Klusbabes 30 !!!

Jacq.....was je in schiedam !!!!!!!!!!!!!! Ooohhhhhh was dan ff een bakkie komen doen Wat een lul zeg....pffff. Waar was dat dan ? Heb echt nog nooit zo n onzin verhaal gehoord zeg..........kop op he lieverd, ook dit komt weer goed hoor !

Rimke, daar was je nog ! Ja dat ga je nu krijgen he dat je heel de tijd gebeld gaat worden en dat ze blijven bellen als je niet op neemt...........rustig aan he !

meiden, sorry heb alles gelzen maar weet het echt gewoon  niet meer, lijk wel een zeef. Kom zo nog ff buurten.....

Kussss happy

Meiden, heb een mail van sterretje gehad dat ze het prima naar haar zin heeft. Ze heeft nog wel wat bijgelezen maar, geen tijd om te reageren. Moest jullie allemaal een dike kus geven.......dus bij deze dames !

Meiden, ga lekker mn mandje in. Ben zooooooooooo moe pffff. Heb de meiden net gebeld en gezegd dat ze het een avondje zonder me moeten doen. Verstandig ha hahaha. Tot morgen lieverds

Knuf happy

goeiemorgen meiden

rimke; nog een beetje geslapen vannacht??

happy: jeetje zeg de meiden gisteravond afgebeld en lekker vroeg je bedje ingegaan, dan was je wel erg moe haha

bambi; was het gezellig bij je ouders? en haah vind je mij wel een type voor tarotkaarten haha hoezo? ik vind het wel grappig dat je dat zegt
Ik geloof en wel in spirituele dingen enz, als ik dit tegen me vriendinnen zou zeggen dan zouden ze me voor gek verklaren, soms zeg ik wel eens dingen, en dan kijken ze me aan of ik wel tof ben haha, daarom hou ik dit ook nog effe voor me, toen ik met reiki begon zeiden ze ook van jij bent echt gek maar nu zeggen ze er niks meer over

zo het avondje was gisteravond gezellig maar we waren om 12 uur thuis want ik had oppas hier zitten en dan wil ik het nooit zo laat maken, ik had daar vroeger zelf ook een hekel aan dat als ze zeiden dat ze om half 1 thuis zouden zijn en dan om 3 uur thuis komen, nou dat wil ik niet, ik zeg wel altijd tegen tom dat hij mag blijven en dat ik dan ga, meestal blijft tom en zoals gisteren dan gaat ie mee

we gaan vandaag misschien weer naar een ballenbak met joey, maar tom heeft een hele rare buik dus die weet het nog niet zeker ligt eraan hoe hij zich voelt

xxx linda

Goeiemorgen dames !

Zo, ik ben uitgerust hihi. Het is rustig geweest zeg...ben blij dat mn internet het nu weer aardig doet, hopen dat het zo blijft...

Rimke, heb je een beetje geslapen lieverd? Verder alles goed?

Bambi, hoe was de avond met je ouders meis ? Wat vervelend van je kat joh, bah. Ik heb er ook twee en eentje is echt mn vriend, dus snap wat je bedoeld...succes ermee lieverd !

Linnie, gezellige avond gehad dus gisteren en tom netjes mee naar huis haha. Nu is ie niet helemaal lekker dus.........misschien zakt het nog en dan kan je toch nog lekker naar de ballenbak....

Liefs happy

Rimke; lekker naar de kapper geweest. Haha pluiskopje. Ik ga vrijdag ook, en wil wat anders, wil eigenlijk een stuk eraf. Vriendin gaat mee, dus ik zie t wel
Geeft niet hoor dat je niet gependeld hebt, maar als je het alsnog wilt doen. Bianca Dijkman 1-9-1973 (pff bijna 35 alweer…)

Linda; boos op Joey ivm niet willen fietsen. Sja, zou ook irri worden hoor, en groot gelijk dat Joey zich anders er maar mee bezig moet houden
Vindt ik ook wel interessant hoor tarotkaarten, althans niet dat ik me zelf er in wil verdiepen ofzo.

Bezig bijtje; dat is zeker lang geleden. Jullie gaan beginnen met isci. Ik hoop dat je nu snel zwanger raakt. Succes meis

Jacqy; hoe is de zoektocht naar je jurk verlopen!!! Had 28 aug in gedachten dat je moest kijken. Heb dus net t resultaat gelezen. Wat een eikel zeg,. Maar dat zei er ook 1 bij mij. Ze zei toen van, nou dan moet ze even wachten. Pardon??? Trut. Maar waar ik nu de jurk had gekocht deden ze niet zo moeilijk. Toevallig had ik wel een jurk uitgezocht die makkelijk daarop te vermaken is, bij de buik zaten soort van rimpels. Ben je niet naar meer zaken geweest, want heb dus wel gemerkt dat bij iedereen de reactie anders is. En ik zat natuurlijk in t zelfde schuitje als jij. En weet je wat t is, stel dat je niet zwanger bent, en je gaat 2 maanden vtv dan is het weer te laat om te komen!!! Want ze raden het lieftst 6 mnd van te voren aan om te passen. Kan je niet een jurk kijken wat je evt makkelijk kan aanpassen????

Happy; pendel je voor mij ook? Ben benieuwd. Ooooo je voelt je zwanger!!!Vindt t nu echt spannend worden hoor!

Mamoetje; weer alleen, je mannetje gaat liever naar de training. Pff sommige mannen leren t ook nooit.

Bambi; 1 sept je trouwdag, mooie dag haha, dan ben ik jarig. En jij 2-9 trouwens. Leuk toch, een weekje samen vrijdag
Hoest met je katje??? Kan me zo voorstellen hoe je je voelt. En al kost t honderden euros, als het beestje geholpen kan worden??

Wilde vanmorgen voor t eerst na 3 weken weer rennen, maar te laat wakker.

Gister belde de fotograaf dat het fotoboek al klaar is!!! hebben voor maandag afgesproken, alleen nu moet ik even de financien bekijken want hebben pas rekening gehouden met eind sept haha. Nou als t niet uitkomt, dan verzet ik t gewoon hoor. We moeten nl wel gelijk betalen als we t boek ophalen. Ben benieuwd of t wel wat is, als hij zo snel klaar is haha

Hebben de rekening ook van partycenter gehad, en die is paar honderd euries minder, dat scheelt weer haha

Hey meiden,

Bieb; Welkom terug! Jullie hebben zo te lezen een heerlijke vakantie gehad, leuk hoor. En het fotoboek is al klaar, gaaf zeg!

Jacqy; Jeetje zeg wat een eikel van een vent. Kijk je er zo naar uit om jurken te gaan passen, krijg je dit. Nou meid ben maar blij dat je nu meteen weet dat je daar dus niet eens een jurk wilt kopen. Als ze daar zo met klanten om gaan laat dan maar zitten toch?
Wel snel een nieuwe datum prikken om op pad te gaan hoor..................... Ze zijn echt niet overal zo.

Rimke; Wahaha ja dat krijg je nu dat mensen steeds bellen om kijken of alles nog rustig is..............
Hoe gaat het nu met je, nog wat nachtrust gehad?

Linda; Veel plezier vandaag in de ballenbak, oh echt leuk. Ik kijk er nu al naar uit om dat soort uitjes ook te gaan doen, ha ha.

Bambi; Lois heeft al lekker een paar nachten doorgeslapen, fijn he.

Ik schrok deze ochtend om 8.30 uur wakker, onze kleine vent werd toen pas wakker, heerlijk zeg.......
Verder hier alles super goed.

X April

Terug
Bovenaan