Klusbabes 30 !!!

sterretje: ik heb al heel lang intresse in de tarotkaarten en dat soort dingen, maar als je hier bij ons over dat soort dingen praat dan ben je niet goed bij je hoofd zeg maar want de volendammers zijn er te nuchter voor, hoewel er al heel veel zich in dat soort dingen verdiepen maar dat willen ze dan niet openlijk toegeven, raar volk die  volendammers haha
maar nu heb ik de stap gezet en ben boeken gaan halen, ik wil er gewoon wat mee doen

en de kleine heeft gelukkig niet zoveel last van de prik gelukkig maar, en nog 1 en dan een paar maanden niks, ach ik vind het ook altijd zo zielig, Joey krijgt ook nog 1 prik maar die is als het goed is voordat ie naar school moet

xxx linda

rimke; lekker dat de monteur er al is, en dan kan je daarna nog even lekker rusten, hoe laat moet je naar de vk toe? en ga je nog vragen of je een nachtje mag blijven??

xx linda

He lin, ik hoef pas om 16.35.
En ik mag ip nog een nachtje in het ziekenhuis slapen, had de gyn al aangeboden, tenzij ik al iets ontsluiting heb, dan willen ze het risico niet nemen.
Echter, fons is veel weg deze week en kan me morgenochtend niet ophalen, dan moet ik met de taxi en dat vind ik als ik nog half stoned ben geen fijn idee. Alle vrienden moeten werken, dus ik hoop gewoon op nog zo'n goede nacht als van de week.............gewoon, zonder prik in mijn kont.............hoop moet je houden he?

Ga wel vragen of ze me wil en kan strippen, want daar heb je ook al iets ontsluiting voor nodig........een centimetertje.........maar ik denk dat de boel gewoon nog potdicht zit hoor...............

Meiden, ff heel kort een ego bericht. Heb echt een kl*te nacht gehad, was om kwart over vijf nog wakker  Doodziek van ! Moest eigenlijk om kwart over negen weg maar, dat heb ik afgebeld zodat ik iig nog wat slapp heb gehad. Ben kotsmisselijk en wist het binnen te houden totdat de kat ging kotsen en ik het moets opruimen toen kwam het eruit.......zoals jullie al lezen ik ben brak........tot laters dames. Rimke, succes bij de vk meis..

Liefs happy

he meid, het zit je ook niet mee hoor dan hoop ik echt dat je nog een goede nachtrust gaat krijgen en anders even een paar uurtjes overdag ofzo, en ik zou ook niet half stoned nog van de prik in de taxi stappen,
misschien heb je wel al een cm ontsluiting, je weet maar nooit, even afwachten nog tot vanmiddag

xx

Kut happy, hoe kan dat nou inenen? Ik hoop niet dat je als je zwanger bent mijn symptomen van slecht slapen overneemt................maar ik hoop wel dat je zwanger bent! Whahahaha!!

Linnie: dank meis, ik ga je op de hoogte houden!
Veel plezier met gtst zo, en sterkte met je hoofdpijn!!!

Meiden ik ga even in huis beginnen, hoewel lastig, want de monteur kon de droger wel van de wasmachine af tillen, maar niet in zijn eentje er weer op.................dus de hal is geblokkeerd en kan de keuken alleen nog maar van buiten benaderen...........whahaha!!
Dus stofzuigen wordt ook lastig, de keuken in ieder geval, de rest van het huis red ik wel.........
Tot later!!!

meiden ik ben er ook vandoor, ik ga aan me eten beginnen en daarna in de bank liggen haha

rimke; succes met schoonmaken meid en mocth ik je niet meer spreken voor de tijd dan veel succes bij de vk ik ben benieuwd

xxx linda

Terug
Bovenaan