Klusbabes 30 !!!

@linda: hahaha, als ze zo vroeg zat zijn zal de kermis ook niet veel aan ze verdienen. Wel leuk om over de markt te struinen. Ik hou daar ook van, maar t komt er vaak niet van.
@bieb: Ik ben benieuwd of je alsnog iets van je vriendin hoort. Dus je was niet lekker en de temp. was hoger. Ik ben benieuwd, toch spannend elke keer.

De kleine is alweer aan het gapen, ik ga haar maar in bed leggen. we waren net nog aan t dansen.

Ha meisjes,
Was gezellig hier vandaag!
Ik heb de hele dag op bed gelegen, slagroomsoezen weg zitten werken.........moet ook gebeuren zou ik zeggen.
Ik ga vanavond nog een nachtje in het ziekenhuis slapen, hoera!
Voor morgen heb ik een afspraak bij de acupunctuur staan, die kan me helpen ontspannen en mijn bevalling misschien een beetje opwekken en zorgen alvast voor pijnstilling, en dan overmorgen weer naar de acupunctuur. Dat opwekken en die pijnstilling moet een paar keer achter elkaar.
Helaas kan ze vrijdag niet, dus dat wordt dan maandag weer............misschien helpt het daarvoor al.

Meiden, sorry weer voor het ego berichtje, morgen als ik uitgeslapen ben kan ik ws weer iets socialer doen............

Las wel even snel dat Bieb haar temp hoog is! Laten we hopen dat dat zo blijft meis!!!

Tot morgen allemaal!!

Meiden, ff kort want ben echt doodmoe zeg....blij dat ik morgen weer moet werken want hier heb ik ff genoeg van, kan geen behang meer zien.......

Rimke, slaap lekker vanacht lieverd ......

Buuf, hoe is tie ? Hoorde van mn moeder dat er bij jeroen een baby is geboren, meisje geloof he .......toch weer ff confronterend he, zo vlak naast je !

Misschien tot straks en anders tot morgen

Liefs happy

rimke: afspraak voor vrijdag, echt niet. Jij gaat vandaag of morgen bevallen. hooguit donderdag. Ik ben zo benieuwd.
@happy: kan ik me voorstellen. Misschien moet ik ook maar naar je tante, dan ben ik ook blij als ik volgende week weer mag, hahahaha

ik wordt geroepen

Hahahaha sterretje, idd een goed plan, ga je fluitend naar je werk hoor ! Vier lagen behang word je echt niet vrolijk van......Wat heb je toch een knap meisje he, keurig hoor het slapen. laten we hopen dat ze het volhoudt !

Net maar weer ff voor mezelf gependeld.....september een meisje !! Nou ik teken ervoor. Het geslacht maakt me niet uit maar de maand wel whahahaha

Liefs happy

hey meiden

rimke; slaap lekker in het ziekenhuis meid, en ook naar de accepuntuur, nou ik hoop dat het werkt meid,

happy: haha blij dat je morgen weer mag werken, 4 lagen behang dat is ook niet niks, dan denk je dat je er bent en dan heb je nog een laag hahaah,,

sterretje: de volendammerkermis is beroemd haha en berucht, heel veel mensen buiten volendam komen speciaal voor de kermis (lees: kroeg) maar de kermis zelf heeft ook niks te klagen hoor want ook daar is het altijd druk en gezellig

meiden ik ben er gelijk vandoor, ik ga even tv kijken, en morgen moet ik eindelijk weer beginnen met werken, ik weet nog niet of ik morgenochtend bij lees want ik ga om half 7 beginnen dus ik m oet om half 6 van bed af, ik zie het wel
meiden fijne avond en tot morgen

xxx linda

@happy: september daar gaan we voor!!
@linda: Nou, succes morgen. ik bedenk me net dat je dan bijna even lang vrij hebt gehad als april, bambi en ik. En bieb en rimke hadden een gedeelte van die periode ook vrij.

Nou, ze is net in de armen van papa in slaap gevallen, dus we hebben haar in bed gelegd. Over een uurtje zal ze dan waarschijnlijk voor de laatste voeding komen.
Ik moet even info opzoeken over de tandjes. Ik voel namelijk al een puntje van de tand onderin en ze was vandaag sinds de middag huilerig en wilde steeds iets in haar mond. Een beetje vroeg, ik weet t, maar t schijnt dat als ze bv krijgen het eerder kan.

Terug
Bovenaan