Klusbabes 3!!

goeimorgen dames

het was gezellig gisteren,
Renee, jij vroeg over ochtendmisselijkheid, toen ik zwanger was duurde dat bij mij de hele dag haha, maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen

Essy: al getest??

Goedemorgen babes,

en Rimke? Lekker geklust??

En Essey: al getest?????

Zal t dan toch??? vanmorgen eindelijk eens geen bloed bij urine. Zal t nu dan toch over zijn? Daarna niet meer geplast hoor, dus kan best zijn dat er straks weer bloed bij zit.

Heb al beetje huishouden gedaan. Straks met mannetje boodschapjes doen. Wil eigenlijk even nog naar een nieuwe kast kijken.

Tot straksjes allemaal!!!

Dag meiden,

Heb getest en het was negatief. .
Dan hoop ik dus maar dat ik nu gauw ongesteld word, dan kunnen we weer verder tellen.
@Linda84: Ben jij inmiddels al ongi?

Gister volleybaltoernooi van mijn werk gehad. 8e van de 12 geworden. Is al een hele vooruitgang. Voorgaande jaren waren we steeds laatste....

Ga zometeen squashen en vanavond dansen en dan zijn we wel weer sportief genoeg geweest voor deze week. (Ik houd totaal niet van sporten, hoewel ik dansles wel leuk vind. Ik ga dit jaar voor zilver!)

groetjes, Essy

goede morgen meiden,

Hier ben ik weer, Ik zie dat er bijna een heel topic is volgeluld. Kan helaas niet alles lezen, heb op vakantie wel een paar x gekeken. Maar kon niet inloggen op een of andere manier, dus heb jullie wel redelijk gevolg.

Heb begrepen dat jullie een mega gezellige online zuipavondje hebben gehad hihihi.
Dat rimke goed nieuws heeft, ongie en ook nog eens medicatie als ie toch weer uitblijft.
Dat bieb nu eindelijk miss. toch van het bloedverlies af is, dat linda1 helaas ook geen ongie krijgt uit haar eigen, dat linda 2 ook ongie is geworden. en dat essy vandaag gaat testen.

Hellaas blijft de rest me ff schuldig, maar halllloooo het waren 18 bladzijdes. ihihihi

Nou ik heb een lekkere vakantie gehad hoor, maar ben blij weer thuis te zijn in me vertrouwde omgeving en bij me beestjes. Heb vanmorgen me nieuwsgierig heid niet kunnen bedwingen en een test gedaan. te vroeg ik weet het, NEGA dus, maar waarom doe ik dan ook zo stom he.
Geeft me wel gelijk zon rot gevoel. ach ja komt wel goed.
Had trouwens de laatse dagen van de vakantie een zon allergie. lekker dan , ik zit helemaal onder de vlekken en blazen. niet normaal mee. Nooit eerder gehad, maar voel me echt lelijk nu. En het juikt, niet normaal meer. Lijk wel een schurfie hihihi.

Ben ook weer een jaar ouder nu, een kwart eeuw. 25 geworden op 2 sept. Ohja biebje was jarig op 1 sept toch ??? nog gefeli.

En heb hellaas ook minder nieuws want op de dag dat wij vertokken naar kreta is dus me opa overleden. die waar ik geen contact mee had. Dus heb de begravenis gemist, maar ik zie maar zo heb er nu ook geen verdriet van gehad. Vind het alleen rot voor me ouders, want die hadden de laatste tijd wel goed contact. maar genoeg erover.

Straks ff wat boodschappen in huis halen, en vanmiddag lekker hondje halen en foto's bekijken enzo bij me ouders.

Morgen me schoonmoeders verjaardag vieren, dus ook weer een gezellige buts.

Ga ff de roze wolk aanpassen, staan er mensen op die eraf kennen, die niet meekletsen, zeg het maar hoor.

xxx Bambi

Balen ESSy net als ik dus. bummer he.
volgende x beter.

xxx Bambi

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) Marientje81, 2e ronde
5)
6)
7)
8) Mootje, 5e ronde  ( onregelmatige cyclus ) Bambi (getest)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
         Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) Bambi, 3e ronde lizzy, 2e ronde  
13)

14) happy, 3e ronde
          Jacqy84, 2e ronde
15) kleintje 3e ronde.  
          sterretje, 4e ronde
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Ben ik weer,

Waar zijn marientje en mootje, voor hun moet het nu ook wel spannend zijn.
Zach dat al die vage mensen al van de lijst waren  hihihih

xxx Bambi

Terug
Bovenaan