Klusbabes 30 !!!

Hey Rimke, ik heb je berichtje op hyves gelezen hoor, november een jongetje dus!
Ik heb je een berichtje terug gestuurd dat je best wel eens gelijk kan hebben.

Ik kreeg vanmorgen een telefoontje, ons nieuwe bankstel is er!!!!!!
Wordt maandag bezorgd, is echt nog snel gegaan, ik had hem pas eind september verwacht.
Net gelijk mijn oude bankstel op marktplaats gezet, tegen elk aannemelijk bod.
Weg is weg, ander moet hij maandag met grofvuil mee.
Ik ben echt blij.... met die nieuwe bank kan ik weer lekker bij me vriendje hangen.... hahaha

Bambi, jij kan ook aardig paardrijden..... Ik ben er echt te lang uitgeweest.
Ben er zeker 10 jaar geleden mee gestopt en dan nu weer een half jaartje bezig.
De basis verleer je niet, maar ik merk wel dat ik (nog) niet sterk genoeg ben om volledige controle te hebben.... maar goed ik vind het in ieder geval weer hartstikke leuk om te doen, en de rest komt allemaal vanzelf wel.

Anoeska, ongi geworden zag ik..... balen meid.

Bieb, hoest met jou????

Buuf, hoest met je hoofdpijn???

Liefs Phoebe

Wat een zalige dag! Nog 20 graden kouder, de gaskachel aan, kerstboom erbij.........ben er helemaal klaar voor.............
Heerlijk, het regent hier constant, ben lekker babywasjes (maat 62-68) aan het wegwerken, zit in mijn trainingbroek en allemaal lekkere koekjes inhuis, hockey op..........en af en toe eens een krampje in mijn buik en/of rug..............het betere voorwerk lijkt te zijn begonnen..........zal wel niet doorzetten. Morgen weer naar de verloskundige maar heb niet het idee dat dit iets doet..........whahaha!

Is hier verder lekker rustig? Iedereeen is zeker vreselijk druk..........behalve ik........ga nog maar eens een paar keer de trap op en af lopen...............en een glas bitterlemon drinken................

Poehhhe wat een drukte hier hahahaha

Rimke, lekker aan de was.
Werkt bitter lemon het zelfde als ananas??

Net ff naar de winkels geweest, kibbeling gekocht.
gevraagd of die vent er wat extra kruiden op wilde doen mjammie.

Liefs Phoebe

Klinkt ook lekker!! Verse kibbeling, hou helemaal niet van vis, maar een bakje verse kibbeling gaat er altijd wel in! En dan met extra kruiden, mjammie inderdaad!

Bitterlemon werkt ip inderdaad hetzelfde als ananas.........niet dus! Whahahaha!
In ananas en bitterlemon en tonic zit kinine, en kinine zorgt ip voor verweking van de baarmoedermond en zou dus weeen op kunnen wekken. Maar dan moet je echt flessen drinken en 10tallen ananassen...........maar goed, niet geschoten is altijd mis.........als je er klaar mee bent moet je wat proberen..................

Ben je ook lekker vrij vandaag?

rimke; de douche heeft geholpen vanmorgen, en je hebt niet voor mij gependeld  mocht je nog per ongeluk zin hebben, Linda schilder-mooyer 11-03-1978
en je hebt weer voorweeen en krampen , spannend spannedn hoor meid, ik hoop voor je dat die kleine meid zich snel aandiend

phoebe; jullie bankstel is er, dat is altijd goed nieuws zeg, altijd leuk weer haah

zo ik heb de spaarzegels gedaan en ik heb me toch een partij regen gehad niet normaal meer zeg als ik shampoo mee had gehad had ik buiten in de regen me haren kunnen wassen haha

xxxx linda

rimke, ik ben de hele week vrij..... We hebben geverft hier thuis en verder is het ff bijtanken en dan kunnen we er weer een paar maanden tegen aan.
Ik september nog 2 dagen vrij gaan we een weekendje weg met mijn ouders en in december een midweek weg met mijn schoonouders en dan zijn de vrije dagen weer op voor dit jaar.

Linda, ook hier is  de regen  met bakken uit de hemel gevallen, ik begrijp echt niet waar al dat water vandaan komt!
Kan wat mij betreft ook wel verhuizen naar peking, daar hebben ze het veel harder nodig hahaha

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan