Ach, die lois, ik heb je nieuwe foto's op de hyves gezien, wat een lekker meisje toch! Dat koppie met haar! Geweldig.
Alleen wel balen dat ze dus niet slaapt..........
Ennuh, over dat afvallen, geef je je lijf ook nog even de tijd om te ontzwangeren??
Je hebt een topprestatie geleverd he? En Sonja schijnt nou niet echt heel gezond te zijn, het IS gewoon te weinig...........dus neem maar lekker je jus-tje, en vanavond misschien nog een crackertje? Wel blijven eten in ieder geval.......
En we hadden wat dingetjes nodig bij de HEMA, fons wat boxers, en ik ben echt door mijn sokken heen..........verder wat glazen, een extra onderlaken en meer van dat soort shit.
Linnie: veel plezier bij de yoga! Lekker ontspannen! Die tarotkaarten vind ik trouwens fantastisch, wat leuk dat je dat gaat doen! Vergat er helemaal op te reageren.......
happy: lekker op de bank! Heerlijk toch!
De bloemkool was trouwens heerlijk, had er helemaal geen trek in, maar het smaakte prima, had er lekker een laagje kaas overheen gestrooid, heerlijk!!
Nu aan de volgende pot frambozenbladthee.................plas me te pletter, whahahah!!