Klusbabes 30 !!!

goeiemorgen meiden

phoebe; o jee meid het is neit te hopen dat je ongi gaat worden, en net wat je zegt zolang de rd's er nog niet zijn is er hoop

bambi: succes vandaag bij het cwi, en je laat lois fotograferen wat leuk zeg heel veel plezier

zo me temp was vanmorgen nog hoger maar dat kan denk ik ook komen omdat ik verkouden aan het worden ben en dan is dat ook weer niet betrouwbaar, ach een raar lichaam hebben we

zometeen joey naar de chreche brengen en dan schoonmaken bij me pa en vanmiddag envoloppen van de voetbal bij de leden in de brievenbussen gooien, me schoonzus vroeg of ik dat wilde doen, en ik krijg er 120 euro voor, dus dan doe ik dat toch effe haahah
en morgen Kermis jaaaa gezellig, hahaah

xx linda

Ola meiden,

Nou, ben gesloopt, vanaaf nog ff naar mn tante en dan vrijdag en zaterdag lekker niet, ff rust hoor ! Ik heb geen tijd om te reageren want, moet de deur al bijna uit........ff kort op een paar dingen........Rimke, en en en en ????? Krijg er de kriebels van ! Linnie, temp.weer hoger, ik duim door. Jacq, oooohhhhh spannend, je voelt je echt zwanger en de pendel zei het ook he, duim ook voor jou dapper door. Buuf, mooi dat je dit wel kan hebben meisje....het is idd het logische gevolg van een zwangerschap maar, moet toch altijd ff flink slikken hoor, niet ongi worden hoor ! Banbi, leuk lois op de foto. Essy, gelukkig gaat alles goed met je kleine ventje, rustig aan he meid. Meiden, weet het niet meer, sorry ! Fijne dag allemaal lieverds

Knuf happy

Tja, happy, ik   krijg er ook de kriebels van...........hier is nog niets aan de hand.
Dat kind heeft er echt geen zin in.
Hoop dat vanmiddag wat gaat uithalen.........
Slapen is vrij redelijk gegaan, in ieder geval geen 4 uur achterelkaar wakker gelegen maar steeds weer vrij vlot inslaap gevallen........

Phoebs: je temp is aan het zakken? Kut.
Linnie: weer aan het werk meid, mis je gewoon hier op de ochtend.
Happy: werkze vandaag meisje!
Bieb: toch al weer op zoek naar wat anders? Ach, je kan ook maar beter iets achter de hand hebben ja........
Jacq: jullie hebben al een hoop geregeld! STrakke planning hoor!
Bambi: hihihi,sjans van je toekomstige baas..............grappig.

Meiden, ik ga even douchen enzo. Moet om 12.15 bij de homeopaat zijn en daarna meteen door naar de acupunctuur.
Voor die tijd kom ik nog wel effe gluren, maar ik denk dat het hier erg rustig wordt in de ochtend?

Essey; fijn dat het goed gaat! Onder narcose hechten? Oeh, lijkt me niet zo prettig. Kraamzorg al weg?

Phoebe; je temp. is aan t zakken, klote

Bambi; en hoe was t bij CWI? Ben je in je pyama gegaan? hihi. Is niks he, met rubbertjes. Hebben wij toen ook een half jaar gegdaan, voel me dan echt puber haha

Rimke; nog niets spannends...

Weet t verder niet meer. gelukkig de laatste tijd niet zo druk, scheelt weer met nalezen haha

Vanmorgen heeft een collega gemeld dat ze per 1-10 ontslag heeft genomen. Van een afdeling waar al een collega laatst ontslag heeft gekregen. Niemand meer op die afdeling dus. Mijn hersentjes gaan draaien haha. Ach we zien t wel, er staan een aantal veranderingen op stapel ivm fuseren en eigen verantwoordingen voor de vestigingen enzo. Maar wel een kans voor mij. maar doe evengoed die ene soll. de deur uit
De 2 leidinggevenden zijn nu met vakantie tot 16-9 (hebben samen een relatie), maar ze weten t wel al. Sja, dat wordt brainstormen in hun vakantie hoe ze nu alles gaan opvullen met de vacature....Ze hebben net al met vervanger gebeld...

