Klusbabes 30 !!!

Dank je wel meis! Ik hoop het ook voor mezelf.........whahaha!!

Ik ga zo eens even een kijkje nemen!

Waarom voel je je beroerd? Wordt je ziek? Heb je je eisprong? Moet je ongi worden (of juist niet??) ?
Spannend weer...........

Kus!

weet niet waarom ik me beroerd voel, tussen de middag opeens. Misschien iets verkeerds gegeten. Als het goed is zit ik nu in mijn innestel periode. Hoop het zo erg! hihi

rimke; je lekker uitgeleefd bij de intratuin haha, de tuin ziet er weer mooi uit, en jakkes jack had een muis gevangen, en heerlijk uitgekotst, nou ik zou het zootje er ook uitkotsen asl ik dat zou vinden

jacqy: beroerd? en het is je innestelperiode nou laten we dan hopen dat je daar zo beroerd van bent meid

ik ben zo moe dat het irritant wordt hahaah , maar goed, ik heb al me tuinstoelen schoongemaakt vanmddag dus die kunnen allemaal de vliering op en ik moet zo zachtjes aan toch het schuur uitruimen want dat wordt in januari gesloopt dus ik ga alvast een startje maken met dingen weggooien haha

xxxx linda

he meiden,

ff snel.

happy klote, kut, gotver...... en nog veel meer. sterkte. meer kan ik niet zeggen.

rimke nog niks. ......zucht he. maar goed. ik denk dinsdag pas. en anders gewoon op je uitgerekende datum, morgen. lekker warm....

linda nu al je stoelen opbergen, het is nog zomer hoor. hihihih

essy ook hier. zet hem op. je kan het.

jacqy niet lekker en innestel periode. laten we hopen....

phoebe nog ziek. balen meid...

gesprek ging vanmorgen goed. ff afwachten eind volgende week weet ik meer. lijkt me nog steeds erg leuk en is maar 2 minuten fietsen van me huis waar de winkel komt. geweldig toch.

afweizing gekregen voor de functie bij het dierenziekenhuis. oke jammer.

vanaaf naar de verjaardag van me tante, waar ik het van de week over had.
en me mannetje heeft lekker vakantie straks. lekker een weekje met zijn drieen.
zondag gaan we samen uit eten voor onze trouwdag van maandag. ik weet nog niet waar. das een verassing. en dinsdag jarig. en nu ben ik moe. ben al vanaf half 7 wakker.
ohja lois heeft gewoon doorgeslapen vanacht.
en ben al 2.5 kwijt vanaf maandag. gaaat goed en doe niet te gek hoor.

xx bambi

bambi: nou spannend meid ik hoop dat je wordt aangenomen,
en vanavond naar je tante toe, veel plezier evengoed meid, en al 2,5 kilo kwijt dat gaat goed doe het maar rustig aan, en lois heeft lekker doorgeslapen vannacht heeerlijk

xxx linda

ik ben weer weg ik ga nog effe buiten in de zon zitten, ik ben er misschien vanavond nog eventjes en anders morgenochtend,

oja wat me tuinstoelen betreft haha ik heb nog andere ook hoor, en deze gebruik ik toch niet meer nu dat zijn van die lig dingen

xxx linda

Jeetje Bambi: al 2,5 kilo kwijt! Goed zeg! Maar geen honger lijden he??
En het sollicitatiegesprek was dus leuk? Nou ik hoop dat je volgende week positief nieuws krijgt, heerlijk maar 2 minuten van je huis!

Linnie: zat me net af te vragen hoe je dan buiten moest gaan zitten komend weekend, maar je hebt nog andere tuinstoelen...........gelukkig! Wilde je al uitnodigen om hier te komen, mag natuurlijk altijd........
En nog steeds zo moe......komt dat van de hormonen die je slikt of nog steeds die najaarsmoeheid?

Hapyy: lieverd ben je je dag een beetje doorgekomen? Stel voor dat je vanavond even lekker gaat janken..................kan zo opluchten, en je hebt er alle recht op, stomme takkezooi..............

Nou, ik heb geen zin om te koken (hahaha, het is de hele week niet meer goed gekomen met mijn geen zin hebben) dus we gaan lekker bij de Thai eten zometeen, heb een tafeltje voor half 8 gereserveerd............mjammie!!!!!!
Morgen komen er wat vrienden bbqen, als ik natuurlijk nog niet ben bevallen, dus daar hebben we net boodschappen voor gedaan, lekker spare ribs, worstjes, ik ga sateetjes maken, hamburgers..........jammie!!!!!! Heb een ongelooflijke vreetbui trouwens, vandaar dat het weer en lang over eten gaat.........
En voor zondag heb ik nu een pastaatje met selderij en ham saus!
Nou, heerlijk toch??
Tot later meiden, jullie zien, mijn pestbui is weer overgewaaid!
Kus!

Terug
Bovenaan