Klusbabes 30 !!!

Goedemorgen,

Ik voldoe even aan mijn meldplicht, het is hier nog veel te rustig............
Vanavond ws nachtje in het ziekenhuis,

Bambi: gefeliciteerd meid!!

Weet niet wanneer ik er weer ben, maar heb wederom een waardeloze nacht achter de rug, dus ga zo douchen en nog even op bed liggen,

Kus!

@rimke: wat rot dat je weer niet goed geslapen hebt. Ik hoop dat het vannacht beter gaat. En de kans dat je gaat bevallen wordt met de dag groter.
@happy: ik heb t programma op uitzending gemist bekeken en ik had de tranen in mijn ogen staan toen ze ging testen. Maar het programma kwam voor mijn gevoel nep over. Het is echt opgezet/geacteerd (en behoorlijk slecht ook). Daarnaast stelt ze vragen, waar ze volgens mij het antwoord al op weet. En de cadeaus slaan nergens op. Krijgt ze een fohn en een koffiezetapparaat mee. Waarvoor? Wat heeft dat met de zwangerschap of de  baby te maken?
Ach ja, het was beeldvulling tijdens het vouwen van de was.

middag meiden,

bedankt voor de felicitaties. voel me nog niet jarig, maar ja ook nog geen kado gehad.
komt staks wel.
zit er helemaal klaar voor.

rimke shit zeg, dacht echt vanacht begint   het, zucht. sterkte maar weer.

happy snap dat je rot voelt door zon programma. en sterretje jij vond het ook niet echt wat. ondanks dat je volkomen gelijk heb wt betreft het neppe, maar ondanks dat vond ik het wel erg leuk.

bezig beitje, zoef zoef veel plezier met opassen weer.

linda brr enge dromen heb jij.

sterretje, jee lijkt op een ritme.

nou ga weer. ga zo al wat hapjes maken voor vanmiddag.

xx bambi

hey meiden

rimke; ga vanavond maar lekker in het ziekenhuis slapen, weet je die kleine wacht daar gewoon op en als je daar dan bent dan breken de vliezen,
doe maar rustig aan meid

sterretje; zo die kleine heeft lekker het slaapritme te pakken zeg heerlijk, en deze week gaan we weinig doen wachten tot vrijdag als de kermis begint hahahaah

happy: zo zeg jij krijgt het druk met al die huizen wel leuk dat je het doet meid, en dat programma ik heb het niet gekeken en ik ga het ook niet kijken, dat soort programma's lijken mij bij voorbaat al nep, maar wel begrijpelijk hoor meid dat alles weer naar bovenkomt, en goed dat je alles er even uit hebt gegooid dat lucht weer op

meiden ik ben er weer vandoor, ik ga joey effe in bed gooien en dan ga ik lekker in bad haha,
o ja weet je waar ik bang voor ben, dat ik deze maand geen eisprong ga krijgen, ik zit nu op dag 17 en vanmorgen was me temp 36,9 en al die dagen ervoor, 36,5 of 36.7 maar ja nog even afwachten en anders zou ik wel 150 mg,clomid krijgen

xxx linda

@linda: Lekker niks doen is ook wel eens fijn, hahaha. Badder ze!
@bambi: nou, het gesprek met irene van der laar was op zich wel interessant. Maar ik vind het gewoon jammer dat ze er niet meer van gemaakt heeft.

De kleine wil aandacht. Ik ga even met haar spelen.

Rimke; hoest nu? weer gestript en bloedverlies. Hoop dat die vette bek heeft gewerkt!

Bambi; alsnog gefeliteerd vandaag en ook nog met je trouwdag!! jeetje, 26...broekie haha
Al cadeau gehad? Ik niets van mannetje, maar doen we eigenlijk nooit. Zijn 2 weken na elkaar jarig, weten toch nooit wat

Weer lekker aan t werk vandaag. Gister redelijk op tijd thuis, 9 uur. had op t einde fris en water, dus geen kater haha. Kon wel niet slapen, en raar gevoel in buik. Had ook t idee dat ik elke keer misselijk was, maar dat kon ook komen omdat ik toen ik thuis kwam beetje warm had gegeten en nog stuk taart hihi.
Temp was vanmorgen erg hoog, maar dat is denk ook omdat ik niet kon slapen ofzo.

vandaag gebakjes voor op werk, Ik heb bloemetje en cadeaubon gehad (zelf gevraagd...)

Had trouwens van vriendin een krabbel op hyves gehad met gefeliciteerd. Ik bel haar altijd....ach laat toch hangen. Ook geen idee of ze nu mijn mail heeft gelezen of niet

Vandaag niet meer naar cafe hoor!! En jij Linda??

Ga thuis lekker rommelen. heb nog tig ladingen was.Misschien dat andere vriendin nog komt. ZOu eigenlijk gisteren nog komen, maar toen zat ik nog op terras.

ga maar weer werken, genoeg te doen....

bieb; een krabbel van je vriendin op hyves gehad, en ze heeft nog niks over de mail gezegd die had gestuurd? laat het maar zitten inderdaad hahaah
Hoelang duurt de kermis bij jullie?? bij ons 4 dagen, en hij begint vrijdagmiddag om 2uur, en maandagavond is het afgelopen, bij ons is het traditie dat je op de maandagochtend om 8 uur al verkleed in de kroeg zit, en om 4uur s'middags ligt het grootste gedeelte helemaal dronken op bed hahah, maar ik ga al jaren niet meer op de maandagochtend, er is dan ook een hele grote markt  en daar ga ik dan altijd effe overheen
en je bent misselijk en je temp was nog hoog, ik zal effe kijken wanneer je nod is

xxx linda

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2008 17:17:29'));

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)    
Bieb 11e ronde, 1e kindje
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje  al de 17e
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)( anoeska baarmoederfoto echos)
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan