Klusbabes 30 !!!

haha dat is het probleem tom heeft er net zoveel verstand van als ik haha, wij zitten nooit echt achter de computer, ik met jullie en me hyves maar voor de rest doe ik er eigenlijk niks mee haha

xxx linda

meiden ik ben weg ik ben er misschien straks nog effe en anders lees ik morgenochtend alles bij, vanavond naar me vriendin toe want dinsdag is kaartavond hahah

fijne avond alvast voor iedereen, ik kom wel nog effe gluren hoe het met rimke is afgelopen bij de vk

xxx linda

he meiden,

weer ff snel buurten, maar lois is heel jankerig en hangerig vandaag. lig nu in de wagen en ben met me voet aan het wiegen, want als ik stop gaat ze huilen, mmmhh hoe moet in in godsnaam gaan koken.

happy rustig aan meid, hoop dat alles voor een goed doel is.
rimke hoe was het bij de vk
bieb weer aan het werk. lastig dat spoelen elke keer. moet maar snel raak zijn he. lekker frietjes. ooh heb honger
linda, spierpijn en dan niet van het klussen. dat yoga moet je wel lenig voor zijn he.
april en sterretje jullie lijken wel veel langer verlof te hebben als ik. ik weet van sterretje dat je extra vrij had genomen en zoiezo 2 wk extra omdat je 4 wk van te voren ben gestopt. maar op papier moet ik 22 sept weer aan de slag. das over 3.5 week. maar jullie zijn veel eerder bevallen hahaha.
dat ik dan nog niet werk lijkt me duidelijk, maar voor het officieele dan he

nou ga toch een poging tot koken doen. zal proberen niet te streng te lijnen en als ik echt honger heb dan neem ik wat extra's oke.

met me katten nog geen verbetering. de antibiotica moet nog inwerken, maar als dat morgen nog niks is. Rebel eet niks meer als een paar dagen en das levensgevaarlijk voor een kat. vandaag had ie nog niet overgeven, maar goed ook niks gegeten. maar is net ff buiten geweest. heeft gras gegeten en komt kotsend binnen. Diesel heeft vandaag al 4x gekots. Maar goed hoe krijg ik kat aan het eten. en wanneer stoppen ze met kotsen. Mexx heeft echter (nog) nergens last van. vaag............
ik ben bang dat ze dood gaan. snik.....

nou ff me hoofd op andere dingen zetten. zieke katten en jengelige baby. mhhhh. rot dag.

xx bambi

Terug
Bovenaan