Klusbabes 30 !!!

Sorry dat ik ff inbreek, sommige kennen me al wel, maar las het verhaaltje van lindajoey van de taakbalk.
Je moet er met de muis op gaan staan en dan je linker muisknop ingedrukt houden en dan naar onderen slepen! op de plek waar hij normaal dus staat!Dan moet het lukken volgens mij!
Succes ermee!!!

Liefs Joepie!
(7e ronde 1e kindje! NOD 7 september)

Is wel goed om te lezen dat er NOG meer meiden geen zin hebben........whahahaha!!
En happy, dat je krieltjes koop ipv aardappels te schillen............schandalig!!!! (ik koop nooit gewone aardappels............)

Nou, de verloskundige wilde me op eigen risico van slapeloze nachten door krampen wel strippen, dus ik ben zojuist gestript................wat heb ik nou te verliezen?? Slaap toch niet..........dus of dat nou met of zonder krampen is............heb ik in ieder geval het idee dat er iets gebeurd............
Stomme redenatie misschien maar voelt voor mij goed, was wel erg gevoelig, maar fons was mee en die heb ik fijn geknepen.
Had 1 cm ontlsluiting.........dus er was wel iets gebeurd.

Nou, ff ego dus, kom vanavond terug.
Ga nu even koken, geen zin.................whahahahaha!!!

Kus!

Bambi, ook al een rotdag een jengelende lois en kotsende katten, verdorie lieverd ! Balen he van die katten, konden ze op zo n moment maar heeeel ff praten. Hier ook een kotsende kat maar, dat heeft hij zo om de vier maanden ofzo en dan geef ik hem ander eten en dan gaat het weer goed. Net dus weer bij de d.a. andere voeding gehaald en hopen dat dat helpt.......hou je rustig he lieverd en goed dat je het lijnen niet te streng zal doen !

Rimke, weer terug en ......geen zin whahahahaha mooi zooitje hier vandaag ! ! cm ontsluiting en gestript, er gebeurt dus iets, das mooi. Hoop voor je dat de krampen zullen meevallen lieverd ....veel plezier met koken hihi

Joepie, haha toch nog iemand met verstand van computers

Knuf happy

He meiden,

Rimke, er gaat wat gebeuren dus! jippie! Vraagje, wat is strippen???? Spannend hoor meid! Maar je mag eigenlijk pas 1 sept. bevallen! haha

Linnie, een huildag vandaag? gooi het er maar uit hoor! het is ook het weer voor een dip dag!

Bambi, is je meisje steeds aan het huilen joh! ach... hoop dat je snel weer rust hebt hahah

Sterretje, zag je voorbij komen maar ben t even vergeten... sorry! oja, over 2 weekjes alweer werken he! balen hoor! of heb je er wel weer zin in?

Bieb, eerste werkdag weer! hoe is het gegaan?

Happy, misselijk las ik.. je maakt het wel heeeeel spannend hoor!

Linnie, klussen aanpassen aan de kermis! hhahaah geweldig!

Anouska, hoe is het gegaan vandaag?

even denken... vergeet ik nog iets??

April zag ik ook voorbij komen... maar weet het niet meer.... sorry!

Vandaag weer nieuwe afspraak gemaakt voor trouwjurken kijken. spannend dus weer. heb ze nu eerst gevraagd of ze een probleem hebben met zwangerschapswens.. niet dus. dus ben welkom!
Verder hard gewerkt, heb morgen vrij genomen, samen met mijn mannetje, wel zo gezellig!

Liefs Jacqy

Hey jacq, fijn dat ze daar een stuk klantvriendelijker zijn zeg...daar ben je welkom ! Spannend weer he ....morgen lekker vrij, samen met je mannetje, gezellie hoor ! Geniet van je dag he....

Kus

Ja ik voel me vreemd ! Kan het niet omschrijven.........lijkt een soort op griep dus, misschien zit dat er wel aan te komen, met vlagen misselijke en duizelig, dan koud, dan warm, vannacht 13 ! keer wezen plassen, soort van spierpijn gevoel in mn buik, last van mn (.)(.) en dan natuurlijk steekjes en kriebel in mn buik....tja als ik dit zo lees zou ik zeggen, das raak. Maar, na dertien rondes weet ik donders goed dat ook dit allemaal niks hoeft te betekenen.....zucht wachten wachten wachten dus maar weer .......

Kusssss happy

Terug
Bovenaan