Klusbabes 3!!

Hé Bambi,
Weer terug van vakantie. en nu afwachten of jullie met zijn drieen zijn terug gekomen, spannend!!!!
Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Alweer een mijlpaal en daarna gaat het steeds sneller.
Wat raar dat je niet kon inloggen. Toen ik op vakantie was had ik geeneens de mogelijkheid om ergens te internetten.
Nog gecondoleerd met je opa.
liefs,
            sterretje

Essy,
Jammer dat je neg. testte. Ik zou het nog een paar dagen afwachtten.

He meiden,
Zojuist wakker geworden na een klokje rond te hebben geslapen............ik ben dol op slapen!
Renee, een tip: ik ben vorige maand met melatonine begonnen, helpt bij het slapen en is redelijk onschuldig, helpt je bij omschakelen enzo! Hoop dat je lekker geslapen hebt, nog 2 nachtjes te gaan............

Bambi: meisje!!! Weer terug van vakantie! Hoop dat je het ondanks de zonne uitslag toch erg lekker gehad hebt!!! Nog van harte gefeliciteerd!!! En veel plezier morgen!!!

Ik moet zo meteen weer aan het werk.................bleh................nou ja, er moet ook brood op de plank zeg ik altijd maar...........en hetmannetje zit ook tot morgenavond in Belgie dus dan kan je net zo goed werken he?
Dikke kus Rimke

Hallo lieve dames!!

Was even niet online, druk, gister ziek en straks ook weer weg dus even snel een berichtje!

Bambi! Welkom terug, hoop dat je ondankt de allergie een leuke vakantie heb gehad!

Er is veel gebeurd hier de laatste dagen, heb geen tijd om overal op te reageren maar ik leef met iedereen mee!

Dit weekend een loge dus weinig online maar denk aan iedereen (alleen aan de echte klusbabes natuurlijk, maar de nepbabes zijn al van de wolk gekukeld...hihihi)

X Pip

Hé meiden,

Even snel, ga zo weg heb vrijgezellenfeest!

Bambi welkom weer terug en nog gefeliciteerd

Essy balen zeg dat je negatief hebt getest.

xxx miekje

hoi meiden,

miekje veel plezier op het vrijgezellenfeest, maar dat komt meestal wel goed.
Rimke werkse vandaag.
Pip, ook veel plezier vandaag, gisteren ziek, toch niks ernstigs ??

Zag ook nog een paar nieuwe meiden, welkom dames, (jullie zijn al voledig ingeburgerd zie ik)

Zit er al iemand in spanning momenteel ??? en heeft er iemand klachten ??? We zitten toch redelijk tegen ons NOD aan te hikken met een zootje meiden.

Heb heel de week nergens last van gehad, Land op nedelandse bodem en boem ik heb buikpijn, maar of het ongie pijn is ????  laten we hopen van niet, want zoals een paar dagen geleden al flink geschreven werd hier. WE WILLEN   ZWANGERE KLUSBABES. zou het helpen als we allemaal uitschreeuwen.
De frustratie af en toe ook, het moet toch lukken binnen een korte tijd denk je dan, of zou er wat mis zijn met me, allemaal van die vaag heden. Vooral rond je NOD is het killing, want dan heb je echt zoiets van nou kom maar op met die ongie, ben ik ook van de spannign af ofjuist net als ik dooodsbang om ongie te worden, ik wil het echt niet. !!!!!

Zo weer ff genoeg gespuidt.

xxx Bambi

He Bambi,

welkom terug. Hoop dat je vakantie evengoed leuk is geweest ondanks laatste dagen zonneallergie. Evengoed nog gecondoleerd trouwens met je opa. Oma van mij is ook paar weken geleden overleden, hebben we nooit contact mee gehad (opa hertrouwd, stiefoma is voor mij   'echte ' oma, alleen laatste jaar contact. Evengoed vervelend voor mijn moeder, maar helaas, t is niet anders.
Ik zie dat je 12-8 je ong hebt, spannend hoor! Oja en jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Essey: jammer dat je neg. hebt getest. Maar ik had ook eerst neg. getest, en 2 dagen later positief. Dus als je nog geen rd-tjes hebt, t kan nog alle kanten op!

Ik al paar x naar wc geweest, en er zat bijna geen afscheiding meer bij. Ik hoop t zo dat t nu wegblijft, dan hoef ik dinsdag ook niet naar gyn, en dan kan ik weer klussen!!! Oke, eerst wachten op eisprong, maar ik begin maar alvast, kan nooit kwaad

Wilde net ef lekker in zonnetje boekie lezen, is zonnetje weer weg grrr. En trouwens, kat is op mijn stoel gaan liggen. Nou vooruit, vrouwtje laat je weg liggen...

mannetje even aan t rusten, en dan straks even naar woonwinkel. Ik werk trouwens bij keukenzaak, onderdeel van een woonzaak (dus niet waar ik vanmiddag heen ga), dus kan eigenlijk net zo goed naar deze zaak gaan, want dan krijg ik 30%   korting, maarja is niet 1 van de goedkoopste woonwinkels....

Ik heb trouwens laatste weken niet veel meer gesport, ook door dat 'gedoe' de laatste weken, en ik krijg weer aardig rolletje. Heb ook meer gesnoept hoor in vakantie. Maar volgende week ga ik toch weer eens beginnen met hardlopen. Zal wel weer moet opbouwen, maar t helpt wel voor lijntje.

Hoest verder vandaag met de dames? Zeker allemaal aan t shoppen...

Nou vooruit, vrouwtje laat je weg liggen...

ehh bedoel dus: Nou vooruit, vrouwtje laat je  WEL liggen...

Terug
Bovenaan