Hoi schatten,
Nou hier ff lekker aan het janken. Heb me op de zaak goed moeten houden en dat is ook gelukt en nu ik jullie lieve reakties lees, schiet ik vol maar, dat geeft niet, he moet er toch uit ! Mn vriendinnen zijn ook super geweest vandaag, echt steun aan gehad en aan jullie net zo. Lieve rimke, enorm bedankt voor je lieve berichtjes al al die dagen...echt gewldig. Jacq en linnie, jullie ook bedankt voor jullie lieve berichtjes.....kan jullie niet vertellen hoe fijn ik dat vond ! Ik heb jullie verhaaljes net gelezen maar het blijft niet helemaal hangen....sorry....reageer ff op wat ik nog weet !
Rimke, lekker naar de intratuin geweest m eis, ff je zinnen verzetten he ! Kop op he lieverd, nog heel even volhouden ....
Linnie, hoe is het met joey ? misschien heb je dat al verteld maar dan heb ik het gemist ...........
Bambi, goed zo joh, 2.5 kilo al ! Knap hoor, hopen dat het wat wordt met die baan he, zal duimen
Jacq, niet lekker en je innestelperiode, laten we het hopen !
Essy, kom op he meis, je kunt het ......denk aan je !
Meiden, weet het niet meer sorry. Heb corina dr verhalen ook weer gelezen, snap haar echt niet. Die lokt het gewoon uit...........pffff. Dan zegt ze daar ook nog dat ze een stempel heeft gekregen door die ruzie met ons.....nou vraag ik je. Hang ff de zielenpiet uit zeg..........Die beseft echt nog steeds niet wat ze allemnaal gezegd heeft. Ik reageer niet, want dan gooi ik al mn frustaties er naar haar uit straks hahahaha
Buuf, hoe kan ik je vergeten.....beterschap meisje !
Knuf happy