Klusbabes 30 !!!

Rimke, niks geen gezeik, lucht jij maar lekker je hart hier en jank maar ff lekker.......moet er toch uit he lieverd....en ook voor dit soort dingen zijn we er he ! Dikke kus voor jou X

Linnie, tja hoe voel ik me, vreemd hahaha. Ik kan het niet omschrijven hoor. Heb normaal allemaal klachten en nu totaal anders. Ik ging gisteren rennen met de hond en moest gewoon stoppen van de pijn in (.)(.), nu dus met vlagen misselijk en duizelig en het meest vreemde vind ik de steekjes en kriebels in mn   buik......pffff moet nog zo lang wachten....ik hoop het zo !!!!

Mamoetje, ja ik vind het ook een beetje vreemd dat je niet mee mag. Als je nou sinds heel kort een relatie hebt, maar je hoort er nu toch bij ! Ik zou het wel zeggen hoor meis, jammer als ie boos wordt. Ik ben iemand die altijd alles zegt en worden ze boos jammer dan. Ik zou het niet gaan opkroppen........wel een bizar verhaal zeg, je zal dat maar op je geweten hebbn...sterkte ermee meisje

XXX

rimke: veel plezier in de stad met fons meid
even lekker je gedachten proberen te verzetten

ik ga zo even naar de bieb toe even kijken voor leesboeken en over die tarotgebeuren haha ik ben benieuwd

xx linda

haha happy: ik ben ook benieuwd voor hetzelfde geld geloof ik het allemaal wel en hou ik het alleen bij die boeken bekijken hahaha ach ik zie wel allemaal, ik laat alles over me heenkomen, maar ik ben wel geintresseerd hahahah

xxx

Rimke en Linda: Bedankt voor jullie snelle reactie

Als je op telegraaf kijkt staat er iets in de trant van kind verongelukt op dijk ofzoiets..

Mijn schoonzus heeft hier geen schuld aan.. De familie van eht meisje (5) is al meerdere keren gewaarschuwd dat die kinderen neit zomaar de dijk op moeten rennen.. En vader stuurde haar de dijk op omdat hij zijn vrouw aan zag komen.. Ga der maar halen zei die.. Me schoonzus reed 40 (je mag er 60) en het scheelde maar weinig en me schoonzus had zelf ook niet zo goed eruit gekomen..

Die dijk is heel gevaarlijk.. als zij iets harder had gereden had ze naast de dijk in het water gelegen.. en waarschijnlijk ook niet meer geleefd.. MIjn schoonzus heeft geen verwondingen behalve de emotionele dan natuurlijk..

Weet neit meer wie van jullie het zij.. maar zo werd het door mijn vriend echt gezegd.. En over dat ze met de familie onder elkaar willen zijn.. de dochter van hun stiefvader en hun stief vader (die nog minder lang bij de familie hoort en ook neit getrouwd) die is er ook gewoon bij..

Maar ik ga het proberen van me af te zetten, want hun hebben nu wel wat anders aan hun hoofd.. Ik kom later wel..

xxx

happy: Ook jij bedankt voor je reactie, ik denk dat ik het gewoon even voor me hou.. Anders ben ik straks de gene die de kwaaie piet is.. heb ik ook geen zin in..

xxx

mamoetje; dan heeft je schoonzus nog geluk gehad dat ze zelf niks mankeert, en hopelijk gaat ze goede begeleiding krijgen om hier bovenop te komen, en meid ik zei dat van misschien willen ze alleen even met familie, maar ik probeer ook maar mee te denken, maar praat er wel over met je vriend meid en ga het niet voor je houden, over deze dingen moet je gewoon praten want het is ook jouw schoonzus,
sterkte meid

xxx linda

Hee linda:

Ik weet best dat je alleen maar mee dacht hoor!! Maar wou even uitleggen waarom dat t neit kon zijn..

Bedankt dat jullie even wouden helpen.. meiden jullie zijn geweldig.. xxxxx

Terug
Bovenaan