Klusbabes 30 !!!

Rimke, ook lekker op de bank ! Geniet nog maar ff van je rust lieverd !!!!

Linnie, ook vroeg naar bed, gelijk heb je als je hebt lopen spoken......fijn dat het gezellie was met je vriendin

Liefs happy

Hihihi, maakt niet uit Happy, soms moet het er ook even uit................kan alleen maar opluchten niet??

Linnie: lekker vroeg naar bed, hoopt dat joey er vannacht geen potje van maakt!

Fons heeft even lekker mijn voeten gemasseerd, en ik ga nu nog even een kop slaapthee voor mezelf zetten, met stuk chocola natuurlijk!!

Sterretje! volgens mij komen jullie alweer bijna thuis?

Oohh rimke, lekker chocola.....zou ik ook wel lusten maar zit sinds vrijdag opeens al onder de pukkels dus blijf er maar netjes af whahaha. Ach wat een lieverd is fons ook he ( af en toe, hihi nee hoor grapje )

Dikke kus happy

happy: lucht je hart meid, ze zeggen niet voor niks maak van je hart geen moordkuil hahaha

rimke; jammie lekker chocolade en een beker slaapthee en een massage van fons nou ik ben jaloers

meiden de batterij is bijna leeg en ik ga stoppen, morgenochtend lees ik alles weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Toedels!! Welterusten linnie!

Ik moet me ook wel inhouden, want deze vraag die C. stelt is echt al 10.000 keer gesteld...............maar goed, ga dus ook niet reageren..........whihihihi!

Drink even mijn bakkie thee op en dan duik ik er ook lekker in, hoop dat ik net zo goed slaap als gisteren...................!

Terug
Bovenaan