Klusbabes 30 !!!

Goeiemorgen meiden,

Heeeeeeel ort want moet half tien beginnen haha. Gaa t wel beter hoor, het knaagt nog wel maar ja, het is niet anders en kan wel blijven jammeren. Ik zet mn schouders eronder en ga er weer voor.........Rimke, hoe is tie, sterretje, zag je idd al zo weinig, linnie, ben ook benieuwd hoe het met kruimels is hoor, essy, ben zo benieuwd hoe het bij jou is......ben er vanaaf ook niet. Heb een heeeeeele lange dag voor de boeg, we hebben vanaaf bbq op de aak met dertig man. Werk nu tot half vijf, dan ff douchen en omkleden en dan weer terug....wel gezellie hoor maar zal de klok van een uurtje drie vanacht wel zien .....haha 1 ding is zeker, ik neem vnavond een neut !!!!! Meiden, fijne dag.........rimke, nu wel opschieten hoor, ik heb morgen ingevuld bij jou !!! hihi grapje hoor........denk aan je !

Liefs happy

happy: ik ben blij dat je je weer wat beter voelt, en neem vanavond maar een borrel haha, veel plezier op de bbq vanavond meid,

rimke; Ik heb ook morgen ingevuld dat je moet bevallen dus morgen ga je bevallen hahaha

ik ga joey effe zoeken die is er op zijn tractor vandoor gegaan haha maar hij gaat gelukkig nooit ver
meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Ben ik nog een keer...namelijk even tegen Bambi, want ik voelde me aangesproken toen je het had over "die meid die haar verdedigde"
(lees dit maar zonder boze ondertoon) ik verdedig helemaal niemand...ze kletst met ons mee op het kluskippiesforum (wil haar wel een kans geven, want ze  had bij ons niks  'gedaan')  en ik heb wel degelijk al die verhalen over die yvon (en die andere topics waar ze haar mening deelde) meegekregen...en dat keur ik ook zeker niet goed, hoe ze daar soms reactie geeft of heeft gegeven...ik heb haar ook in ons forum gevraagd waarom ze soms zo reageerd en of het niet handig  om niet overal op te willen reageren.  Toen gaf ze aan dat ze soms direct uit de hoek kwam enz enz...Toen zag ik tot mijn grote verbazing dat ze toch weer reageerde en toen heb ik haar toch geadviseerd om mijn stukje nog eens te lezen...
Omdat ze geen naam wil op het forum, maar als je overal op in gaat krijg je dat toch...
Op een gegeven moment gaf ze ook een reactie op 'ons' forum en ik schrok daarvan en heb toen gelijk gevraagd wat ze daarmee bedoelde...Dus het is echt niet zo dat ik iemand verdedig, ik wil gewoon graag dat het ophoudt, want daarvoor is dit forum niet...Ik hoop dat je het begrijpt en dat ik echt niet goedkeur wat ze soms zegt!

Corine, ik weet dat je dit leest, maar ik moest even voor mezelf opkomen, want het laatste wat ik wil is hier tussen komen te staan.

Liefs Joepie

Gooedemorgen meiden!

Zo, vannacht mijn mannetje uitgezwaaid. Hij kwam gisteravond thuis, dat hij meemocht dit weekend met de zaak naar disneyland! Hij helemaal blij! Morgen avond is hij weer thuis. Ik ga vanavond lekker bij mijn ouders bbq-en! Lekker!!

Rimke, al aan het puffen?

Essy, en?? is jullie mannetje er al??

Bambi, soll ging goed! Fijn hoor! En nu maar hopen dat je volgende week goed nieuws krijgt!

Sterretje, snap dat je er minder bent geweest hoor! Zeker als je man ook thuis is! En alweer bijna werken, de tijd vliegt he meid?

Happy, gaat gelukkig weer een beetje beter met je! Neem maar lekker een borrel vanavond hoor!

Linnie, weet t even niet meer... sorry!

Joepie, snap wat je bedoeld. Goed dat je het even komt uitleggen! Alles goed verder?

Ga zo even shoppen!

x Jacqy

Happy; gvd!!!!! wat klote voor je zeg!!!! Eindelijk na zoveel rondes zwanger (ja, je zag toch echt een streep) en dan toch voor de NOD mis. Ja, het gebeurd zo vaak, daarom zeggen ze niet testen voor de NOD (wat ik in ieder geval niet meer doe...), maar het is evengoed klote. Ik hoop dat t nu snel weer raak is, en helemaal op de verjaardag van je oom

Rimke; nog steeds niets. Wel lekker geshopt voor de kleine. Wel fijn dat je gericht kleertjes kan kopen. En echt Rimke, die kleine van jou komt er echt wel uit hoor ;-))). Nog even geduld hebben

Essey: Essey is wel al aan het bevallen!! succes en sterkte!!

Bambi; Balen die afwijziging van dierenziekenhuis. Maar hopelijk wel goed nieuws over de soll van gisteren. En lekker weer gesext hihi .Go girl!

LInda; hoest met Joey? nog steeds koortsig?

En Corina weer bezig?? las dat topic was gesloten? toch eens kijken

Wat mij betreft zijn de klusjesdagen ook over. Was wel misselijk vanmorgen, maar zal wel van de honger zijn haha. Zou ook een beetje snel zijn haha. Alhoewel ik deze maand weer erg goede hoop heb. 2 weekjes maar weer afwachten

Mannetje moet vandaag om 5 uur een uurtje werken (meestal loopt t weer uit), dus ziet er naar uit dat we gezellig naar de kermis gaan. Schoonzus en broer gaan ook, en wat vrienden. Misschien dat t stelletje van de vakantie ook kwam, maar denk t niet, kregen bezoek.

Morgen ga ik lekker in de tuin zitten denk. Wordt zo mooi weer. Beetje bruine kleurtje weer ophalen

ben nu aan t werk tot 4 uur. Zijn lekkere broodjes aan t uitzoeken voor lunch jammie

voldoe aan mijn meldplicht..................waardeloze kut nacht gehad, 2,5 uur geslapen...........gek wordt ik ervan!

Happy; werkze meid, doe rustig aan, maar wel even lekker afleiding! Dikke kus voor jou!!

Bambi:joepie heeft prima door wat er gespeeld heeft volgens mij, die probeert alleen de boel maar te sussen en geen partij te kiezen hoor!
Was dus wel leuk gisteren met de familie, is soms een heel goede reden om elkaar weer te zien............leuk dus!

Linnie: veel plezier op de kermis!!! En volgende week volgens mij jullie eigen Volendammer! Heb ik ook nog voetstappen liggen............

Bieb: Weekend!? Ga lekker zonnen want daar hou je volgens mij van!

Sterretje: meid, ga je toch niet verontschuldigen dat je hier minder bent, je hebt het druk zat!!

Ehm..................

Ga zo even kip marineren en de gamba's (gadver!!! haat gamba's) en even ontbijten, tot later!

Terug
Bovenaan