He Bambi,
welkom terug. Hoop dat je vakantie evengoed leuk is geweest ondanks laatste dagen zonneallergie. Evengoed nog gecondoleerd trouwens met je opa. Oma van mij is ook paar weken geleden overleden, hebben we nooit contact mee gehad (opa hertrouwd, stiefoma is voor mij 'echte ' oma, alleen laatste jaar contact. Evengoed vervelend voor mijn moeder, maar helaas, t is niet anders.
Ik zie dat je 12-8 je ong hebt, spannend hoor! Oja en jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Essey: jammer dat je neg. hebt getest. Maar ik had ook eerst neg. getest, en 2 dagen later positief. Dus als je nog geen rd-tjes hebt, t kan nog alle kanten op!
Ik al paar x naar wc geweest, en er zat bijna geen afscheiding meer bij. Ik hoop t zo dat t nu wegblijft, dan hoef ik dinsdag ook niet naar gyn, en dan kan ik weer klussen!!! Oke, eerst wachten op eisprong, maar ik begin maar alvast, kan nooit kwaad
Wilde net ef lekker in zonnetje boekie lezen, is zonnetje weer weg grrr. En trouwens, kat is op mijn stoel gaan liggen. Nou vooruit, vrouwtje laat je weg liggen...
mannetje even aan t rusten, en dan straks even naar woonwinkel. Ik werk trouwens bij keukenzaak, onderdeel van een woonzaak (dus niet waar ik vanmiddag heen ga), dus kan eigenlijk net zo goed naar deze zaak gaan, want dan krijg ik 30% korting, maarja is niet 1 van de goedkoopste woonwinkels....
Ik heb trouwens laatste weken niet veel meer gesport, ook door dat 'gedoe' de laatste weken, en ik krijg weer aardig rolletje. Heb ook meer gesnoept hoor in vakantie. Maar volgende week ga ik toch weer eens beginnen met hardlopen. Zal wel weer moet opbouwen, maar t helpt wel voor lijntje.
Hoest verder vandaag met de dames? Zeker allemaal aan t shoppen...