Klusbabes 30 !!!

rimke: ik weet niet waar het komt ik hou het maar op voorjaarsmoeiheid of van de clomid, lekker naar de thai vanavond en morgen bbq als je nog nietaan het werpen bent haha, meid fijne avond

xxx linda

Hoi schatten,

Nou hier ff lekker aan het janken. Heb me op de zaak goed moeten houden en dat is ook gelukt en nu ik jullie lieve reakties lees, schiet ik vol maar, dat geeft niet, he moet er toch uit ! Mn vriendinnen zijn ook super geweest vandaag, echt steun aan gehad en aan jullie net zo. Lieve rimke, enorm bedankt voor je lieve berichtjes al al die dagen...echt gewldig. Jacq en linnie, jullie ook bedankt voor jullie lieve berichtjes.....kan jullie niet vertellen hoe fijn ik dat vond ! Ik heb jullie verhaaljes net gelezen maar het blijft niet helemaal hangen....sorry....reageer ff op wat ik nog weet !

Rimke, lekker naar de intratuin geweest m eis, ff je zinnen verzetten he ! Kop op he lieverd, nog heel even volhouden ....

Linnie, hoe is het met joey ? misschien heb je dat al verteld maar dan heb ik het gemist ...........

Bambi, goed zo joh, 2.5 kilo al ! Knap hoor, hopen dat het wat wordt met die baan he, zal duimen

Jacq, niet lekker en je innestelperiode, laten we het hopen !

Essy, kom op he meis, je kunt het ......denk aan je !

Meiden, weet het niet meer sorry. Heb corina dr verhalen ook weer gelezen, snap haar echt niet. Die lokt het gewoon uit...........pffff. Dan zegt ze daar ook nog dat ze een stempel heeft gekregen door die ruzie met ons.....nou vraag ik je. Hang ff de zielenpiet uit zeg..........Die beseft echt nog steeds niet wat ze allemnaal gezegd heeft. Ik reageer niet, want dan gooi ik al mn frustaties er naar haar uit straks hahahaha

Buuf, hoe kan ik je vergeten.....beterschap meisje !

Knuf happy

he meiden,

nog ff voor het slapen gaan.

happy ff lekker gejankt. soms lucht het op. het topic over corina is gesloten door de moderator .en das maar goed ook. anders krijgen we weer gezeik. vooral als we ons niet in kunnen houden. en die reactie van die meid die haar ging verdedigen kent duidelijk het hele verhaal niet.

rimke lekker gegeten. mens krijg helemaal honger van jou berichtje., ben wel een beetje honger aan het lijden, maar goed. zondag als we uit eten gaan dan let ik nergens op en dinsdag wil ik met me verjaardag ook gewoon taart. dus ff uitkijken deze dagen.

linda gelukkig heb je nog stoelen over. gaat het goed met joey ? omdat ie vanacht ziek was.

verder niks he? geloof ik

nou verjaardag was wel oke. alle ooms en tantes ook weer eens gezien.
ware babyboom in de familie trouwens. me neef is een paar weken vader geworden van een zoon. vanacht een andere neef , ook een zoon. ze zusje is zwanger en me nicht, nou ikzelf pas een kleine. gezellig hoor. hahaha

ben moe, ga slapen, lois word vast morgen om half7 wakker.

xx bambi

@bambi: voordat ik t van de week vergeet: alvast hieperdepiep hoera, voor zowel je trouwdag als je verjaardag.
@phoebe: jij ook gefeliciteerd, alweer 7 jaar samen.
@essy: alvast gefeliciteerd met jullie zoontje. Ik hoop dat alles goed gegaan is.

@happy: hé meid, hier een hele grote . Dit is gewoon niet leuk meer. En laat die tranen maar lekker lopen, het is heel begrijpelijk dat je hier triest van wordt.
@rimke: nou, dat zal een lekker gezicht zijn geweest vanmorgen, met die muis. En ik kan me voorstellen dat je baalt. Ik denk dat dat visioen wel klopt. Je hebt de slijmprop al verloren en al een beetje ontsluiting. Nou zegt men weleens dat t dan nog 2 weken kan duren, mar dat geloof ik niet. Ik had de 4e sept. geraden, maar ik denk dat je maandag al mama bent.
@linda:hé hoe voel je je vandaag, alweer iets positiever?
@phoebe: beterschap.
@jacqy: je voelt je ook al niet lekker, dat wordt dan weer heel spannend.

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik de laatste dagen hooguit 1 keer per dag online. Mijn man had deze week vrij, vandaar. Echter volgende week is mijn laatste vrije week en wil ik nog wat dingen gedaan hebben. En dan weer aan t werk. Ik denk dat ik vooral in t begin bekaf zal zijn en weinig puf zal hebben om te reageren. Maar goed we zien t wel.
Vandaag zijn we gaan babyzwemmen en mijn man was mee. Het was een leuke les en de kleine wordt steeds vrijer in t water. Ook zijn we nog even de stad in geweest. Morgen nog een bbq en zondag op visite.
Wat zijn jullie plannen van het weekend? Oh ja, ik bedoel jou niet rimke, jij gaat nl. bevallen.

@linda: Dus van t andere topic zijn ze nu allen zwanger? Ik ben echt benieuwd wat de andere gyn zegt. Gooi t er allemaal maar uit daar.

Ik heb t andere topic intuitief gevonden. Tja, sommige mensen lopen lomp en anderen doen lomp. gelukkig hebben we een moderator nu en is het voor de rest heel respectvol allemaal.

meiden, ik ga naar bed, trusten

goeiemorgen mieden

happy: alles er effe lekker uitgegooid lieverd, nou dat mag hoor meid, hopelijk heeft het een beetje opgelucht bij je, ik kan er nog steeds niet bij met me pet hoor meid, ik vind het zo gemeen, kop op he meissie

bambi; het was gezellig bij je tante, en een ware babyboom in jullie familie zeg hahaah wel heel erg leuk, en met joey gaat het weer goed de volgende ochtend na de koorts die nacht had ie nergens meer last van

phoebe; voel je je al weer wat beter meid?

sterretje: je bent er inderdaad niet veel geweest, maar dat is neit erg meid, logisch als je man lekker vrij heeft, lekker even genieten met z'n drietjes. en volgende week moet je weer werken, welke dagen ga je werken?

rimke; lekker gegeten gisteravond bij de thai?? hopelijk heeft het het zootje op gang gebracht haha,en anders vandaag nog aan de bbq,

ik ben benieuwd of essy al wat heeft, en hoe zou het met kruimels gaan die is er ook al heel lang niet geweest
Joey gaat vanmiddag om 3 uur al naar me pa toe want wij hebben een feesie om 4 uur en daarna gaan we naar de kermis in edam

xx linda

Terug
Bovenaan