temp was nog steeds hoog. heb meer puisten erbij, ging gisteren slapen en heb maar tandpasta erop gedaan haha. en mijn doos jeukt nog steeds. Hopelijk geen schimmelinfectie ofzo
Maar mijn haar zit wel goed vandaag hihi. Oja, was dus vorige week naar kapper en stuk eraf, maar had eigenlijk nog wel iets korter gemogen. Maar bij de kapper zit t natuurlijk altijd goed, maar als je t zelf moet doen....

ga maar weer verder werken

Goedemorgen meiden!

Bambi, succes straks bij cwi!

Essy, leuk iest van je te horen, fijn dat het goed gaat met jullie!

Rimke, succes strakjes. Hoop dat het helpt!

Linnie, lekker 120 euro verdienen! Zou ik het ook voor doen hoor!

Phoebe, je temp is gezakt, hoop niet voor je dat ze komen..... ik heb wel wat klachten. Borsten doen pijn, met vlagen misselijk, steekjes onder in buik.. nog even afwachten tot zondag!!!

ehm... verder weet ik het niet meer.

Ga even met mijn mannetje de stad in. Daarna auto soppen. Heerlijk dagje vrij saampjes!

Fijne dag!

Liefs Jacqy

pfff ik heb het maar druk hahaha

rimke : succes bij de homeopaat en de accepuntuur hopelijk zet het weeen nu een beetje aan het werk

jacqy; lekker een dagje met je mannetje vrij heerlijk zeg, ga lekker genieten

bieb; haha stiekem aan het internetten, en er heeft iemand ontslag genomen, nou je weet maar nooit, maar je doet toch de sollicitatie de deur uit, je hebt gelijk beter het zekere voor het onzekere

bambi: hoe is het bij het cwi gegaan, en met de foto van lois? haha wilde ze nog een beetje op de foto?

happy: gesloopt je hebt gelijk dat je van het weekend even rust neemt hoor meid

meiden ik ga verder met me eten en daarna met de voetbalenvollopen verder
en daarna naar me tante haah en daarna ben ik er weer even

xxx linda

@linda: hé lekker, dat is weer 120,- extra. En het weer is niet al te slecht, dus waarom niet.
@bieb: oh spannend op je werk. Ik hoopn dat je de baan mag houden. Maar ik geef je ook groot gelijk dat je door solliciteert. Wat de tandjes betreft heb ik een bijtring, maar ik moest even de symptomen opzoeken en of het zo jong al kan. Ik had het geloof ik niet heel duidelijk opgeschreven.
@bambi: tjee, die jongen heeft er veel voor over om je werk te bezorgen. Nu hopen dat het voor jou goed uitpakt. Waarom ben je daar toen eigenlijk gestopt?
En een professionele foto, moet je echt doen. Wij hebben er een van de kleine gemaakt toen ze 2 weken oud was. Ik moet een dezer weken nog eens terug voor een foto, we wilden namelijk een 3-luik maken van 3 periodes.
@happy: gelukkig vanaf morgen rust!!!
@phoebe: en toch duim ik heeeeeeeel hard voor je. Deze maand was voor t eerst met het kruidje voor vruchtbaarheid of niet?
@essy: lekker genieten met je gezinnetje. Subtotaalruptuur, dat is iets minder.
@rimke: hmmm, gemiddeld ga je bij de eerste er 5 dagen overheen, dus ze moet vandaag toch komen. En anders tegen haar zeggen dat ze nog even moet blijven zitten, misschien komt ze dan juist wel. Een koppige tante volgens mij.
En je gaat er heen om er ta slapen en dan zetten ze je er met een ander op de kamer?

Dames: wie kan me de datum van ons uitstapje nog eens doorgeven???

Terug
Bovenaan