Klusbabes 30 !!!

wat een rust hier, tja iedreen weer aan het werk he.

bezig bijtje weer ongie ./ klote hoor.
linda aan het werk. was het leuk ?
rimke hoe voel je je ? hoe was het nachtje zh ?
happy ook weer werken.
bieb hoge temp. laten we hopen hoor.

verders niet onthouden.

heb me ingeschreven bij het cwi en ww aangevraagd. zal eind deze week wat horen over de music strore, maar goed moet me wel op tijd inschrijven. morgen naar toe voor ww en maandag voor inschrijving werk. zo stom 2x.
en heb me stoute schoenen aangetrokken, heb gebeld naar een knul bij die automaterialen zaak, had nog niks gehoord en wil dat baantje erg graag. en toevallig kon ik nog iemand die daar werkt en heb hem gebeld. hij wist nog presies wie is was. hij riep meteen heee spetter hahah. zo leuk, zo noemde die me toen al. dus nu gaat het balletje rollen, hij heeft een mail naar alle directie leden gestuurd. hahaha. zo die wil wel erg graag dat ik daar kom werken hihih. Nou ik hoop het.

ga weer. heb een pyama dag samen met me man en lois hihihi
xxx bambi

ha meiden,

Nog niets aan de hand hoor.
Vannacht dus in het ziekenhuis geslapen, helaas op een zaal met een ander meisje. Dat meisje snurkte................had wel oordoppen in en viel door de medicijnen wel continu weer in slaap..............dus heb nog wel 6,5 uur kunnen slapen maar goed, het had veel beter gekund........
Daarna naar de acupunctuur geweest, die heeft zich nu op het ontspannen gestort en een beetje op het verweken van de baarmoeder, en dan morgen gaat ze proberen om weeen op te wekken........maar nogmaals, dat moet eigenlijk een paar keer achter elkaar. Ze heeft me ook nog naar de homeopaat gestuurd, dus daar ga ik morgen eerst heen, en dan naar de acupuncturiste.................whahaha! Misschien komt ons meisje dan vrijdag of het weekend wel..............we wachten maar weer af!

Happy: meid, gewoon weer blij dat je kan werken..........kan me indenken na al dat geklus........
Bambi: had je het nou gezellig gehad, met je verjaardag enzo??
Bieb: nog steeds hoge temp, spannend!!!
Linnie: hoest bij u??
Sterretje: geniet je wat van je laatste dagen? Of zie je er als een berg tegenop, dat je weer moet werken?
Phoebs: wordt weer spannend voor je meisje? Ik duim me suf!!

Nou, ik ga even een stofzuiger door het huis halen en dan lekker verder zweven op mijn medicijnen van vannacht!

happy: weer veel plezier met het behang afhalen bij je tante haha en druk aan het pendelen voor het topic van joepie

bezig bijtje; klote meid de rd's   veel plezier met het oppassen vandaag

bieb; nog een hoge temp, je weet maar nooit meid, ik ga duimen

bambi; je hebt je ingeschreven voor de ww en het cwi, nou het zal mij benieuwen over die automatarialen haha wel leuk dat die jongen er zo'n werk van maakt haha
en je hebt lekker een pyjamadag heerlijk zeg

rimke; jeetje meid wel balen zeg dat die andere meid zo snurkte maar gelukkig heb je toch nog een paar uurtjes kunne pakken en anders straks nog maar effe proberen, en bij de accepuntuur geweest nou hopelijk gaat het allemaal werken

zo ik ben moe hahah, ik ben niet gewend zo vroeg van bed af haha, ik ben net thuis van de spaarzegels en ik heb van half 7 tot 12 uur bij Bart Smit gewerkt en daarna om kwart voor 1 gelijk aan me spaarzegels, pfff maar goed
mijn temp was vanmorgen ook weer hoog, maar ik snap er echt helemaal niks meer van want ik kan geen eisprong of wat dan ook ontdekken en dan wel in ene een hoge temp, ach afwachten maar weer

meiden ik ben er vanmiddag weer

xxx linda

He meiden!

sorry sorry sorry! al 2 dagen niet geweest!

Rimke, jeetje nog steeds niets! En het strippen heeft dus ook niet geholpen. Wel kut dat je met een snurker op de kamer lag.. . ik hoop voor je dat aquapunctuur helpt!!

Bezig bijtje, ongie geworden... altijd weer balen!

Bambi, nog van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad, voor het eerst als mamma??

Bieb, een leuke vacature gevonden las ik. Hoop je niet stiekem dat je kan blijven waar je bent??

Phoebe, hoe voel je je? Jij word toch meestal te vroeg ongie?? morgen is de dag!

