Klusbabes 30 !!!

Meiden, hij doet het nog heel ff....Rimke, alles goed lieverd? Kreeg geen reaktie op mn sms....geeft verder niet hoor maar nu wel spannend hahaha. Buuf, das mooi, 130 euries vvoor je bankstel ! Linnie, goed begin van de dag he vandaag haha......hier alles goed. Heb geen hoofdpijn meer maar wel enorm veel last van afscheiding ....heb ik nooit ! En ik voel me gewoon vreemd, weet niet hoe ik het moet omschrijven.....maar, zoals nu heb ik me nog nooit gevoeld.......zucht we zien wel he..

Liefs happy

Zo,

Happy, sorry meis, was net in ziekenhuis en daarna koken, bezoek, boodschappen enz......Meid, je klinkt zwanger..................balen trouwens van je computer!!

Phoebs: ideaal he, marktplaats! Toch weer 130 euro! Geweldig!

Jacq: al geklust????

Nou, ik moest dus vanmiddag naar de VK, verder geen bijzonderheden. Vroeg wel of ik het kindje nog goed voelden. Die voel ik prima maar is wel een stuk rustiger dan dat ze was, ze is van een wildebras naar een redelijk rustig kindje gegaan, maar ik voel haar nog zeer regelmatig: nou, de vk wilde toch dat ik naar het ziekenhuis ging voor een ctg........oke, nou prima! Maareh, ik krijg vanavond wel eters.........whahaha! Dus ze had meteen gebeld en ik kon meteen komen. Dus weer een half uur aan het ctg en toen als verassing nog een echo! Hartstikke leuk, alles zag er goed uit, ligt keurig op de middelmaat qua groei! Dus alles prima.
Gyn stelde voor om nog een keer te komen slapen, maar dat mag alleen als er nog niets gebeurd qua ontsluiting. Dinsdag moet ik weer naar de VK, als er dan nog niets gebeurd ga ik nog een keer slapen, gebeurd er al wel wat, ga ik vragen of ze me wil strippen, want nogmaals, zit er behoorlijk doorheen, en dat wordt gelukkig wel door iedereen onderkent..........

Nou, dat was mijn verhaal voor vandaag........morgen om 11 uur naar de kapper, dus denk niet dat ik hier morgen voor 3 uur veel ben.........dan hoeft er dus nog niets aan de hand te zijn................

Fijne avond allemaal!!!

Hee meiden,

IK HEB WEEKEND!!! Zo dat moest er even uit..

Jacqy: Fijn dat het zo goed is gegaan bij de Gyn.. Heb het idee dat jij veel sneller behandelt wordt als lin..

Phoebe: Ja werelds he dat marktplaats.. Ik heb daar mijn telefoon ook gekocht.. normaal kost deze (waaronder ook bij mij op me werk) ong € 500,- en ik heb hem helemaal nieuw in doos gekocht.. zelfs de stickers zaten er nog in.. en hij moest nog instaleren toen ik hem aanstaan.. (dat doet ie alleen de eerste keer dat ie aangaat) Ook verkopen wij veel via marktplaats.. hebben nu 4 of 5 advertentie's staan..

Rimke: Wat krampjes en voorweeen.. Hoop inderdaad neit voor je dat het zaterdag begint.. En wat betreft je vragen., Hoef niet te hoesten, had niet gek gelegen of gelegen.. Mijn houding op me werk is wel iets anders, maar ik heb die pijn dan pas na 2 weken gekregen.. Het is juist niet met het in of uit ademen.. het was constant eigenlijk..

Linda: Joey vanochtend wat opstart problemen.. Ag ik ken het.. Ik ben hetzelfde.. en heb ik te kort de tijd ben ik zo chago als ik weet neit wat,..

Bambi: Lijkt alsof je meisje nu lekker aan het doorslapen is.. Gelukkig maar.. Dan kunnen jullie ook wat beter slapen.. hihi..

Uhm, ja waar is bieb???? Heeft iemand haar nummer niet??? Ag we zien het wel.. het zou geweldig zijn in ieder geval..

Kruimeltje ook alweer een hele tijd neit gezien..

Happy.. hoofdpijn nog steeds weg ?

Volgens mij iedereen weer gehad..

