Klusbabes 30 !!!

rimke: niet kunnen slapen hup nog een pot thee erin hahahaahah

dit is gewoon echt erg, het weertje werkt ook al niet mee, en ik heb nog steeds nergen zin in hahah

xxx

Sterretje; Sorry hoor, ik weet het alweer, jullie dochtertje gaat naar het kinderdagverblijf bij jou op het werk, sorry............................

Volgens mij heeft de site ook geen zin, wat is ie traag zeg!

April

Hahaha, iedereen maakt ook een licht verveelde indruk................
Krijg mijn ene been niet voor mijn andere..........ik kan gewoon niet meer........fijn dat fons zo thuis komt.....en de maaltijd van vanavond is ook erg simpel, spinazie en blauwe kaas met pasta...........wederom, maar gezond, lekker en makkelijk.............

Hebben jullie nog simpele gezonde receptjes?? Is altijd wel handig voor als ons meisje er zometeen is............zeg maar: in-10-minuten-klaar-maaltijden?

rimke: brood eten als de kleine er is, haha lekker en snel klaar hahaha
succes straks bij de vk meid,

meiden ik ben er vandoor , ik ben er later nog even, ik ga joey effe wakker maken en dan naar de groenteboer toe,

xx linda

Ola meiden,

Ben ik weer, nog wel vlagen van misselijk en duizelig maar een stuk beter als vanmorgen. Net ff een bakkie thee op de zaak wezen doen. Heb nergens zin in, hang maar een beetje....pffff en alweer doodmoe. Ik heb alles gelezen maar, het blijft gewoon niet hangen, sorry. Las dat bieb weer haar eerste werkdag had, bah ! Sterretje, tja snap hoe je je voelt...hoe moet het allemaal als je weer werkt he...zal best een ritme in komen dan he meisje maar, het zal ongetwijfeld druk worden. April tjonge ook al over drie weken weer aan het werk, wat vliegt de tijd toch he....linnie, zo verdrietig lieverd.....verdorie. Gewoon ff aan toe geven hoor....ren ook al geen zin hahaha dat is een zin die ik bij ieder van jullie las.....rimke, daar komt ie....hihi je hebt geen zin maar, ging het toch proberen....mijn god, zou het in de lucht hangen....meiden...zucht weet hetniet meer hoor !

Liefs happy

Rimke; eten van de friettent is ook heel snel klaar hoor haha. Nou, niet echt lekker om dat elke dag te eten, bah.
Hmm maar voor vandaag misschien wel...nee moet weer aan lijntje denken

Sterretje; je bent terug van vakantie, maar waar ben je eigenlijk heen geweest. Sorry hoor, ben de laatste weken meer met mezelf bezig geweest dan met anderen, maar vanaf nu sta ik weer voor jullie klaar haha

Voel eigenlijk al vanaf t weekend van alles in buik, maar vond t beetje vroeg voor eitje, maar denk dat die nu wel komt. Meer slijmerig en voel steekjes enzo, vanaf vanavond dan maar weer klussen, en spoelen...bah. Heb   t sexen vorige week beetje afgehouden, dan heb ik nu nl meer zin. Had t al uitgelegd tegen mannetje. Ik ken mezelf, als ik paar x achter elkaar sex, heb ik daarna gewoon even geen zin meer, en om de  spontaniteit er toch een beetje in te houden, wil ik t bewaren voor de echte klusperiode, gelukkig begreep hij t wel haha.

Happy; hoest nu, al beetje bijgekomen?

Linda; heb je gezond eten gehaald bij de groenteboer??

Terug
Bovenaan