Klusbabes 30 !!!

Ha JacQ!
Spannende dag voor jou morgen toch?
Follikel meting, ik ben benieuwd hoor!
Of er een mooi eitje zit! En als er een mooi eitje zit, krijgen jullie dan klusadvies? Of hoe gaat dat dan verder? Vooralsnog doen ze niets toch, is het puur ter controle of bij jou alles goed is??
Kus!!

hoi!
Ja morgen follikel echo en baarmoederslijmvlies meting. En inderdaad, dit is puur om te controleren of dat allemaal goed gaat. Maar vraag uiteraard wel meteen even wanneer ik dan het beste kan klussen!
En daarna denk ik wachten tot tom weer zijn zaadjes moet inleveren. Moet 3 maanden tussen zitten namelijk. Zaad doet er 3 maanden over om helemaal te "verversen" zij ze.
Denk dat ik tot dan niets meer hoef te doen. Daarna gaat het weer spannend worden!
zie best wel op tegen een iui of iets dergelijks. Doe deze drie maanden nog super ons best! haha

En zijn de weeen al begonnen? ahha

Liefs Jacqy

Waren die maar begonnen, kan niet wachten..................

SPannend voor jullie hoor! Maar goed, het kan best helpen dat jullie het nu bijvoorbeeld
op het juiste tijdstip gaan doen.........misschien is je eitje wel een dag of 2 eerder of later dan dat je weet? Kan best schelen, dit extra inzicht!
Ben heel benieuwd voor jullie, ga vreselijk duimen en hoop dat het niet zover hoeft te komen als iui bijvoorbeeld.............en het zaad is idd vaak een moment opname. Misschien was tom niet helemaal lekker, of had hij iets temperatuur verhoging....of het vreselijk druk, of stress...................het weegt zo nauw............misschien is het een dezer dagen gewoon lekker raak..............!
Nogmaals ik duim voor jullie, zorg dat je het niet al te druk hebt, zo rond "eitjes-tijd" en eet nog eens extra gezond..........zorg dat alle omstandigheden juist zijn.........meer kan je gewoon niet doen..............

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim,duim............

Kus!!!!

Hhaha fijn dat je mee duimt! Ja, kan best natuurlijk dat mijn eitje iets eerder of later springt dan normaal. Maar denk gewoon op dat 13/14 hoor. vorige keer bij de gyn zat ik op dat 10, en mijn eitje was al 18 mm groot. En rond de 20 springt ie geloof ik. Dus ben benieuwd, want morgen is dat 12. En dan klussen voor mijn leven! haha
Ik denk bij tom niet dat het een moment opname is geweest. Weet niet waarom, maar zegt mijn gevoel.

Ik ga voor jou duimen dat de weeen beginnen! haha

Ga even op de bank hangen!

Liefs Jacqy

Meiden heb vluchtig alles gelezen maar er blijft niet veel hangen. Ga zo ff lekker douchen, soms helpt dat wel ! Hoofdpijn is minder maar nog niet weg, rustig aan dus nog ff. Heb trouwens het gevoel of ik ongesteld ga worden  weet het ff niet anders te omschrijven haha, vreemd he ! Kan niet hoor want rimke heeft tot twee keer toe, augustus en een meisje voor me gependeld. Ook best wel raar, lijkt af en toe wel of ze van binnenuit met een speld in mn buik zitten te prikken....pfffff echt weer een happy actie he, allemaal van die rare dingen......Rimke, bedankt voor het pendelen meis ! Jij loopt dus nu op de trap met een stuk ananas, en een glas bitter lemon whahaha. Blijven gaan he ....Linnie, pendel uitslag zou mooi zijn he, hoop echt met heel mn hart dat het voor je gaat uitkomen. Jacq, succes morgen lieverd !!! Denk aan je hoor.....bambi, gefeliciteerd, tjonge leuk hoor, tante.....buuf, jippie de nieuwe bank is in aantocht !!! Das goed nieuws he....Ga ff naar dat topic kijken waar rimke het over had en dat ff wat eten.....tot laters schatten !

Kusssss happy

je eitje is al geweest toch??
Innestelling??????
We bidden en duimen vrolijk door...............heb toch niets anders te doen, en ben vreselijk zat om te wachten totdat jullie zwanger zijn...............waar is dit allemaal voor nodig................ik wil dat jullie allemaal NU zwanger zijn...................
Zo, das er ook weer uit.......................
Ik ga er ook mee stoppen, tot morgen meisjes!!!

Hey rimke, ja mn eitje was er al op dag elf, dit is alweer dag 20, we zullen zien he ! Heb net dat topic gelezen pffffff wat een muts is het toch, heb de kriebels alweer maar........ik reageer niet !!! met moeite hoor hahaha. Meiden, tot morgen, ga lekker plat

Kussss happy

Terug
Bovenaan