Klusbabes 30 !!!

Oooohhhh rimke, ik zou ook balen hoor als ik dat zou horen. Stel je voor, op tien stappen van elkaar hihi, te grappig dit !!!!

Mamoetje, verdorie, ook al ongi...waar gaat het hier toch mis he ! Het is nu echt de hoogste tijd voor een zwanger babe...is veel te lang geleden he !

Nou, niemand zag er vandaag charmant uit in de dierentuin..... en van het temeratuur verschil van buiten en de bush knap je ook niet echt op....
Oceans 11 komt na GTST, dus die ga ik ook kijken.

Buuf, we moeten zeker snel weer eens wat afspreken!
Misschien wil Rimke dan ook wel komen hahaha
Datum voor het klusbabes uitje...... wat dachten jullie van zaterdag 25 oktober?
Verdere details doen we via hyves.

dus, ZATERDAG 25 OKTOBER KLUSBABES UITJE ! ! ! ! !

Schrijf het allemaal in je agenda.

Liefs Phoebe

Nou, ik kan iig die datum, ff nagekeken ! Hou jij me verder wel op de hoogte dan, want heb natuurlijk geen hyves .....

Meiden, ga nu echt stoppen hoor haha. Was wel weer ff gezellie ....

Knuf happy

Hahaha, daar baal ik idd van! Was je zo dichtbij................we hebben daar idd een tijd naar de giraffen staan kijken! Weet ook zeker dat ik het was, dat kan niet anders..........wit sjaaltje, zwarte broek en spijkerjasje om mijn middel (die de hele tijd afzakte). En idd, die temp. verschillen...........pff, heb wat afgezweten!
Jammer, had echt perplex gestaan denk ik!
25 oktober ga ik opschrijven! Moet natuurlijk even kijken.......mijn oma is dan nl ook jarig..........serieus...............

Meiden, kom later vast nog even buurten!!
Kus!

Nou bijlezen gaat hem niet worden.. het blijft neit echt hangen allemaal..

Zoals jullie net al zagen misschien, ben ik donderdag op vrijdag ongesteld geworden,.. Was een domper.. had donderdag avond al dat gevoel.. Ben er nu alweer bijna vanaf.. kunnen we weer een aantal weken wachten tot we er weer tegenaan kunnen.. nog iets minder als een maand en dan gaan we naar de gyn. Ik kan nu niet meer wachten tot we er zijn.. Dan zijn we weer een stapje dichterbij(teminste, dan wordt er tenminste goed naar ons gekeken)

Donderdag zusjeopgehaald en huis van me ma super versierd.. hihi.. iedereen vond het super.. het is alweer opgeruimd.. maar wel foto's gemaakt natuurlijk..

En zaterdag een nieuwe telefoon gekocht.. de HTC Touch dual.. wou eerst de LG viewty maar vind deze leuker.. ff wenne.. omdat ik nou touch screen heb.. maar hij blijft geweldig..

Ondertussen GTST kijken, goeie tip Phoebe, heb het al heel lang niet gezien, dus dat kan ik nu weer heel goed oppakken..

HIhi phoebe heeft Rimke waarschijnlijk waarschijnlijk gezien in de dierentuin.. grappig..

heb het nog steeds naar me zin op me werk.. vandaag ander werk gedaan omdat ze een foutje hadden gemaakt met de roosters.. zat beneden (waar ik zit) helemaal voor.. zat zelfs al iemand op de laptop.. maar zelfs vandaag vond ik het leuk..

Nou ga gtst ff afkijken en dan ff douche..

Ga vanaf nu weer wat meer reageren.. was er zelfs nog meer mee bezig dan toen ik hier wel was..

xxxx Mamoetje

hey meiden, ben ik weer heel ff. Probeer nu op mijn werk dit bij te lezen zodat ik er thuis op kan reageren. Heb op het moment toch niet heel veel werk meer te doen. Alleen was het me vandaag maar een beetje gelukt, dus net nog twee hele pagina's bij moeten lezen. Kost veel tijd als je dan ook nog wil reageren. En ga dalijk met mijn mannetje ocean's eleven kijken, dus niet al te veel tijd.
Rimke en Phoebe, allebei gezellig naar burgers zoo geweest. Ben ik alweer een tijd niet geweest, maar vond het altijd wel super mooi.
Bambi, hoop dat je snel je rust te pakken kan krijgen, want constant waken over een huilende baby is ook niet echt fijn.
Happy, jij hebt het nu ook een stukje makkelijker nu je man thuis is. Kan hij van de week lekker voor het eten zorgen. Of gaat hij dat niet doen?

Mamoetje, fijn dat je baan zo goed bevalt. En het is behoorlijk lastig om het hele zwanger worden voor even uit je hoofd te zetten ja. Maar dat is ook logisch.

Ik zal zo eens mijn schatting uitbrengen bij Rimke's pool. Maar ik heb echt geen flauw idee wanneer ik zal schatten. Misschien dan toch maar wat meer aan de statistieken houden dat een eerste vaak te laat komt?! Hoe is het eigenlijk bij sterretje, april en bambi geweest. Hoeveel dagen waren die allemaal "te vroeg" en "te laat"? Is dat toevallig bijgehouden?

Terug
Bovenaan