Jeetje Bambi: al 2,5 kilo kwijt! Goed zeg! Maar geen honger lijden he??
En het sollicitatiegesprek was dus leuk? Nou ik hoop dat je volgende week positief nieuws krijgt, heerlijk maar 2 minuten van je huis!
Linnie: zat me net af te vragen hoe je dan buiten moest gaan zitten komend weekend, maar je hebt nog andere tuinstoelen...........gelukkig! Wilde je al uitnodigen om hier te komen, mag natuurlijk altijd........
En nog steeds zo moe......komt dat van de hormonen die je slikt of nog steeds die najaarsmoeheid?
Hapyy: lieverd ben je je dag een beetje doorgekomen? Stel voor dat je vanavond even lekker gaat janken..................kan zo opluchten, en je hebt er alle recht op, stomme takkezooi..............
Nou, ik heb geen zin om te koken (hahaha, het is de hele week niet meer goed gekomen met mijn geen zin hebben) dus we gaan lekker bij de Thai eten zometeen, heb een tafeltje voor half 8 gereserveerd............mjammie!!!!!!
Morgen komen er wat vrienden bbqen, als ik natuurlijk nog niet ben bevallen, dus daar hebben we net boodschappen voor gedaan, lekker spare ribs, worstjes, ik ga sateetjes maken, hamburgers..........jammie!!!!!! Heb een ongelooflijke vreetbui trouwens, vandaar dat het weer en lang over eten gaat.........
En voor zondag heb ik nu een pastaatje met selderij en ham saus!
Nou, heerlijk toch??
Tot later meiden, jullie zien, mijn pestbui is weer overgewaaid!
Kus!