Klusbabes 30 !!!

Oe, dan zou ik heel pissig geworden zijn geloof ik................
Hier van de week ook, niets is te veel moeite voor hem, dus hij gaat om 6 uur de deur uit, gaat werken voor de klm, dan in een keer door naar rotterdam om te werken als buitensport instructeur, vervolgens om half 1 in bed, volgende dag weer om 5 uur op, en s middags hier de hele middag op de bank voor pampus liggen omdat hij zo moe is...........gezellig.....en dan gaat die vervloekte brandweer pieper en dan is hij inenen weer wakker.
Kan daar best kwaad van worden, ik ben er ook nog..........dus dat heeft hij toen ook even lekker over zich heen gekregen!

Nou, genoeg gezeken, ik moet echt even stofzuigen............

Ik was hels.. ik heb zo opgehangen.. Belde die terug.. maar ik had niet opgenomen, was nog te boos.. zeg tie, misschien kan je bij je moeder mee eten, had net tegen hem gezegd dat ik lasagnette ging maken voor ik ophing en dat ik geen trek had in frituur.. was jammer dat ii in slaap was gevallen en minder sago wakker werd anders had ie echt de volle lading gehad..

Hij belt nu op.. nu ik dit berichtje zit te typen, ja ik ben even vanaf de kapper, ik ga even naar de kapper, in rotterdam (vlak bij s'n ma dus hij zal ook wel even naar zn ma gaan.. daarna kom ik naar huis.. *&^&(***** nu ben i weer pissed off.. ga me haar maar doen.. hoop dat het lukt anders ben ik straks helemaal niet mee te genieten.. hijs niet voor 4e thuis hoor.. let maar op.. die beloftes hoef ik dus ook niet meer te geloven..

Ow ben echt pissig

Ja als het voor hun eigen bestwil is kan alles.. en willen wij wat aandacht is alles teveel.. Hoop voor je dat ie op tijd thuis is..  Hoelaat meoten jullie weg? En leuk om een collega uit te zwaaien.. Ik zou dan liever naast me partner zitten, of me partner meenemen..  Ik ga in ieder geval naar me ma toe om half 4 of ie er nou is of neit.. komt ie daar maar naartoe..

Ga me haar doen.. tot zo!!

xxxx Mamoetje

probeer heel de dag al te reageren, maar elke keer als ik wil dan begint lois weer   en nu weer. grrr
de doet het hartstikke goed hoor., ze slaapt al 3 nachten achter elkaar door, maar is overdag heel veel wakker. dus heb weinig tijd voor jullie.

heb redelijk bijgelezen. zag dat biebje weer terug is en dat happy aan het pendelen geslagen is. leuk leuk .
en bij rimke zit de stop er nog in.
en mamoetje en rimke hebben mannen crisis. dat ken ik.........
gelukkig is de mijne momenteel vatbaar voor mijn geklaag over hem.

1 sept onze trouwdag. ....krijgt ie een brief binnen dat dan de 1e training is met de hond....grrrrr. zegt ie heel lief. ...dan moet ik even bellen ergens naar toe.....
gaan we uiteten..doen we nu zondag 31 aug...want 2 sept. ben ik jarig...
ook leuk heeft heel die week vrij genomen. dus een extra weekje voor ons drieen.

gut lois jankt nu hard, ben er weer vandoor.

denk aan jullie allemaal.
xx bambi

he meiden,

Even heel er ego...

Vanmiddag trouwjurk kijken (mamoetje, ik ga 16 april trouwen). Samen met mijn moeder, schoonmoeder, en ceremonimeester(es). Had er veel zin in. Jurken passen en kijken wat me staat.

Komen we daar, in schiedam, legt hij het een en ander uit, en vraagt het een en ander. Hij vroeg of mijn gewicht stabiel was of niet. Ik uitgelegd dat ik aan het lijnen ben, en eigenlijk hoop zwanger te worden. ik dacht, dat is best belangrijk om te vertellen, dan kunnen ze er rekening mee houden.
Zegt hij sorry maar dan help ik je niet!!! kom maar terug wanneer je niet meer gaat afvallen of niet meer denkt zwanger te zijn op je trouwen, oftewel dat je niets ziet! Dan kan ik dus pas 2!!!maanden van te voren jurk kijken!!
Was zo boos! Als hij nou zegt we gaan nu passen en kijken wat je staat e.d. en dan kom je tegen die tijd terug om definitief wat te kopen.. nee word gewoon weg gestuurd!!!
Ben echt teleurgesteld. alles wat ik wil, lukt niet!
Wil een kind, lukt nog niet, wil een jurk kijken en ook daarin word ik teleurgesteld!
Heb even traantje weg moeten pinken, daarna naar huis van vriendin(ceremonimeester) gegaan, nog wat gedronken, en haar jurk even aan gehad. Heb ik in ieder geval nog 1 jurk aangehald.
Kan die tent wel in de fit zetten zo boos en teleurgesteld was ik! Nou kom daar ook mooi niet meer terug!

