Klusbabes 30 !!!

Ha die Happy, we schrijven langs elkaar heen. Ik hoop dat je klachtjes echt iets betekenen. ZOu wel weer een domper zijn als t niet zo is, ik duim superhard voor je.

Heb ook echt nergens zin in, nog 1,5 uur en dan weer naar huis tuffen. hoop dat mijn vriend ook geen zin heeft, dan wordt t toch de fiettent haha

Zeg, hoe zit t met ons uitje???

Ik schrijf dat Linda naar de groenteboer is gegaan, maar als ik teruglees zie ik dat geneens terug?? hmmm waar haal ik dat vandaan dan?
En dat je verdrietig bent....gaat t nu al wat beter meis???

heb ook geen zin....

en heb ook geen zin om te spoelen...niet echt positief dus....moet nu toch eens raak zijn, wordt er gek van.....stom gedoe

En ja hoor, we gaan friet eten. Had wel schnitzel eruit gehaald, maar vriendje sorry bedoel mannetje en ik hebben geen zin om te koken. Kan ook bos bloemen ophalen, is bezorgd vandaag maar waren niet thuis. Zeker van het hoofdkantoor van zijn werk, Wordt altijd blij van een bosje bloemen

Hmm lekker friettttttt!!!

Hey biebje, nog ff vol houden he meis, je bent bijna klaar ! Ook al geen zin he haha.....wie hier wel vandaag ???????? geen zin in het spoelen, kan ik me best voorstellen...al dat stomme gedoe, het moet nu maar eens klaar zijn en raak zijn bij de rest van de babes he ......tja als het bij mij niet raak is zal het op zeker een flinke domper zijn ja ! .............werkse nog ff

Kus happy

rimke; haha lekker culinair antwoord he van me hahahaha
hoe was het bij de vk/

happy: jeetje meid ik hoop zooooo dat je gigantisch zwanger bent meid, het zou zo verschrikkelijk gemeen zijn als dat nou niet het geval is

bieb; haha friet eten ook lekker voor een keertje, en bloemen zijn altijd gezellig in huis, en ik ging wel naar de groenteboer toe hahaha stond wel ergens hahaa, ik heb hutspot gehaald, wil me pa en me man en joey  graag eten ik lust het niet dus ik eet wat anders

ik heb nog steeds koppijn en me verdrietigheid is al minder hahaha erg he zal wel aan het weertje leggen
Ik heb trouwens even op babybrabbel gekeken wanneer me eisprong is, als ik uitga van 28 dagen is me eisprong a.s zaterdag, en dan hebben we vanaf 4 uur in de middag een feessie en daarna naar de kermis in edam, dus die dag en avond wordt klussen niks dus dan maar vrijdag klussen hahah
en als ik uitga van 33 dagen is me eitje volgende week vrijdag en dan begint de kermis bij ons in volendam dus dat wordt ook niks dus ook dan maar de dag ervoor hahahah

xxx linda

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)    
Bieb 11e ronde, 1e kindje
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje  al de 17e
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)( anoeska baarmoederfoto echos)
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan