Klusbabes 30 !!!

Heb idd helemaal niet meer gependeld besef ik me inenen.....................sorry!!!
Iedereen die nog wil dat er gependeld wordt............zet je eigen naam en geboortedatum even neer, dan ga ik van de week echt nog aan de slag, en dat is dan het allerlaatste rondje wat ik doe...............al eens eerder gezegd, maar nu dan echt........whahahaha!!!

April! Hoe is het met jou! Afbouwen van het inbakeren gaat goed lees ik! Super meid, heeft hem dus echt wat rust gegeven.........heerlijk hoor!
En verder, al een beetje in het ritme gekomen met zijn allen, of nog helemaal wennen?
Lijkt me echt behoorlijk ingrijpend hoor, inenen zo'n frutsel erbij...........nog even en wij kunnen ook aan de slag..............

Ow maakt neit uit hoor meisje.. was gewoon benieuwd naar wat eruit was gekomen... en dacht dat ik erover heen leeste.. Shannah Clatworthy 30-03-1989, weet niet of je het nog had.. dus zet het voor de zekerheid maar even hier neer..

xxxxxmmMamoetje

Rimke; Ja, hier hebben we echt al een goed ritme te pakken hoor. Hij slaapt al 3 weken door, 's avonds rond 22.30 uur laatste voeding en dan in de ochtend om 6.30 uur, soms 7.30 uur, dus dat gaat super. Verder geef ik 5 voedingen, dus dat is ook heerlijk. Hij slaapt overdag ook nog veel. Het is gewoon slapen, eten, knuffelen, spelen en weer naar bed, wat een leventje he...........................
Soms ga ik ook wel op pad hoor, maar dat beperk ik meestal tot max 1 keer per dag, zo 1 keer tussen 2 voedingen in. Dan merk ik wel dat hij na de andere voedingen sneller moe is, dus dan slaan we het spelen vaak over. Ach het wisselt gewoon per dag, als hij geeuwt en/of jengelt dan is hij gewoon moe, dus dan leg ik hem wakker op bed. Vaak horen we hem dan niet meer, maar soms huilt hij even, max 10 min, prima dus.

Hoe is het, werkt de ananas al......................

April

Ja joh dat wordt staks wel wennen als jullie kleine meid er is, maar dat komt vast helemaal goed. Ik vond het in het begin wel lastig om hem te 'snappen', maar na 6 weken had ik de 'gebruiksaanwijzing' door  hoor................

Hahahaha, als ik jouw verhaal zo lees, is het precies zoals ik het wil gaan doen.
Orde rust en regelmaat................
Wel fijn dat het zo goed gaat he? Een heerlijk tevreden mannetje dus. Heerlijk hoor!
Ben zo benieuwd naar ons grietje............

Ennuh, die ananas doet nog niets hoor...............

Over ananas gesproken, wil iemand een stukje?? Komt me mijn neus uit................hahahaha! Nee, nog 1 stukje en dan is hij op............zweet staat op mijn voorhoofd................

Ga er zo lekker in.........even relaxen op bed, met kopje slaapthee en dan maar zien wat de nacht gaat brengen...........zowieso weinig slaap...............tot morgen meisjes!!!!

Grappig inderdaad, ja het klinkt saai; orde, rust en regelmaat, maar ach het is voor een goed doel he.

Hmm, lekker een stukje ananas, doe maar....................
Alvast weltrusten, ik hoop dat je toch wat uurtjes slaap kunt pakken. Ga je eigenlijk nog in keer in het ziekenhuis slapenm als dit zo blijft?

X April

hey meiden

effe snel haha

rimke en phoebe; jeetje zo dichtbij bij de dierentuin en dan blijft phoebe zitten haha, jeetje zeg dat zou wel leuk zijn geweest, en wat toevallig

rimke; wil je voor mij dan ook nog 1 keer pendelen, Linda Schilder- Mooyer, 11-03-1978 dank je

happy: hoe doet de nieuwe aanwinst het hahaha

april; afbouwen met inbakeren gaat goed gelukkig en de kleine slaapt lekker door in de nacht heerlijk

mamoetje: ook ongi geworden balen meid, en bijna naar de gyn toe en je werk bevalt je helemaal dat is fijn meid,

meiden ik ga stoppen, we zitten hier met de tekeningen van de verbouwing maar ik ben effe tussendoor nog effe hier gaan kijken, en ik ben er effe een avondje niet en jullie kletsen weer wat af hahahahaah,
meiden morgen lees ik weer bij fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan