Klusbabes 30 !!!

hallo meiden,

ff snel weer een bericht van mij
rimke zet hem op  meid denk heel de dag aan je hoe het zal zijn.
bambi: nog gefeliciteerd met je vejaardag
bieb ook nog gefeliciteerd
linda niet teveel he op de kermis
bezig bijtje heb het ff gemist maar zag je erbij staan dus welkom
sterretje lekker regelmaat met je kleine fijn joh
en dan tot slot phoebe hoe is het met je griep en oh ja mamoetje hoe is het op je werk
ben ik nog iemand vergeten?
sorry
moet morgen op voor bijzondere verrichtingen voor motor
en o ja linda we krijgen 30 sept de sleutel

liefs anoeska
ps heb morgen ook weer verjaardag en vrijdag bruiloft hoop dat ik ooit weer wat meer tijd heb

xxx

goeiemorgen meiden

zo pfff het is midden in de nacht hahahah

sterretje: voor tandjes is er eigenlijk niet veel, gewoon een koude bijtring geven, en er is een flesje met iets maar ik weet niet meer hoe  dat heet haha, ik hoop dat ze er niet al teveel last van gaat krijgen, joey heeft gelukkig zjin hele gebit gekregen zonder een kik ervoor te hebben gegeven

anoeska; succes vandaag met je bijzondere verrichtingen met de motor, en je hebt het maar weer druk meid, en 30 sept de sleutel spannend hoor meid

nou mijn temp was weer hoog, maar ik denk toch echt dat ik geen eisprong heb gehad want normaal heb ik dan een tempverlaging tot 36.3 en dat heb ik nog niet gehad, ach ja, het is niet anders
meiden ik ga zometeen naar me werk en ik ben er vanmiddag weer
fijne dag vandaag

Rimke; heb je lekker geslapen in het ziekenhuis?? hopelijk hebben ze iets kunnen doen

xxx linda

Ha meiden

Wat een hoop gezelligheid weer ik moet maar weer eens vaker gaan kijken op de dag

rimke hoop dat je beetje geslapen hebt vannacht of dat alles begonnen is dat laatste hoopt natuurlijk iedereen

bambi nog gefeliciteerd

Anoeska zo jij hebt echt een super drukte om je heen veel succes vandaag op de motor hoop dat het weer een beetje mee zit

De rest ook weer een fijne dag vandaag sorry ben een beetje slecht in onthouden wat bij wie hoorde anders haal ik het door elkaar.
Vanmorgen komt er gezellig weer een kindje en vanmiddag komen er nog twee.
Ik ga nu maar weer douchen en poetsen wil altijd dat het huis en m'n beestjes schoon zijn voordat de kids komen.

meiden fijne dag vandaag denk dat ik er vanmiddag nog wel ff ben doegggg

quote: lindajoey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 15:16:05'));

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2008 17:17:29'));

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)    
Bieb 11e ronde, 1e kindje
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje  al de 17e
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)( anoeska baarmoederfoto echos)
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goeiemorgen lieverds,

Ik ben weer fris. Gisteren avond ook thuis gebleven, normaal natuurlijk altijd ff bakkie don op de zaak bij mn vriendin, had echt geen zin. Vanaaf weer an het werk bij mn tante, joepie haha..........

Linnie, tjonge meis, jij was erg vroeg hoor haha toen zaten mijn luiken nog dicht ! Werkse lieverd.....

Anoes, succes vandaag meid, duim voor je !

Sterretje, ach, lekker bij papa in slaap gevallen, lief he .........

Rimke, een beetje geslapen meisje ? En verder ???????? Ik heb echt het gevoel dat het nu heeeeeeeeel snel gaat gebeuren,laten we het hopen !

Bezig bijtje, ook weer druk met de kids....leuk hoor !

Ik klets ook bij het topic van joepie ( ronde 7 ) haha zit in 14 maar geeft niet he. Ben daar druk aan het pendelen........komen er steeds meer vragen, hoop dat het een beetje klopt ! Meiden, spiek hier zo nog ff

Liefs happy

Rimke; en hoe was de nacht??? meldingsplicht!!!

bezig bijtje; jammer voor je rd-tjes....

Linda; kermis is volgens mij tot woensdagmiddag, in het cafe is dan altijd worsthappen (broodje met worst). Ben gister niet meer geweest hoor

Sterretje; en nog wat nuttige info gevonden over tandjes? Heb geen ervaring maar wel via familie, maar volgens mij moet zo een bijtring wel helpen?

Weer een rustig dagje vandaag...denk ik...je weet t hier nooit,
Heb trouwens een leuke sollicitatie gevonden, ook bij makelaar. Ga wel reageren, want ook al willen ze me houden, ze kunnen niets garanderen.

Bambi; heb jij trouwens nog wat gehoord van soll.?

temp was vanmorgen ook hoog, maarja NOD is pas over 1,5 week, beetje vroeg om wat van te zeggen. Volgens mij moet de evt innesteling nog komen....Maar hoe zat dat ook alweer dan? Je temp stijgt na eisprong, en dan daalt hij toch weer? en week voor NOD stijgt ie weer? en bij ongi zakt temp weer. Jammer dat ik toen geen temp had gemeten bij 1e zw.schap, dan had ik tenminste vergelijkingsmateriaal

Best wel raar, vorig jaar rond deze tijd is het mis gegaan, en 2 weken terug op verjaardag vriendin had ik t er nog met haar over dat ik toen zwanger was...ja, de tijd gaat snel...

Terug
Bovenaan