Klusbabes 30 !!!

goeiemorgen meiden

zo de yoga was weer lekker maar ik heb me nu een partij spierpijn niet te normaal hahah, Mijn yoga lerares geeft ook cursussen in de tarot en reiki enz, en ze begint waarschijnlijk weer in januari met de cursus tarot dus dan ben ik van de partij

rimke; is de frambozenbladthee nog een beetje te drinken? en heb je nog een beetje geslapen vannacht?

happy: jeetje meid het wordt steeds gekker bij je, nu spierpijn gevoel, mijn duimen draaien volop hoor meid

mamoetje; niks tegen je vriend gezegd, je moet doen waar je jezelf goed bijvoelt, en hij was lekker eten aan het koken, ach meid we hebben allemaal wel eens dat je de nekjes om kan draaien bij de mannen hahahahha

bambi: weer aan de sonja bakker, ik zou er nog even mee wachten als ik jouw was je bent nog helemaal aan het ontzwangeren meid, en ze zeggen niet voor niks, 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren, je moet je lichaam ook de kans geven om weer zelf in vorm te kunnen komen, want na de bevalling ben je niet zomaar weer gelijk in vorm dat komt vanzelf weer

pfff ik heb echt het gevoel of ik 100 ben hahahaah

xxx linda

Ola!
Ben vroeg vandaag helaas, want er kan tussen 10 en 14 uur een monteur komen voor onze wasdroger, die wordt niet warm meer, dus daar moet even naar gekeken worden........
Normaal gesproken zijn dit mijn beste uurtjes maar helaas, vandaag dus niet! Verder wel van 0 tot 4.15 geslapen, dus het valt mee.................
Ben niet zo lekker vandaag, beetje een grieperig gevoel.

Linnie: lekker ge-yoga-d? En nu vreselijke spierpijn, whahahaha, ik vind het knap hoor, ik moet zo na de bevalling ook echt weer aan de slag!
De frambozenbladthee is best te drinken, ik ben zowieso van de kruidenthee dus dit is niet heel schokkend............
Heeft joey een beetje beter geslapen??

Happy: hoe voel je je? Lekker uitgerust vannacht?

Bambi: hihihi, hoe laat is lois onder de douche gegaan uiteindelijk?? Zal ze vast goed geslapen hebben vannacht.
En nog maals, ik ben het met Lin eens hoor, je moet je lijf echt even de tijd geven te ontzwangeren.................kijk je kan wel oppassen met snoepen en zorgen dat je goed beweegt, maar echt gaan lijnen lijkt me niet heel wijs................maar goed, dat is natuurlijk je eigen keuze!

Bieb: toch niet helemaal tevreden met de foto's, tuurlijk zie je veel meer dan anderen! Die letten daar waarschijnlijk helemaal niet op, of je ketting scheef hangt, whahahaha!!!
En wel leuk dat ze je gaan voordragen op je werk! Dat is een compliment zeg!

Nou, ik moet vanmiddag naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze er vandaag weer van maakt, waarschijnlijk niet zoveel maar toch.................
Verder moet het huis even gebeuren, dus dat ga ik zometeen ook doen.......kijk wel hoe ver ik kom!

rimke; toch een paar uurtjes kunnen slapen , en nu verplicht van bed af moeten omdat er een monteur kan komen dat is flink balen,
en je voelt je niet zo lekker, dat kan ook wat anders betekenen meid, ik ga het hopen voor je, en ik ben benieuwd wat de vk te melden heeft vanmiddag

bieb; ik was vergeten te reageren op je foto's die je hebt gehaald gisteren, niet helemaal tevreden, haha maar je gaat als je de foto's hebt ook naar dingen kijken die een ander niet ziet, maar je was wel tevreden toch? leuk he om dat dan weer terug te zien

Ik moet volgende week woensdag weer beginnen met werken, dus ik heb vanmorgen even een koppie thee gehaald op me werk hahaah ik kan niet wachten dat ik weer kan beginnen, dan zijn eindelijk die 3 maanden om, Wij hebben een contract dat je 2jaar achter elkaar mag werken en dan het 3de jaar moet je er 3 maanden uit, en dan na die 3 maanden krijg je weer een nieuw contract, Ik wordt ook per uur betaald ik kan komen en gaan wanneer ik wil en dat is wel lekker helemaal als je kinderen hebt, bij ons werken de meeste vrouwen ook tijdens de school uren, helemaal goed geregeld

xxxx linda

@linda: mijn man had geen vrij gevraagd voor t cb. Hij heeft nog een week vakantie en is mee gegaan. Daar was ik wel blij om, want de kleine was een stuk rustiger.
@rimke: het stofje ....,ine zit toch in het hart van de ananas en in bitter lemon of tonic geloof ik. Ik kan me voorstellen dat je t zat bent, maar ik begrijp niet dat je haar "dwingt" eruit te komen. In het verlengde van de haptonomie. Nou, ja anderzijds begrijp ik t wel, maar rimke, je hebt het 9 maanden volgehouden, die paar dagen lukken ook nog wel meid, kom op je kunt t.
@bambi:Wat balen van de katten. En je had t over de pil. Je slikt m nu niet, maar gaat t toch wel veilig doen? Wat de sex betreft had ik t zelfde. Ik had gelukkig geen pijn. Ik leek onder wel erg wijd. Mischien komt t nog goed, ik weet t niet. Maar de frequentie zal nu wel anders zijn, want die kleintjes houden je toch wel bezig, hihi.
@april: heb jij al geklust? En is t veranderd?
@happy: Weer gelezen, las ik. goed zo  En allerlei klachten????
@mammoet: wat vervelend wat er allemaal gebeurd is. Ik kan me goed voorstellen dat je je rot voelt en dat je er nu niks over zegt. Anderzijds zou ik er bonnenkort wel iets over zeggen. Want als jullie samen kinderen willen, maar hij je zo buitensluit. Hij krijgt toch geen kind met de buurvrouw. Ik vind t kwetsend naar jou toe. sterkte nog!

sterretje: de kleine heeft haar prikje al gehad dus, en ik hoop dat ze er niet zoveel last van gaat krijgen, had je weer een washandje meegenomen en op het prikje gelegd?

ik heb vandaag helemaal nergens zin in, ik ga straks al joey op bed ligt lekker in de bank liggen en gtst kijken van gisteren, en ik heb al de hele dag pijn in me kop

xxx

@linda: ik vond t al gek dat je t niet meer over de speelgoedzaak had, maar ik begrijp t nu. En tarot, tja, ik heb me er ook een tijd in verdiept. Ik ben benieuwd hoe je de cursus vindt. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar is er een bepaalde reden voor, dat je dit wilt doen?
@rimke: balen van dat slapen. Dat had ik hier ook altijd met afspraken. En ik ben benieuwd wat de vk zegt.
Oh ja, je vroeg van t werken. Ik moet over precies 2 weken weer starten,  Ik heb totaal geen zin. Ik zou het liefst nog thuis willen blijven. In ieder geval tot de kleine iets ouder is en een duidelijk ritme heeft.
@bieb: te gek dat je misschien mag blijven, zeg. En bij de bruidsfoto's had ik precies hetzelfde, hahaha. De oplossing: niet teveel kijken ernaar, hahahaha.
@bambi: en goede tijden nog kunnen kijken? Ik neem nu maar van alles op, want juist als je wilt kijken lukt t vaak niet. Ik heb private practice opgenomen, die spinn off van grey's anatomy. Ik ben benieuwd.

Wat vervelend van je hoofdpijn. ik hoop dat t snel beter gaat. Ik had de washandjes meegenomen, oeps, die liggen nog in de tas. snel eruit halen.
De arts zei dat ik beter over de prik kon wrijven zodat de vloeistof zich snel verspreidt, dus dat heb ik maar gedaan.
De kleine had gisteravond verhoging. Voor de rest was ze minder huilerig dan de vorige keer. Ze was eigenlijk heel rustig verder, gelukkig. En volgende maand nog 1 en dan weer een paar maanden rust.

Zo, monteur is er al, en ook al bijnva weer klaar denk ik..........

Sterretje: ik begrijp je punt hoor, maar na maanden van slapeloosheid ben ik de wanhoop wel nabij. Had gehoopt dat mijn lijf dat zou oppikken door haar iets eerder te laten komen, maar dat is dus niet zo. Dus ik probeer de natuur een handje te helpen, maar uiteindelijk beslist het kindje toch wanneer ze komt, want ondanks al mijn noodgrepen, zit ze nog altijd waar ze zit...............

Terug
Bovenaan