Hee meiden,
Nou na een stormachtige nacht heb ik toch nog even geslapen.. Er hing een enorme onweersbui boven laakkwartier (waar ik woon in Den Haag) leek alsof die voorbij ging en dan weer terug kwam.. Ben als de dood voor onweer (alleen als het zo erg is) vroeger is het een keer bij mijn buren ingeslagen, hun hele huis is afgebrand.. en sindsdien heb ik er echt een hekel aan.. Ik ben ook gelijk wakker als het onweert.. dus toen het om 1 uur over leek te zijn ben ik in slaap gevallen.. en een half uur later kwam het weer terug.. of een nieuwe bui.. toen viel ik om half 5 weer in slaap tot half 10..
Rimke; je kan ook gewoon afspreken met je ma dat ze je op je mobiel belt.. dan hoef je ook je bed neit uit!
Linda: Ook al zo rot geslapen.. was het bij jullie ook zulk slecht weer? Ja ik Drumline echt een wereldfilm.. heb hem echt serieus al meer dan 10 x gezien,.. maar ik blijf hem leuk vinden,.. jammer dat deel 2 niet zo goed is.. Er is ook nog een andere film over marchingbands/chearleaders maar ben de naam ff kwijt.. maar die heb ik ook al tig keer gezien.. Maar drumline is en blijft de beste..
Happy: En is je mannetje weer veilig thuis?? Waar is die gaan vissen, hebben jullie er ook zo'n last van gehad?
Bezig bijtje: WIj kennen elkaar nog niet volgens mij.. Aangenaam, zo te zien heb je heir oko al meegekletst..
Jacqy: wanneer gaan jullie trouwen dan??
Me mannetje heeft me weer eens alleen gelaten.. Hij is aan het trainen in Rotterdam, ze zouden een wedstrijd hebben vandaag.. maar die is afgelast.. dus zijn ze maar gaan trainen.. zo gaat het al een paar weken.. hij belooft me al 4 weken naar de markt te gaan met me.. en nu kan het weer neit.. Ik zei gisteren ben je rond half 2 thuis?? Nee dat kon die niet beloven.. maar half 3 ben ik er zeker.. Nou gaat ie vanochtend weg, ik zeg half 3 hé, dan kunnen we misschien nog net naar de markt.. zegt ie ja rond die tijd, kan ook 3 uur zijn.. Nou dan zijn ze al aan het opruimen dus dat heeft geen zin.. Zegt meneeer, ja we kunnen ook volgende week vóór de training naar de markt, ik ga niet op me vrije zaterdag, waarop ik niets te doen heb, om half 7 opstaan omdat meneer neit iets eerder weg wilt gaan van de training.. hij heeft 3 maanden geen training gehad en dan wou meneer ook niet voor 12e naar de markt, kan ook gewoon alleen gaan, maar we deden het vroeger altijd samen en ik loop er liever met hem.. en zo'n moeite is dat toch niet..
Agja, misschien is die wel vroeg thuis, ga eerst maar eens douche.. xxxxxx Mamoetje