Klusbabes 30 !!!

hey meiden

ben ik effe snel want de reiki mevrouw staat over 1 minuut voor de deur,
Zo het was me het dagje wel, vanmiddag naar de dermatoloog geweest en wederom weer een zalfje gekregen, daarna naar me pa en me tante geweest, en tom is net klaar met pokeren op de laptop
lk heb effe vluchtig gelezen sorry hoor meiden

rimke; jeetje je bent je slijmprop aan het verliezen, spannend hoor meid, ik hoop echt voor je dat het niet nog 2 weken gaat duren, en ook nog aan de ctg gelegen en een echo dat is altijd leuk, en hopelijk mag je dinsdag nog een nachtej overblijven in het ziekenhuis

mamoetje; geen klachten meer gelukkig meid

happy: geen hoofdpijn meer gelukkig maar, en je voelt je vreeeemd en veel afscheiding ik ga het zo verschrikkelijk voor je hopen meid,

phoebe; je oude bankstel nog verkocht voor 130 euro dat is altijd meegenomen

meiden ik moet stoppen reiki staat voor de deur,
morgen lees ik alles weer bij, fijne avond en tot morgne

xxxx ;linda

Nou, zit ik dan...... op me tuinstoelen...... heerlijk zo'n houten hol...
Maar goed, het is maar een paar daagjes, wel lekker veel ruimte zo hahahaha

Liefs Phoebe

he meiden,

rimke, slijm aan  het verliezen ? hoop dat snel gaat gebeuren en geen 2 wk meer hoor. ook nog aan de ctg en een echo. jij boft hihih. ach nou weet je zeker dat je meisje je goed heeft, nu jij nog.

happy gezeik met je internet. toch fijn dat je er ff was. weer drukke dagen met werken zeker. ooh met je gevoel,meid ik hoop het zo voor je

phoebe op de tuinstoelen, kan je niet lekker op bed gaan hangen dit weekend. mmh gelijk een goede reden om flink te klussen.

jacqy, toch fijn dat ze bij je gyn zulke stappen ondernemen. als jij net zon gyn als linda zou hebben (sorry lin) dan word het nooit wat. succes met klussen.

linda weer 3e dag clomid alweer. hoop weer op een goede afloop. en zo als ik net al zei, je hebt een stomme gyn.

mamoetje, fijn dat je klachten over zijn houden zo.

ehm rest weet ik niet meer.

lois heeft ff een kutavond. al vanaf 3 uur vanmiddag is ze wakker. met een paar keer een hazeslaapje. en vanaf de fles van 7 uur is het helemaal knudde. net om 9 uur was het hek van de dam en kon ze alleen maar krijsen. blijkt ze alweer honger te hebben. me man nog ff met haar gaan douchen en nu lekker aan de fles, wel een uur eerder. nou hoop dat ze zo lekker gaat slapen, maar denk wel dat ze vanacht komt. ze doet momenteel om en om. 1 nacht doorslapen andere nacht rond 4 uur en dan weer doorslapen. ach het valt ook wel mee.

oh jacqy met zusje is net als ik in ronde 4 zw. geraakt.

xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: heeft lois nog doorgeslapen?

happy: hoe voel je je??

rimke; hoe is het met jouw vergaan vannacht??? heeft er nog iets doorgezet aan krampen ofzo??

phoebe; hahah op de tuinstoelen zitten, het is inderdaad nog maar voor een paar daagjes maar toch haha

zo reiki was weer lekker gisteren, en ik heb heerlijk geslapen, ik werd zowaar weer eens om kwart over 7 wakker dat was lang geleden hahah
zometeen effe naar me pa toe en dan daar schoonmaken, ik ben er later weer even
fijne dag meiden

xxx linda

Ola, tjonge luxe hoor, hij doet het nog....

Bambi, heeft lois doorgeslapen vanacht ? Je zusje ook in ronde vier zwanger, ooohhhhh lijkt me heerlijk. Voelt ze zich goed ?

Linnie, de reiki was dus lekker, mooi zo. Vannacht lekker geslapen....kan dus niet beter he. Hoe voel je je nu je je oillen weer slikt ?

Buuf, hahaha op tuinstoelen, gezellie hoor. Hoog camping gehalte dus.....hihi. Ach nog ff volhouden he......las dat er november gependeld en dat dat ook je eigen gevoel was he ! Hoe kwam je daar bij dan, gewoon je gevoel ? Ik hoop het lieverd ....wordt verdorie nou wel eens tijd dat we kunnen shoppen he pfffff

Nou hier gisteren onwijs gelachen met de meiden. Zat dus te vertellen over het pendelen, tegen drie vriendinnen, die meiden weten ondertussen dat we al ff bezig zijn dus 1 van mn viendinnen zegt dat kan ook met een ketting en een ring eraan. Als ie stil hangt ben je niet zwanger, als er een streep komt een jongen en als ie rondjes draait een meisje. Zij dat doen bij mn twee vriendinnen en hing stil , toen bij mij en dat ding gaat me toch rondjes draaien  Wij allemaal lachen natuurlijk, nog een keer gedaan, nu door iemand anders, en weer hetzelfde. Moest ik op een gegeven moment gaan liggen van ze, nou daar lag ik dus achter de bar en hij bleef maar rondjes draaien. Op een gegeven moment heb ik het een man laten doen want dacht dat ze het misschien expres deden, en ja hoor daar ging ie weer. Toen zeiden ze dat het beter was met naald en draar. Wij dat gedaan. Echt, bij de hele kroeg gebeurde er niks en bij mij, mega rondjes draaien. Die meiden helemaal van slag hahaha. Ach we zien wel, we hebben iig lol gehad he. Ik vind het wel vreemd dat ik zoveel afscheiding heb hoor, smerig gewoon haha. Nou meisjes, de plicht roept weer. Hoop dat ie het vanaaf ook doet....fijne dag allemaal. Rimke, en en en en ? Hoe voel je je !!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan