Klusbabes 30 !!!

@linda: wat leuk dat je je door de nuchterheid niet laat tegenhouden.
@rimke: ik zei in t bericht ook dat ik t anderzijds wel begreep.ik had in 1e instantie niet bij de moeheid stilgestaan.
Ik ben benieuwd wat de vk te melden heeft.
@happy: tjee, een kotsbende bij jullie dus. Ik hoop dat je goed uit kunt rusten en je snel weer beter voelt.

Ik ga hier ook maar eens verder met mijn wasjes en opruimen. ik vraag me af hoe ik dat straks allemaal moet doen als ik weer ga werken, maar ja, velen gingen mij voor, zullen we maar zeggen.

O meiden, het wil wat he, dat schoonmaken!
Sterretje: no problem meid! Ik begrijp je punt helemaal! En jij die van mij...........whahahah!! En dat opruimen gaat je zometeen ook vast lukken, als je weer aan het werk bent.

Ik kan me er op het moment niet toe zetten, heb twee ladingen schone was de trap op gesleept, en ben bekaf...........ik wil eigenlijk beneden en boven nog stofzuigen...........ga zo toch maar even een poging doen.......en dan misschien nog even proberen te slapen op de bank.............hoop dat het lukt!

Rimke; nog steeds niets hihi. het 1e waar ik naar kijk is of je al bevallen bent....en of Happy al meer nieuws heeft. Misselijk he, hmmm....

Ben nu op t werk, weer 1e werkdag na vakantie, valt altijd tegen bleeehhh

Sterretje over 2 weken alweer werken, sjee de tijd vliegt. Zeker geen zin he?

Ga maar weer stoppen, moet nog met pauze.

de groenten!

Hey meiden,

Rimke; Vanmiddag naar de VK, ik ben benieuwd hoor. De laatste loodjes vallen niet mee als ik dat zo lees.

Sterretje; Leuke vakantie gehad! En weer naar het CB geweest voor een prikje. Gaat jullie meisje straks eigenlijk naar een kinderdagverblijf? En hoe gaat het met de BV? Tja ik moet over 3 weken ook weer werken, bah heb ook nog helemaal geen zin. Wij gaan volgende week ook eerst nog een paar dagen weg, heerlijk.

Bambi; Meid ik baal momenteel ook van mijn lijf, maar dat komt wel weer hoor, alles op zijn tijd. Ik denk dat je de lat niet te hoog moet leggen voor jezelf. Geef je lijf even de tijd om te herstellen. Ach Sonja heeft ook wel lekkere recepten, maar niet meteen te fanatiek he..............

Happy; Jeetje wat een kots bende bij jullie. Je zou bijna denken.......... ik duim voor je hoor! Heb je nog niet getest?

Bieb; Jullie boek is klaar, gaaf hoor. En vandaag weer aan het werk, ja zo'n eerste dag valt vast niet mee he.

Mamoetje; Jeetje wat een heftig verhaal zeg van je schoonzus. Hoe is het nu met je?

Linda; Weer lekker naar de yoga geweest. Je hebt in ieder geval je spieren goed gebruikt zo te lezen.....

Ik moet hier ook nodig aan de schoonmaak, bah echt geen zin in.................

April

ik denk dat het vandaag een officiele ik heb nergens zin in dag hahaha

april: over 3 weken weer werken, gaat snel he

steretje: over 2 weken weer werken, en wathet schoonmaken werken en kind betreft daar rol je vanzelf in en net wat je zelf zegt vele zijn je voor gegaan hahahahha

als joey straks wakker is nog effe boodschappen doen, hopelijk blijft het nog effe droog
ik voel me zo verdrietig al de hele dag, weet niet waarom, zal wel weer over gaan haha laten we het maar op hormonen houden, maar dan die van de clomid haha

xxx linda

Linda; Oh nee, niet verdrietig zijn meid! Het is zeker nationale 'ik heb nergens zin in dag' ha ha ik moet nl ook nog boodschappen doen maar heb echt geen zin...............

Ha meiden, wat een gezelligheid hier!
Het is wel nationale-ik-heb-geen-zin-dag...........
Toch heb ik me nog even tot stofzuigen van de beneden etage kunnen zetten...........boven moet maar even tot morgen wachten ofzo......

Lin: zo verdrietig? Ach meid, hoop dat het snel weer over waait, maar eerst maar eens lekker huilen ofzo, want het moet er toch uit!

April: over 3 weken alweer werken! Jemig!!!! Waar gaan jullie volgende week heen??

Bieb: meisje , het harde leven is weer begonnen! Balen he? Wel mooie herinneringen toch? Een tijd om nooit weer te vergeten..................

Ik ga nog even een lekker kopje thee voor mezelf zetten, heb geprobeerd te slapen, maar helaas..............

Terug
Bovenaan