Zo,
Happy, sorry meis, was net in ziekenhuis en daarna koken, bezoek, boodschappen enz......Meid, je klinkt zwanger..................balen trouwens van je computer!!
Phoebs: ideaal he, marktplaats! Toch weer 130 euro! Geweldig!
Jacq: al geklust????
Nou, ik moest dus vanmiddag naar de VK, verder geen bijzonderheden. Vroeg wel of ik het kindje nog goed voelden. Die voel ik prima maar is wel een stuk rustiger dan dat ze was, ze is van een wildebras naar een redelijk rustig kindje gegaan, maar ik voel haar nog zeer regelmatig: nou, de vk wilde toch dat ik naar het ziekenhuis ging voor een ctg........oke, nou prima! Maareh, ik krijg vanavond wel eters.........whahaha! Dus ze had meteen gebeld en ik kon meteen komen. Dus weer een half uur aan het ctg en toen als verassing nog een echo! Hartstikke leuk, alles zag er goed uit, ligt keurig op de middelmaat qua groei! Dus alles prima.
Gyn stelde voor om nog een keer te komen slapen, maar dat mag alleen als er nog niets gebeurd qua ontsluiting. Dinsdag moet ik weer naar de VK, als er dan nog niets gebeurd ga ik nog een keer slapen, gebeurd er al wel wat, ga ik vragen of ze me wil strippen, want nogmaals, zit er behoorlijk doorheen, en dat wordt gelukkig wel door iedereen onderkent..........
Nou, dat was mijn verhaal voor vandaag........morgen om 11 uur naar de kapper, dus denk niet dat ik hier morgen voor 3 uur veel ben.........dan hoeft er dus nog niets aan de hand te zijn................
Fijne avond allemaal!!!