Sorry voor mijn ego bericht!

Liefs Jacqy

hey meiden

rimke; weer een kutnacht gehad en een pesthumeur, hopelijk wordt je humeur nog wel iets beter vandaag meid,

en mamoetje: ook lekker aan het afgeven op de mannen hahaha, volgens mij zijn alle mannen hetzelfde

jacqy: jeetje zeg wat is dat nou voor een trouwzaak, dat soort dingen zeg je toch niet, jeetje zeg een jurk is toch om aan te passen of niet soms, logisch dat je effe een traantje moest laten meid wat een belachelijke gang van zaken zeg

zo ben net thuis van de kinderverjaardag, was erg gezellig en nu zitten we even een broodje te eten en de oppas komt zometeen en dan gaan we naar de volgende verjaardag haha,  

meiden allemaal een fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

quote: anoeska1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2008 20:51:48'));

Pool Rimke, uitgerekend op 30 augustus:

Rimke: 2 september
Sterretje:
April: 3 september
Kruimels:
Pip:
Phoebe: 27 augustus
Renee:
Anoushka:29 augustus
Linda 2: 2 september
Essy: 5 september
Mamoetje: 30 augustes
Happy: 31 augustus
sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)
Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha
Klaasje: 30 augustus
Bieb; 28 augustus, ehh meisje?

Even overgestapt van hyves naar het forum. Wilde even Rimke haar poll invullen. Sorry Rimke, denk echt dat je na je uitgerekende datum nog even geduld moet hebben...
Bambi heeft gevraagd of ik een poll wil op het forum.
Is niet zo handig, want ik kijk niet meer zo vaak en weet bovendien niet of iedereen die nu meeschrijft nog weet wie ik ben.
Vind het leuk dat Linda/Linda/Rimke/Bambi en Jacqy actief hyven. Zo blijf ik op de hoogte... Wanneer jullie dus toch een uitspraak willen doen over mijn uitgerekende datum > www.klusmeiden.hyves.nl

Las trouwens even het bruidsjurken-drama van Jacqy. Wat een eikel. Je zou hem toch een klap verkopen............

xx

hehe,

jacqy wat is dat nou.....echt de grootste onzin ever. was zeker een vent....die heeft echt geen verstand. Ten eerste hoeft ie dast helemaal niet allemaal te weten. je komt om jurken te passen en niet meteen te bestellen....dus das helemaal onzin... snap je teleurstelling, maare je had wel ff voorjezelf moeten opkomen hoor.. niet zomaar af laten schepen.

nou phoebe en happy, weet ff niet of jullie nou getrouwd waren, maar dacht van niet. jullie hoeven dus geen jurk te kopen in die zaak waar jacqy is geweest, want zijn nog zeikerds ook kwa overgewicht heb ik door. ....is toch geen zaak van sonja he ??

linda las dat jij je in tarot wil gaan verdiepen...vind ik je wel een type voor ja

essy zal ff een datum gokken op de hyves.

meiden ga weer. mijn ouders komen zo een avondje bij ons. denk een spelletje doen en lekker een glaasje wijn drinken. Lois wil niet op bed, gelukkig slaapt ze nu wel, maar dan in de box in de wipper.

ohja heb ook nog een zieke kat...is mijn lieveling Rebel die al 5 dagen overgeeft. we zijn donderdag al bij de da geweest. pilletjes voor de misselijkheid gehad. ze kon niet goed voelen of het zijn darmen of nieren zijn. maar hij voelt zich goed beroerd en heb het idee dat het niet beter gaat nu. maar om zeker te wat het is dan moeten er foto's gemaakt worden en bloedonderzoek. tja er daar was ie donderdag nog echt niet ziek genoeg voor. hij oogde toen niet ziek, nu wel. mijn man zegt, het moet geen honderden euro;s gaan kosten, daar hebben we zat nieuwe katten voor....ehh hij was toch de dierenvriend..
maar rebeltje is Mijn kindje....voor lois erwas, was rebel mijn allesje. de andere katten zijn ook schatten, maar meer me man's beesies.
snik,,,,,hoop dat ie snel beter word...anders maandag weer naar da.

nu ik echt.
xx bambi

Terug
Bovenaan