De pijn in/op me borsten is weg.. Na woensdag nergens last van gehad.. heeeel af en toe een klein beetje maar voor de rest is het weg gebleven.. Daarvoor in de plaats \heb ik last gekregen van me rechter zij/rechter (onderkant) van me buik.. eierstok? Ga maar weer tempen.. ben het eigenlijjk de afgelopen dagen helemaal vergeten..

vind het wel vervelend dat we nog zo lang moeten wachten voor we naar de gyn gaan.. (ong. 4 weken) als ik kijk naar jac.. die zit hier ook in de buurt en die kon binnen enkele dagen al terecht.. en wij moesten in totaal bijna 8 weken wachten.. agja.. zolang we niet tussen elke afspraak zolang moeten wachten overleven we het wel.. vind het alleen vervelend..

Morgen eerst naar de nagelstyliste, dan rond 2 uur motorpak enzo ophalen bij iemand van de vereniging en ergens nog naar me schoonmoeder.. druk dagje dus..

Nou ga ff tv kijken.. xxxxxx Mamoetje

He mamoetje,

Fijn dat je haast geen last meer hebt joh!
En het klopt wel dat het bij mij rapper gaat dan bij linda. Bij mij is het niets hormonaals. Het ligt puur aan het sperma. En zodra de volgende kwak ook niet goed is kunnen ze niets anders doen dan iui e.d. Dit is het enige wat voor ons kan helpen. Gelukkig zit bij mij alles goed. Daar ben ik wel heel blij om! Bij lin is het natuurlijk zo dat ze een eitje kweken, en dan maar hopen dat het bevrucht word. Maar het ligt denk ik ook aan hoe je gyn is hoor.
En jij ook bijna naar de gyn. spannend hoor!

Happy, steeds geen internet... balen zeg! En inderdaad, je klinkt zwanger! Nog een weekje wachten en dan weet je meer meis!

Rimke, fijn dat alles goed was bij de VK en gyn. en nu maar hopen dat het snel gaat komen!

Net op kraamvisite geweest bij mijn collega. Waren met 3 collega's in totaal. Vond het erg schattig om te zien echt een lieverd!
Mijn collega's (ouder dan ik) direct nou jacq nu jij en blablabla... vond ik niet zo fijn maarja... erg confronterend!

Liefs Jacqy

Wat een luxe, hij doet het nog ! Rimke, geeft niks hoor lieverd maar dacht natuurlijk gelijk dat het begonnen was hihi. Tja ik klink zwanger, heel vreemd en dit heb ik ook nog nooit eerder gezegd, zo voel ik me ook. Mn klachten zijn totaal anders als normaal en voel me gewoon anders....kan het niet uitleggen, sorry beetje vaag he...en die afscheiding, heb ik ook nooit. Ach vind het al gedurfd dat ik dit zeg want het zal toch wel niet zo zijn en dan ben ik doodziek. Maar, voor het eerst in al die maanden voel ik me zo

Mamoetje, lekker hoor, weekend !!!! Weet ff niet meer wat je verder schreef, sorry. Komt omdat ik zo snel moet lezen omdat ik beng ben dat de verbinding weg is ....

Liefs happy

Ooohhh jacq, snap dat dat confronterend is meisje, bah ! Heb jij ook dat als je zo n ukkie hebt gezien dat je het nog meer wilt..........trouwens ga jij eens rap klussen !!!!!! whahahaha

xxxxxxx

hahaha happy! jaja, vanavond ga ik aan de klus! hihi, rimke had toen augustus gependeld. Kan nog steeds, bevruchting in augustus! hihi
Ja, als ik zo'n ukkie heb gezien, wil ik nog meer! Hoe ze met dat kleintje op haar schouder zat.. zo schattig, dat wil ik ook!
Nu ik dit zit te typen krijg ik gewoon traantjes! Kutzooi!!!!
Sorry hoor meiden!

Nou dan kan het dus nog steeds he, augustus ! Ze heeft voor mij ook augustus gependeld tot twee keer toe, dus hoop het. Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen hoor lieverd, het is niet meer dan logisch......het wordt nu ook voor ons wel eens tijd he. We hebben lang genoeg gewacht. Ik heb ook af en toe mn moeilijke momenten hoor...kop op he meisje, we blijven positief, ook voor ons komt het eens !!!

Hele dikke kussssssss

Terug
Bovenaan