he meiden,
sterretje weer terug. gelukkig meid. we hebben je gemist.
happy ecgt vaag al die klachtjes. ik hoop het zo voor je, dat het deze maand gewoon de jouwe is. ik eet ook boontjes.
rimke, al je trucjes werken dus niet balen. ik probeerde het ook hoor , die sex had nog ff een dagje nodig hahahah
bieb, dan doe je toch lekker rustig aan vandaag als je geen zin heb, ga straks ff je foto's gekijken hoor.
linda, joey al een paar nachten aan het spoken. das balen voor je nachtrust.
bezig bijtje , das best heftig, hoe is je man eronder ?
mamoetje, wat vreselijk voor je schoonzus. mijn advies lucht je hart hier en niet bij je ventje wat betreft je gevoel over deze situatie, je moet je nu even 'niet opdringen' omdat jij je niet prettig voelt over deze kwestie. snap jou wel hoor, maar denk jou vriend niet. vooral omdat je je de laatste dagen ook al aan hem zat te ergeren. sorry dat ik het zeg, maar hij lijkt me geen luisterend en meelevend type. maar goed, komt vast goed.
hier een beetje een dipje. lois slaapt snacht goed door, maar houd ons smorgens vroeg en vooral mij erg bezig. ik ben dan nog moe, maar lois niet.
en als papa en mama eindelijk tijd voor samen intiem hebben, dan wilt lois niet op bed. dus we hebben pas rust na 10e en dan ben ik zo moe, dat sex wel het laatste is waar ik aan denk. en het maakt me zoiezo wel nerveus of het geen pijn doet.
ook heb ik best last van de hormomen, dus denk/hoop ongie te worden, word ook wel weer eens tijd en dan begin ik weer met de pil.
ook zit ik zo met me dikke lijf in me maag. dat ik vandaag vol goede moed ben gestart met sonja. hoop dat ik het vol houd.
ook weer met de kat naar de da geweest en ook diesel meegenomen, want die ging ook kotsen ineens en beide diaree. pfff weer 50 euro lichter en nog geen steek wijzer. hebben nu een antibiotica kuur gekregen. van de week al 75 euro en ze zijn pas geent. pfff dure hobby hahah. en als rebel niet heel snel gaat eten dan word het nog duurder. want als het niet overgaat dan moet er een echo gemaakt worden. pfff hoop dat het gewoon een virusje is, dat denk ik wel, omdat diesel het ook heeft, zodat ze volgende week weer beter zijn.,
ga het eten koken. van sonja mag ik aardappelen, lekker verse bonen en een tartaartje. ach nog best te doen.
xx bambi