Klusbabes 30 !!!

Happy; even de roze wolk erbij gehaald. Sje, jij zit ook al in de 13eronde, 13x scheepsrecht dan maar. Wordt wel eens tijd dacht ik zo

Linda; met deze ronde erbij nog 2x spoelen. Ik geloof er zelf niet in dat t lukt, weet niet waarom. Misschien zelfbescherming. Mannetje wordt boos als ik dat zeg, maar ach, wat kan mij t schelen.

Bij ons is t ook kermis t weekend! maar daarvoor kunnen we mooi klussen. Mijn mannetje moet de komende 4 weken weer erreg hard werken, dus zal m amper zien, maar met de klusperiode is hij er nog wel. Normaal begint mijn klusperiode in t weekend maar omdat mijn ongi 4 dagen eerder was, kan ik nu beginnen, scheelt weer ivm de kermis haha

heb ook nog eens koppijn...

Jeetje, ja anoes, hoe is het gegaan meisje ?

Hahahb ieb en linnie, passen jullie het klussen ff aan aan de kermis he meiden . Linnie, ook nog koppijn, sorry dat had ik ff niet meegekregen. Lekker hutspot, stond er net ook mee in mn handen maar je raad het al he....geen zin hihi ! bieb ja ronde dertien ook al pffffff...dit wordt hem gewoon. Ik heb pas een droom gehad dat het in ronde veertien raak zou zijn....afwachten dus maar

Kusssss

heeft iemand verstand van computers? want ik heb die taakbalk die normaal onderin staat nu op de een of andere manier aan de rechtkant rechtop staan gekregen en ik weet niet hoe ik hem nou weer onderinkrijg

bieb; dus hierna nog 2x spoelen, en hebben ze niet gezegd wat ze daarna gaan doen??

happy ik hoop dat die droom die je had gewoon zo is dat je nu zwanger bent

xxx

Terug
Bovenaan