Ola, tjonge luxe hoor, hij doet het nog....
Bambi, heeft lois doorgeslapen vanacht ? Je zusje ook in ronde vier zwanger, ooohhhhh lijkt me heerlijk. Voelt ze zich goed ?
Linnie, de reiki was dus lekker, mooi zo. Vannacht lekker geslapen....kan dus niet beter he. Hoe voel je je nu je je oillen weer slikt ?
Buuf, hahaha op tuinstoelen, gezellie hoor. Hoog camping gehalte dus.....hihi. Ach nog ff volhouden he......las dat er november gependeld en dat dat ook je eigen gevoel was he ! Hoe kwam je daar bij dan, gewoon je gevoel ? Ik hoop het lieverd ....wordt verdorie nou wel eens tijd dat we kunnen shoppen he pfffff
Nou hier gisteren onwijs gelachen met de meiden. Zat dus te vertellen over het pendelen, tegen drie vriendinnen, die meiden weten ondertussen dat we al ff bezig zijn dus 1 van mn viendinnen zegt dat kan ook met een ketting en een ring eraan. Als ie stil hangt ben je niet zwanger, als er een streep komt een jongen en als ie rondjes draait een meisje. Zij dat doen bij mn twee vriendinnen en hing stil , toen bij mij en dat ding gaat me toch rondjes draaien Wij allemaal lachen natuurlijk, nog een keer gedaan, nu door iemand anders, en weer hetzelfde. Moest ik op een gegeven moment gaan liggen van ze, nou daar lag ik dus achter de bar en hij bleef maar rondjes draaien. Op een gegeven moment heb ik het een man laten doen want dacht dat ze het misschien expres deden, en ja hoor daar ging ie weer. Toen zeiden ze dat het beter was met naald en draar. Wij dat gedaan. Echt, bij de hele kroeg gebeurde er niks en bij mij, mega rondjes draaien. Die meiden helemaal van slag hahaha. Ach we zien wel, we hebben iig lol gehad he. Ik vind het wel vreemd dat ik zoveel afscheiding heb hoor, smerig gewoon haha. Nou meisjes, de plicht roept weer. Hoop dat ie het vanaaf ook doet....fijne dag allemaal. Rimke, en en en en ? Hoe voel je je !!!!
Liefs happy