morgen vroeg beginnen met werken, en daarna zuipen!! want morgen begint de kermis bij ons, wel gezellie

xxx linda

Ja, dit stond er. Ik begon even aan mezelf te twijfelen, vooral omdat ik zelf ook weleens dingen door elkaar haal.
Maar welterusten  
liefs,
      sterretje

Rimke, hoe is het vandaag gegaan meid? Alles toch wel goed?

liefs happy

Terug
Bovenaan