Rimke; lekker naar de kapper geweest. Haha pluiskopje. Ik ga vrijdag ook, en wil wat anders, wil eigenlijk een stuk eraf. Vriendin gaat mee, dus ik zie t wel
Geeft niet hoor dat je niet gependeld hebt, maar als je het alsnog wilt doen. Bianca Dijkman 1-9-1973 (pff bijna 35 alweer…)
Linda; boos op Joey ivm niet willen fietsen. Sja, zou ook irri worden hoor, en groot gelijk dat Joey zich anders er maar mee bezig moet houden
Vindt ik ook wel interessant hoor tarotkaarten, althans niet dat ik me zelf er in wil verdiepen ofzo.
Bezig bijtje; dat is zeker lang geleden. Jullie gaan beginnen met isci. Ik hoop dat je nu snel zwanger raakt. Succes meis
Jacqy; hoe is de zoektocht naar je jurk verlopen!!! Had 28 aug in gedachten dat je moest kijken. Heb dus net t resultaat gelezen. Wat een eikel zeg,. Maar dat zei er ook 1 bij mij. Ze zei toen van, nou dan moet ze even wachten. Pardon??? Trut. Maar waar ik nu de jurk had gekocht deden ze niet zo moeilijk. Toevallig had ik wel een jurk uitgezocht die makkelijk daarop te vermaken is, bij de buik zaten soort van rimpels. Ben je niet naar meer zaken geweest, want heb dus wel gemerkt dat bij iedereen de reactie anders is. En ik zat natuurlijk in t zelfde schuitje als jij. En weet je wat t is, stel dat je niet zwanger bent, en je gaat 2 maanden vtv dan is het weer te laat om te komen!!! Want ze raden het lieftst 6 mnd van te voren aan om te passen. Kan je niet een jurk kijken wat je evt makkelijk kan aanpassen????
Happy; pendel je voor mij ook? Ben benieuwd. Ooooo je voelt je zwanger!!!Vindt t nu echt spannend worden hoor!
Mamoetje; weer alleen, je mannetje gaat liever naar de training. Pff sommige mannen leren t ook nooit.
Bambi; 1 sept je trouwdag, mooie dag haha, dan ben ik jarig. En jij 2-9 trouwens. Leuk toch, een weekje samen vrijdag
Hoest met je katje??? Kan me zo voorstellen hoe je je voelt. En al kost t honderden euros, als het beestje geholpen kan worden??