Lin, vroeg opgestaan?? je bent dus moe!

Hier alles goed Heb nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben. Met vlagen misselijk, en steekjes onderin... erg spannend dus! Zondag weten we meer! hihi En volgens de pendel van Rimke en Happy, ben ik deze ronde zwanger! haha

Maandag naar een fotograaf geweest, even kennismaken, en hij gaat het worden! Toffe vent!
Gister lekker niets gedaan 'savond. Lekker op de bank met mijn mannetje!

Liefs Jacqy

Shit, net een heel stuk getypt, druk ik weer ergens op

Rimke ; dus je hebt nog niet lekker geslapen. Niet echt handig met zo een meisje op de kamer wat snurkt
Zeg, ze zeggen dat sexen ook wel wil helpen om de bevalling op te wekken. Weet niet of je dat al s hebt geprobeerd??? ;-))

Linda; beetje moe, sja te veel gewerkt alweer vandaag haha.
Dat gedoe ook met dat temp. Volgens mij moeten we daar maar gewoon niet meer van uitgaan haha. En ik geloof er pas weer in als ik een pos. test in mijn handen heb
He, ik las laatst dat er een muizenplaag in Volendam was? heb jij er ook last van

Bambi; go girl!! Als je wat wil, moet je er ook achteraan gaan, spetter haha
Ben benieuwd of t wat wordt, klinkt positief
En dat gedoe bij CWI, allemaal papierwinkel gedoe
Heerlijk een pymamadagje

Ik heb jeuk in m'n doos...beetje onsmakelijk trouwens, maar misschien s een keer goed wassen hihi
En heb een dikke zip op mn kin, volgens mij gaat ie morgen wel ergens ontploffen
heb ook nog vreetzin trouwens, maar beetje pas op de plaats maken met dat gevreet

Heb vanmorgen ook verhaaltje van Sylvia gelezen, zeker mooi verhaal

ga maar weer s werken....

Jacqy; wat spannend voor je. Hoop dat t raak is, en dan kan je tenminste ook rekening houden met je trouwjurk
En ook al fotograaf gevonden. Schiet al op hihi

Ik hoop wel dat ik hier kan blijven werken, maar ga niet zitten afwachten.voordat je t weet is het   1 december....

hehe,

jacqy ik hoop het echt hoor dat het deze maand raak is, maar dan moet de wedding zeker verzet worden. had wel een leuke verjaardag hoor, eigelijk niks anders als zonder kindje hahaha

bieb,toch al aan het kijken voor ander werk. tja gelijk heb je als je niet kan blijven zit je ineens zonder. ja die papierwinkel van het cwi bleggggg. ken het al van te veel eerdere keren. hoop indd dat het wat word met dat baantje. desnoods zetten ze me op een bus om materialen te rijden ook goed als ik maar verdien hihihi.
Die knul zei ook nog, Dat komt niet goed hoor als jij hier komt werken, dat kost me mijn huwelijk. Ik zei nog doe normaal joh, ben inmiddels ook getrouwd en heb een kleine hoor. hahah. toch raar. is al 2.5 jaar geleden heb kennelijk een goede indruk achter gelaten. nu heeft hij een aardige impact binnen dat bedrijf, dus wie weet word het echt wat. hoop hoop.

rimke, een snurker naast je. bummer !!! gelukkig nog even kunnen slapen. en met de naalden in de weer geweest. ik hoop dat het allemaal op gang komt vanzelf en niet dat je volgende week alsnog opgewekt moet worden. ach dan hou je de klusbabes in ere er is nog niemand thuis bevallen hahaha

linda weer flink gewerkt, is altijd even inkomen en dan nog de zegels erachter aan. pfff. die temp. daar letten we maar niet op. met bieb eens geen peil op te trekken.

ik ben nog steeds niet ongie. ik wacht er al weken op. heb af en toe echt ongie gevoel, maar niks, nada, noppes. als ik ongie word start ik met de pil, niet dat we nu veel sex hebben, maar vind een rubbertje echt zon gehannes. en zo niet lekker en romantisch is het al helemaal niet. maar goed lois hoeft niet zooo snel al een brusje.

ga eten koken. zit trouwens nog steeds in pyama hahaha en ga ook niet meer uit dat ding komen.

xx bambi

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!
Met mijn kleine jongen gaat het geweldig!
Ben zelf nog druk aan het herstellen. Na de bevalling moest ik door naar de OK om onder narcose gehecht te worden. Subtotaalruptuur!
Kan dus nog niet echt uit bed komen, maar het gaat elke dag wat beter. Ik geniet enorm van mijn kleine ukkepuk..
Hij zet het net op een gillen, dus stop even.

liefs Essy

Terug
Bovenaan