Klusbabes 30 !!!

Zo meiden,

Jacq: een mooi eitje! Fijn, en klussen dus he! Ik kom er persoonlijk op toestaan dat dat gebeurd........whahahaha!!! Nee hoor..............maar dat de gyn het al over iui en ivf had?? Nou ja, ga eerst maar kijken hoe dit werkt.................geen zorgen voor de dag van morgen!

Linnie: was dus lekker gister avond, en joey is met thee aan het gooien.............zonde!
Nu lekker naar de creche, ach, hij zal zo wel weer thuis komen!

Phoebs: geen excuses hoor, voor dat uitnodigen van dat kind hier. Zegt meer over jou dan over haar, je bent gewoon een goeierd..................en zij niet.

Bambi: lois weer doorgeslapen! "Hoezee!!!

Happy: hoe is het met je hoofd??

Nou, hier nog wat krampjes, en ben mijn slijmprop (jammie) aan het verliezen, maar dat zegt nog niet zoveel..........hoeft iig niet te betekenen dat we morgen ons kindje in onze handen hebben, kan zo nog 2 weken duren............jammer hoor! Maar er gebeurd in ieder geval iets...........

He Rimke,

Hoe heb je geslapen?
Heb inderdaad een mooi eitje! en ga klussen voor mijn leven! hhaha

echt grappig, zat net een spelletje op de pc te spelen, en de poes, lapje, ligt naast me. Gaat ze met haar pootje mijn hand steeds pakken, want die beweegt met de muis! haha echt schattig!

x   Jacqy

hihhihi, leuk he, die katten, Davey (ons dode poesje zeg maar) zat altijd tijdens tennis of voetbal vlak voor de tv met zijn hoofd, en dan naar de bal te tikken!! Zo grappig!

Ik lag om 20.30 al op bed want was heel moe, en ben uiteindelijk naar het logeerbed gegaan om 1 uur ofzo en ben toen in een vrij diepe slaap gevallen. Fons moest om 5.45 de deur weer uit en maakte me wakker om gedag te zeggen..........dat is bijzonder want hij had al gedouched en al, en ik was niet wakker geworden.........heb dus zeker 4 uur heel diep geslapen! Nou dat is al heel wat!

Ik   moet om 14.10 bij de verloskundige zijn, moet ook nog even boodschappen doen, het betere hamster-werk en we krijgen eters vanavond, dus daar moet wel wat lekkers voor op tafel.........verzet mijn zinnen wat.
Morgen ga ik lekker naar de kapper, zaterdag viert mijn zus haar verjaardag, en zondag hebben we nog niets, dus dat is een mooie dag om te bevallen.............heb ik ook al tegen ons meisje gezegd dus ik hoop dat ze luistert!

Hey meiden,

Wat is marktplaats toch een fantastische site!
Ik heb mijn oude bankstel verkocht en heb er nog €130,- voor gekregen ook!
Ze hadden hem van mij ook voor niks mee mogen nemen, we wilden er gewoon vanaf zodat we er zelf niet mee hoefde te leuren.
Ik sta er gewoon een beetje perlplex van..... ik bedoel we hebben wel 4 katten die niet zo heel voorzichtig met onze spulletjes omgaan.... er zitten best wel wat halen in de bank.
Die mensen zeggen gewoon, wij hebben ook katten, dus het maakt ons niet uit...Prima!
Ze hebben de 2 zits en de stoel nu meegenomen ( en wel gelijk afgerekend) en de 3 zits komen ze zo nog halen.
Betekend wel dat we tot maandag op de tuinstoelen moeten zitten, maar ach, alles beter dan met die bank blijven zitten. Ik ben helemaal blij!

Liefs Phoebe

Rimke, jeetje dat is dan best een diepe slaap geweest! nou gelukkig maar, is beter dan niet! En zondag een mooie dag om te bevallen... ik ga voor jou duimen. Je hebt het nog best druk zo de laatste dagen he!

Phoebe, geweldig he marktplaats! Heb er de laatste tijd ook veel verkocht! Mijn oude tv en een koffiezet apparaat en mijn gezichtsbruiner! Dus dat ruimt lekker op!
Fijn hoor dat je nieuwe bank maandag komt!

ik zit net eens de wolk te bekijken, en bieb haar nod is al geweest! Wanneer komt ze weer terug van vakantie? Ben wel nieuwsgierig. Want haar eitje was met het trouwen!

Meiden, ff heel kort. Voel me weer prima maar heb iedere keer geen internetverbinding. De provider is er mee bezig maar kon wel ff duren pffffff...doodziek van. Ik probeer alles te lezen hoor maar kan af en toe dus niet reageren want dan is mn verbinding pleite, sorry. Jacq, klussen he lieverd ..........

Knufffff happy

Terug
Bovenaan