Klusbabes 30 !!!

Pool Rimke, uitgerekend op 30 augustus:

Rimke: 2 september
Sterretje:
April: 3 september
Kruimels:
Pip:
Phoebe: 27 augustus
Renee:
Anoushka:
Linda 2: 2 september
Essy:
Mamoetje: 30 augustes
Happy: 31 augustus
sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)
Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha
Klaasje: 30 augustus
Bieb; 28 augustus, ehh meisje?

Rimke misschien heb ik erover heen gekeken maar had je voor me gependelt nog of niet??

NU ECHT DOUCHE.. mannetje staat al voor me neus in zijn adamsconstuum.. heeft alleen kiespijn.. heeft vandaag een kies laten trekken dus heeft pijn..

xxxxx tot zo!

ik ga film kijken. Misschien nog tot van de week, maar hou jullie in ieder geval bij met lezen!

Slaap lekker voor straks allemaal (Rimke en Bambi, hoop dat het jullie ook goed gaat lukken!)

Happy; Wat leuk dat je een hamster hebt gekocht! Jullie hebben toch ook ene hond, gaat dat wel goed samen, of staat de hamster op veilige hoogte?

Phoebe; Gefeliciteerd, 7 jaar samen.............. Grappig zeg dat je Rimke vandaag gezien hebt!

Rimke; Hoe gaat het nu met je, aan de ananas las ik.............. En lekker in het ziekenhuis geslapen, fijn hoor. Nu maar hopen dat jullie kleine meid snel komt.

Linda; Oh weer fanatiek aan de poets, jij poetst wat af zeg. En je ongi heeft helaas doorgezet, shit!!!!
Ik ben nu trouwens begonnen met het afbouwen van het inbakeren, gaat best goed!

Bambi; Je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt. Ik denk alleen niet dat inbakeren zielig is, in je baarmoeder hebben ze ook niet veel ruimte! Ons ventje vindt het echt wel fijn.

Sterretje; Oh je leest het vast niet meer, maar ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben.

April

Terug
Bovenaan