Klusbabes 30 !!!

Linnie, veel plezier bij de yoga en tot morgen meisje....

Rimke, frambozenbladthee haha, ik had er nog nooit van gehoord ! Ach het kan geen kwaad dus neem idd maar drie potten thee ..........

Ik kom net onder de douche vandaan en ga zo lekker met een pot thee op tafel naar de tv makelaar kijken. verder vanaaf helemaal niks, heerlijk

Knuf xxx

rimke aan de thee, hopenlijk doet dit wel wat. en door de hema gehold  dat had iki moeten zien hahaha

happy nog ff lekker geslapen, heerlijk hoor. en lekker op de bank met een pot thee.

lin jij moet zeker weer gaan klussen, je eitje al in aantocht.

ach die lois houd me wel bezig. hoop dat ze zo wil slapen, maar denk van niet. maar ik wil wel zo gtst kijken, anders kijkt ze maar mee op schoot. nu ligt ze te brullen in de box.

ach dat sonja bakker, hoop dat het lukt. ik heb nu al honger, het eten was wat weinig, wel lekker.
anders neem ik straks een lekker verse justje. daar had ik vanmorgen met lois geen tijd voor en zal hem vast nu wel mogen. en dan nog een koppie thee. en hoop dat me honger dan wat afneemt.
ook omdat ik denk binnenkort ongie te worden, heb ik meteen trek in chocola. als je iets niet in huis heb. grrrrrrr.

Hey bambi, lois is dus lekker bezig he meis ! Hoop voor je dat ze zo lekker rustig is en mama lekker gtst kan kijken ..........ach, nu al honger he. Haha herken het wel van mensen uit het cafe. Iedereen zei dat het eten op zich goed te doen is maar dat het zo verschrikkelijk weinig is ......kop op meis, doorzetten. Misschien als je eenmaal in het ritme zit dat het dan best vol te houden is .....

Liefs happy

Ach, die lois, ik heb je nieuwe foto's op de hyves gezien, wat een lekker meisje toch! Dat koppie met haar! Geweldig.
Alleen wel balen dat ze dus niet slaapt..........
Ennuh, over dat afvallen, geef je je lijf ook nog even de tijd om te ontzwangeren??
Je hebt een topprestatie geleverd he? En Sonja schijnt nou niet echt heel gezond te zijn, het IS gewoon te weinig...........dus neem maar lekker je jus-tje, en vanavond misschien nog een crackertje? Wel blijven eten in ieder geval.......

En we hadden wat dingetjes nodig bij de HEMA, fons wat boxers, en ik ben echt door mijn sokken heen..........verder wat glazen, een extra onderlaken en meer van dat soort shit.

Linnie: veel plezier bij de yoga! Lekker ontspannen! Die tarotkaarten vind ik trouwens fantastisch, wat leuk dat je dat gaat doen! Vergat er helemaal op te reageren.......

happy: lekker op de bank! Heerlijk toch!

De bloemkool was trouwens heerlijk, had er helemaal geen trek in, maar het smaakte prima, had er lekker een laagje kaas overheen gestrooid, heerlijk!!
Nu aan de volgende pot frambozenbladthee.................plas me te pletter, whahahah!!

Even snel, want dan ga ik weer wat anders doen..

Bambi: Maakt neit uit dst je dat zegt hoor.. Maar dat is ie normaal wel.. maar als je hem denkt door te hebben reageerd ie ergens juist totaal anders op.. En nu die vrij is is ie een beetje opstandig.. Maar hij is nu weer thuis en staat heel lief te koken..

Heb niks gezegd.. Voel het wel nog steeds zo maar ik hou het gewoon een voor me.. heb me hart bij jullie en me beste vriendin gelucht en tis wel even goed zo..

Kom er net achter dat meneer zich in zijn vakantie helemaal verdiept heeft in het zwanger worden.. Zei wat over hopelijk deze ronde beter.. En toen zei hij dat ie zich erin heeft verdiept.. en dat ie het nu allemaal een beetje begrijpt..

Ja van de week was ik hem inderdaad even zat.. maar hijs alweer een heel stuk bijgedraaid de rest van het weekend.. Het is echt een jongen met een goud hart.. hij loopt voor je door het vuur al zou hij van papier zijn..

Vanaf vandaag staat officieel ons huis te koop.. wilen jullie het zien het staat op

http://www.ovmak.   nl/index2.php?page=details&ID=08370803895#

Borden komen uit de kast dus volgens mij is het eten klaar..

xxxx Mamoetje..

Whahahaha rimke met je thee........ja daar blijf je van piesen he ! De bloemkool dus toch lekker, das mooi. Ik heb het voor morgen maar meestal eet ik er ook niet zo veel van. Gooi er kerriesaus over dan gaat het nog hihi.....

Toedels, xxx

Wil ik net even lekker bijlezen, komt er familie binnen, dus even snel.

Las over ongeluk van schoonzus mamoetje. is dus niet haar schuld, maar het is toch verschrikkelijk wat er gebeurd is. En dat je er niet bij kan zijn, denk een kwestie van samen verwerken.

Hebben fotoboek vanmiddag opgehaald en ziet er echt fantastisch uit. Des te vaker ik kijk, des te meer dingen ik zie wat me niet bevalt, ketting scheef, jurk hangt niet goed, maar dat zie ik waarschijnlijk alleen haha, maar echt mooi gedaan, zijn dus erg tevreden

ga nu stoppen, doeiii

Terug
Bovenaan